Itt nagyobb változatbanSzép csupaszon, WS-10B hajtóművel.
A ma lehetséges légiharcok során még van jelentőségük ezeknek a manővereknek, vagy ez inkább tech demo?
Soha nem is volt, ez csak demo, hogy a gép ezt is elviseli. A légi harcban a sebesség mindig az élet. Ez a manőver a sebesség elkoptatásáról szól úgy,hogy a gép haladási iránya nem változik = semmi értelme. Egy nagy túlterhelésű fordulóban is lassulhat a gép, csak az azzal járt, hogy a számított ütközési pont áthelyeződik. Ez a manőver a rakéták számára kb. az álló cél kategóriája bármilyen irányból nézve egy valódi kitérő manőverrel összevetve.A ma lehetséges légiharcok során még van jelentőségük ezeknek a manővereknek, vagy ez inkább tech demo?
Akkor jól éreztem én ezt az itt tanultak alapján.Soha nem is volt, ez csak demo, hogy a gép ezt is elviseli. A légi harcban a sebesség mindig az élet. Ez a manőver a sebesség elkoptatásáról szól úgy,hogy a gép haladási iránya nem változik = semmi értelme. Egy nagy túlterhelésű fordulóban is lassulhat a gép, csak az azzal járt, hogy a számított ütközési pont áthelyeződik. Ez a manőver a rakéták számára kb. az álló cél kategóriája bármilyen irányból nézve egy valódi kitérő manőverrel összevetve.
De azt meg kell adni, hogy szép manőverek.J-10C és HQ-22
![]()
![]()
![]()
![]()
Háát nincs kedvem ezzel vitázni, de ebben a formájában eléggé eröltetett.Tehát ha jól értem látunk egy "Lavi"-t Al-31F-el meg egy koppintás után pimpelt S-300 származékot ! Éljen az önálló Kínai fejlesztési teljesítmény ! LOL
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..