Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kb 9 éve jelentek meg az első pocsék minőségű fotók a techdemókról. Szerintem elég jó tempót diktáltak. A sorozatgyártás gondolom úgy igazán most kezd majd felfutni.Bele merték rakni a sajátot végre a j20 ba? Mennyit kellett erre várni...
És fel is tud szállni vele?Kb 9 éve jelentek meg az első pocsék minőségű fotók a techdemókról. Szerintem elég jó tempót diktáltak. A sorozatgyártás gondolom úgy igazán most kezd majd felfutni.
Hát eddig azokkal repültek.És fel is tud szállni vele?
Jó lenne ezek mellé odatenni a hajtóművek fajlagos fogyasztását pl. max-ford üzemmódon, a turbina előtti max gázhőt, levegő-átfutását kg/s-ban, milyen technológiával gyártják a turbinatárcsát és lapátokat, TBO-ját (nagyjavítás-közi üzemidejét) és teljes élettartamát is. Ezek is elég jó mutatók a hajtóműgyártás technikai színvonalára.gacsat
Annyi kiegészítés, hogy a WS-10 értéke elvileg 7,5:1-hez.
Az AL-31F értéke 7,9:1-hez. (Az RD-33-é is ez elvileg) Szu-27/Mig-29
Az AL-41F értéke 9:1-hez. Szu-35
Ha a "30-as' gyártmány nem lesz jelentősen nehezebb az AL-41F-nél akkor az az adatok alapján simán elérheti a 11+:1-hez arányt. Szu-57
Ezzel szemben a WS-15-re 10:1 arányt ígérnek.... Ha egyszer valamikor elkészül....
E mellet pár korszerű nyugati típus adata:
PW F119-100 értéke 9:1-hez F-22
PW F-135 értéke 11.5-hez. F-35
GE F-414 értéke 9:1-hez F-18SH
EJ-200 értéke 9.2-1-hez EF-2000
The maximum thrust of the WS-15 "Emei" engine is 16 tons, the intermediate thrust is 10 tons, the afterburning fuel consumption rate is 2.02kg/daN/h, the intermediate fuel consumption rate is 0.665kg/daN/h, and the thrust-to-weight ratio is 8.86~10. The air flow rate is 138kg/s, the bypass ratio is 0.382, the total pressure ratio is 28.71, the turbine inlet temperature is 1477 degrees Celsius, the maximum diameter is 1.02m, the length is 5.05m, and the mass is 1862.3kg. Compare with the world's similar products: WS-15 has a push-to-weight ratio of 10 and a maximum thrust of 16 tons; the F119 engine of the US F-22 is equipped with a thrust-to-weight ratio of 11.7 and a maximum thrust of 15.5 tons; the Russian Su 57 is equipped with AL. The -41 engine has a thrust-to-weight ratio of 11.1 and a maximum thrust of 14 tons. The F-135 engine of the US F-35 is equipped with a thrust-to-weight ratio of 10+ and a maximum thrust of 17 tons. Through the above comparison, the WSs-15 has reached the world advanced level.emel
Ezekkel az infókkal én nem rendelkezem. De ha valaki igen, írja meg nyugodtan, ne tartsa magában!
Nagyon szép és extra dolgokat írnak itten. Csak az egésszel az a kicsike problémám, hogy a fotón az egy R-13 hajtómű (pl. nagyon megfelelt a MiG-21MF-be is, amit még mi is több mint 20 éve selejteztünk). Mindössze annyi benne az extra hogy fejjel lefelé van lógatva, vagyis 180 fokkal el van forgatva a hossztengelye körül.
Én úgy látom hogy a linkelt cikk a cím szerint a WS-15-ről szól, amihez "szakértő módon" bevágtak egy teljesen más tipusról készült fotót.Emel : szokjal már le arról hogy te a képen látható dolgokról irkalsz szerinted a kepwn a ws-15 van?
Teljesen jogos. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ali találsz két forrást ami ugyanazt mondaná. Egyesek azt írják, hogy megfeneklett az egész projekt és haldoklik, mások meg fenomenális teljesítményeket emlegetnek.Nagyon szép és extra dolgokat írnak itten. Csak az egésszel az a kicsike problémám, hogy a fotón az egy R-13 hajtómű (pl. nagyon megfelelt a MiG-21MF-be is, amit még mi is több mint 20 éve selejteztünk). Mindössze annyi benne az extra hogy fejjel lefelé van lógatva, vagyis 180 fokkal el van forgatva a hossztengelye körül.
Szóval ez után miért hinnék el többet a szövegből??!!
Azt már most biztosan látjuk, hogy qúúrwára nem megy nekik.Teljesen jogos. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ali találsz két forrást ami ugyanazt mondaná. Egyesek azt írják, hogy megfeneklett az egész projekt és haldoklik, mások meg fenomenális teljesítményeket emlegetnek.
Majd ha látjuk a gépben, akkor tudunk majd biztosat.
És akkor mivan? Hány orosz gép van szériában gyártva 30-as hajtóművel? Ja hogy még 4 generaciossal sincsAzt már most biztosan látjuk, hogy qúúrwára nem megy nekik.
A WS15 egy generációval és legalább egy évvel van lemaradva az I-30as mögött.És akkor mivan? Hány orosz gép van szériában gyártva 30-as hajtóművel? Ja hogy még 4 generaciossal sincs
Az egész repiparuk szűk keresztmetszete a saját hajtómű. Ha ezen a holtponton átlendülnek akkor lényegében minden függés megszűnik a külvilágtól.Azt már most biztosan látjuk, hogy qúúrwára nem megy nekik.