J-20 Mighty Dragon (Chengdu,Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 558
14 357
113
FJMQXMqUcAEhPaM
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Szittya
W

Wilson

Guest
Hmm...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az 1. PLA Légierő dandár J-20-as vadászgépei...​


Gyönyörű és érdekes fotók és videók a Népi Felszabadító Hadsereg Légierő 1. dandárjának J-20-as vadászgépeiről. Jelenleg a J-20-as vadászgépek a PLA Légierő három harci dandárjánál (9., 1. és 5. dandár), valamint két másik harci kiképzőközpontban (Dingxin és Tsangzhou) állnak szolgálatban. Ez az, amit biztosan tudunk. A J-20-asok becsült összlétszáma mostanra valószínűleg legalább 80-90 darabra tehető. Legalábbis ezeknek a videóknak a képkockáin néhány repülőgép CB0255 és CB0256 gyári sorozatszámon látható, vagyis elméletileg 55 és 56 gépet már legyártottak a J-20 második gyári sorozatából, amelyet kínai WS-10C motorokkal gyártanak. A J-20-as első gyári sorozatában, amely AL-31F hajtóművekkel készült, legalább 25-30 gépnek kellett lennie. Legalábbis az első széria CB0121 gyári sorozatszámú gépéről vannak információk, azaz az első széria 21. gépéről tudunk.


http://english.chinamil.com.cn/view/2022-01/18/content_10124136_3.htm










 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Szittya
W

Wilson

Guest
Néhány jó felvétel a WS-10C hajtóművek fúvókáiról is, amelyek most kerülnek a
J-20-asra.




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nos, még egy pontra hívták fel a figyelmet a figyelmes kritikusok. Az első gyártási sorozat megmaradt
J-11B-t, amelyek a 2000-es évek második felében az egyetlen AL-31F hajtóművekkel gyártott J-11B-k voltak, a hajtóműveket végül mégiscsak WS-10 hajtóművekre cserélték.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ilyen volt

ilyen lett


Colonelcassad
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 879
32 276
113
Érdekes, hogy nem csak a kabintető kontúrját, de a kereten elől-belül található két fehér tartályt is sikerült átvenniük:


12hklajzquc81.jpg
Miért ütközhet nehézségekbe, hogy az oroszok is "F-22" kabintetőt rakjanak a Szu-57-re? Vagy csak nem akarnak, nem látják lényegét?
Mi van abba a két tartályban, hogy a J-20-ra is kellett?
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 771
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.