Ws-10b vagy ws-10g
Hány ilyen hajtóművel szerelt gép repül most a kínai légierőben?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ws-10b vagy ws-10g
Nincs semmi hivatalos infó, csak találgatások.Hány ilyen hajtóművel szerelt gép repül most a kínai légierőben?
A J-31 sehol nem tart, inkább techdemo, mint proto. Nem lesz kész 6-7 év múlva.Azért csúnya volna ha a j-31/35 12 év múlva sem állna szolgálatba
A J-31 sehol nem tart, inkább techdemo, mint proto. Nem lesz kész 6-7 év múlva.
Sok szempont érvényesül egyszerre. Rá nem érnek, tömegével kezdenek megjelenni az F-35B-k és C-k hordozón, viszont a realitásokat nem tudják megerőszakolni. 2-3 év múlva elkészül a két új catobar CV, 5-6 év múlva talán szolgálatba állnak (ha nem húzódik el nagyon a tesztelésük és bejáratásuk, ha igen, lehet hogy 8-10 év). Ekkorra kell megfelelő számú catobar J-15, és/vagy el kell készülni a J-35-nek (szerintem inkább a kettő együtt), viszont a J-35 program még nagyon az elején tart, hiába tűnik úgy a J-31 sok éves megjelenése miatt, hogy már sok éve repül, tehát jól halad .A hordozófedélzeti stealth program jelenleg csúnyán mínuszos, kegyetlen sok pénzt kell beleölni a J-20 mellett, hogy megjelenhessen.Majd meglátjuk ,ha a gyár finanszírozza ahogy írta korábban mackensen akkor meglehet, a másik érvem pedig az hogy lexarják és rohadtul nem priortiás ha valóban hajóra szánják, sokára lesz még bejártós cv-18
Mondjuk +40% üzemanyag elégetésével és töredék élettartammal nem lehet nehéz egy kicsivel (talán) erősebbnek lenni.https://www.nextbigfuture.com/2019/...re-more-powerful-than-us-f135-jet-engine.html
There are reports that a third batch of China’s WS-15 turbofans has been delivered with performance better than US F135. This would mean that China has achieved the goal of about 197 kilonewtons (44,000 lbf) of thrust with an afterburner
Ez minthogyha egy régi kép lenne, csak most került elő a jóminőségű változataFelemás hajtóművel repül, egyik gondolom az orosz, a másik a WS-10?
Valami olyasmi. Olyasmi lehet mint az F-35-nek.új HMD?
Valami olyasmi. Olyasmi lehet mint az F-35-nek.