J-20 (Chengdu, Kína)

Galcom nem ezt írta.

Ezt írta:
Az elmúlt tíz évben csak két hajtóműves, szárazföld felett repülő J-10B/BS és J16 típusba építették be.
Viszont elírta a J-10B/BS-t, J-11B/BS-t akarhatott írni, mivel azok kéthajtóművesek. Ezekből a gépekből meg jó sokat gyártottak. Ezen kívül most jön a J-16 változat amiből szintén egy nagyobb adagra lehet számítani.
A lényeg az, hogy nagyo óvatosak. Elvileg beépíthetnék a J-15-be is, de úgy tűnik, hogy nem sietnek vele. Gondolom előbb jól berepülik a típust és majd aztán.
 
Azt is írta,hogy néhány.
Szerintem én írtam. Azt mondtam, hogy az valószínű, hogy az első néhány J-20 századot WS-10 hajtónűvel szerelik majd.
Galkom lényegében azt írta, hogy a kéthajtóműves, szárazföld felett repülő gépek kapták. Az egyhajtóműves, vagy tenger felett repülők meg nem. Számokat, vagy becsléseket nem láttam a kommentjében.
 
  • Tetszik
Reactions: therob
:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:
J-20_B_2021_maybe_-_20170905.jpg
 
Megkapja saját hajtóművét a kínai lopakodó
A világhálón felbukkant egy új kép, amely már az új, WS-10X típusú hajtóművet mutatja meg közelebbről. Ez valószínűleg a WS-10G vagy WS-10IPE hivatalos néven lép majd szolgálatba, fő feladata pedig a J-20 radarjelének további csökkentése, vagyis a lopakodó jelleg javítása és annak kiemelése lesz. Az utánégetős, kétáramú gázturbinás megoldás tolóerő-vektoráló rendszerrel is bír, emellett pedig 145 kN tolóerőt biztosít, ami (a Eurofighter Typhoon gépeknél látottakhoz hasonlóan) lehetővé tenné a Mach 1,2 szupercirkáló sebesség elérését, vagyis a hangsebesség átlépéséhez nem lenne szükség az utánégető alkalmazására.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Megkapja saját hajtóművét a kínai lopakodó
A világhálón felbukkant egy új kép, amely már az új, WS-10X típusú hajtóművet mutatja meg közelebbről. Ez valószínűleg a WS-10G vagy WS-10IPE hivatalos néven lép majd szolgálatba, fő feladata pedig a J-20 radarjelének további csökkentése, vagyis a lopakodó jelleg javítása és annak kiemelése lesz. Az utánégetős, kétáramú gázturbinás megoldás tolóerő-vektoráló rendszerrel is bír, emellett pedig 145 kN tolóerőt biztosít, ami (a Eurofighter Typhoon gépeknél látottakhoz hasonlóan) lehetővé tenné a Mach 1,2 szupercirkáló sebesség elérését, vagyis a hangsebesség átlépéséhez nem lenne szükség az utánégető alkalmazására.

Na, ez hogy lehet? Mac megmondta hogy a Kínaiakat nem érdeklik az ilyen ósdi dolgok hogy TVC -s hajtómű, már rég megvehették volna, és nem vették meg. Mi ez a váltás, lehet hogy mióta van nekik Szu-35, rájöttek hogy nem is biztos hogy csak repnapon lehet vele virítani, hanem másra is jó talán? Azt azért ha ők is ilyet rendszeresítenek a végén a J-20 ra, ki is lehetne mondani én azt gondolom az F-22 és a Szu-57 miatt, hogy az 5. gen légifölény vadászgépeknél a TVC alap követelmény, s nem egy besült - értelmetlen technológiai vadhajtás...
 
Na, ez hogy lehet? Mac megmondta hogy a Kínaiakat nem érdeklik az ilyen ósdi dolgok hogy TVC -s hajtómű, már rég megvehették volna, és nem vették meg. Mi ez a váltás, lehet hogy mióta van nekik Szu-35, rájöttek hogy nem is biztos hogy csak repnapon lehet vele virítani, hanem másra is jó talán? Azt azért ha ők is ilyet rendszeresítenek a végén a J-20 ra, ki is lehetne mondani én azt gondolom az F-22 és a Szu-57 miatt, hogy az 5. gen légifölény vadászgépeknél a TVC alap követelmény, s nem egy besült - értelmetlen technológiai vadhajtás...
Szerinted ezt a hajtóművet egy éve fejlesztik?
 
Szerinted ezt a hajtóművet egy éve fejlesztik?
Nem. A Ws-10G néven futó tvc-s fejlesztés jóval korábbi, csak hát mikor volt itt vita, le lettem hurrogva hogy nincs igazán értelme a Szu-35nek Kína számára, amit meg én írtam, hogy TALÁN azért pl. a hajtómű érdekelheti őket, főleg a TVC miatt, jött az a válasz, hogy Kína a WS-10 el amúgy nyugati eredetű alapról indulva teljesen más utat fog bejárni mint az oroszok, s nem kell nekik a TVC mint technológia, amiről meg az is meg lett szakértve, hogy igazából semmire sem jó csak repülőnapon harcászatilag értelmetlen manővereket végrahajtani, brutál költség/szar üzembiztonság és magas karbantartási költség mellett.

Aztán meg ezt kell olvassam...
 
Azt talán várjuk meg, hogy mennyire fog majd TVC-s hajtómű elterjedni. Az orosz verziót nem rendelték meg, a Szu-35-el most hozzájutottak párhoz, nyilván tanulmányozzák. Ennek még lehet ugyanaz a vége, mint pl az amerikaiaknál, ahol az F-22-esen kívül sehol sem használják.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
A típust ma hivatalosan is szolgálatba állították, jelenleg 6 LRIP gép van a 176. hadosztálynál Dingxin-ben.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and zsolti
Azt talán várjuk meg, hogy mennyire fog majd TVC-s hajtómű elterjedni. Az orosz verziót nem rendelték meg, a Szu-35-el most hozzájutottak párhoz, nyilván tanulmányozzák. Ennek még lehet ugyanaz a vége, mint pl az amerikaiaknál, ahol az F-22-esen kívül sehol sem használják.
Ha csak a csúcsvadászukon elkezdik használni ők is, pont ahogy az amerikaiak, oroszok, az nekem pont elég lesz ahhoz hogy telerakjam képekkel és szmájlikkal utána ezt a becses portált... Bevallom igen nagy volt a kísértés a kínai Szu 35, illetve a török - orosz viszony alakulása után is, de ezt már fix nem fogom kihagyni!