Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Wft ADVENT? És milyen géphez?
<blockquote rel="joker">Wft ADVENT? És milyen géphez?
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Wft ADVENT? És milyen géphez?
Valószínűleg sokkal hamarabb meglesz a J-20 meg a PAK-FA saját erőforrása.
Ezzel a hajtóművel sem megy el 3 literrel 100km-t. De ez megint az "én apukám az erősebb" kategória. Most mivel jobb az amerikai hajtómű az orosznál? A 4. gen orosz vs amerikai hajtóműnél az orosz kisebb, de többet kell javítani, az amerikai nagyobb, de kevesebbet, tolóerőben egyformák. Az orosz gépeken az új hajtóművek mindegyike tolóerővektorált, az amerikai gépeken az F-22 hajtóműve félig, a többi egyáltalán. Most az amik előálltak ezzl az új megoldással, vagy meglesz vagy nem, vagy jó lesz vagy nem, vagy hozza az elvárásokat vagy nem, lehet ha sokat kell majd szervízelni vagy drága lesz vagy késik, de lehet ha főnyeremény lesz. Addig meg kijön a PAK-FA hajtóműve a saját megoldásaival, amiről még semmit nem tudunk.
<blockquote rel="joker">Ezzel a hajtóművel sem megy el 3 literrel 100km-t. De ez megint az "én apukám az erősebb" kategória. Most mivel jobb az amerikai hajtómű az orosznál? A 4. gen orosz vs amerikai hajtóműnél az orosz kisebb, de többet kell javítani, az amerikai nagyobb, de kevesebbet, tolóerőben egyformák. Az orosz gépeken az új hajtóművek mindegyike tolóerővektorált, az amerikai gépeken az F-22 hajtóműve félig, a többi egyáltalán. Most az amik előálltak ezzl az új megoldással, vagy meglesz vagy nem, vagy jó lesz vagy nem, vagy hozza az elvárásokat vagy nem, lehet ha sokat kell majd szervízelni vagy drága lesz vagy késik, de lehet ha főnyeremény lesz. Addig meg kijön a PAK-FA hajtóműve a saját megoldásaival, amiről még semmit nem tudunk.
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ezzel a hajtóművel sem megy el 3 literrel 100km-t. De ez megint az "én apukám az erősebb" kategória. Most mivel jobb az amerikai hajtómű az orosznál? A 4. gen orosz vs amerikai hajtóműnél az orosz kisebb, de többet kell javítani, az amerikai nagyobb, de kevesebbet, tolóerőben egyformák. Az orosz gépeken az új hajtóművek mindegyike tolóerővektorált, az amerikai gépeken az F-22 hajtóműve félig, a többi egyáltalán. Most az amik előálltak ezzl az új megoldással, vagy meglesz vagy nem, vagy jó lesz vagy nem, vagy hozza az elvárásokat vagy nem, lehet ha sokat kell majd szervízelni vagy drága lesz vagy késik, de lehet ha főnyeremény lesz. Addig meg kijön a PAK-FA hajtóműve a saját megoldásaival, amiről még semmit nem tudunk.
<blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ezzel a hajtóművel sem megy el 3 literrel 100km-t. De ez megint az "én apukám az erősebb" kategória. Most mivel jobb az amerikai hajtómű az orosznál? A 4. gen orosz vs amerikai hajtóműnél az orosz kisebb, de többet kell javítani, az amerikai nagyobb, de kevesebbet, tolóerőben egyformák. Az orosz gépeken az új hajtóművek mindegyike tolóerővektorált, az amerikai gépeken az F-22 hajtóműve félig, a többi egyáltalán. Most az amik előálltak ezzl az új megoldással, vagy meglesz vagy nem, vagy jó lesz vagy nem, vagy hozza az elvárásokat vagy nem, lehet ha sokat kell majd szervízelni vagy drága lesz vagy késik, de lehet ha főnyeremény lesz. Addig meg kijön a PAK-FA hajtóműve a saját megoldásaival, amiről még semmit nem tudunk.
De van értelme korlátozni.
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ezzel a hajtóművel sem megy el 3 literrel 100km-t. De ez megint az "én apukám az erősebb" kategória. Most mivel jobb az amerikai hajtómű az orosznál? A 4. gen orosz vs amerikai hajtóműnél az orosz kisebb, de többet kell javítani, az amerikai nagyobb, de kevesebbet, tolóerőben egyformák. Az orosz gépeken az új hajtóművek mindegyike tolóerővektorált, az amerikai gépeken az F-22 hajtóműve félig, a többi egyáltalán. Most az amik előálltak ezzl az új megoldással, vagy meglesz vagy nem, vagy jó lesz vagy nem, vagy hozza az elvárásokat vagy nem, lehet ha sokat kell majd szervízelni vagy drága lesz vagy késik, de lehet ha főnyeremény lesz. Addig meg kijön a PAK-FA hajtóműve a saját megoldásaival, amiről még semmit nem tudunk.