Aki pontosabb adatokat tud, az bátran javítson, de saccperkábéra (;D) nekem most megfelel:
MIG-29
1430 km hatótáv 4365 l kerozinnal, ez átlagosan <b>1,526 l üza/km/hajtómű</b> fajlagos fogyasztást jelent.
SU-27MK
3680 km hatótávolság 9600 kg üzemanyaggal, ebből 0,8 kg = 1,0 l keróval számolva <b>1,07 liter üza/km/hajtómű</b> fogyasztás jön ki.
F-16
3200 km hatótáv majdnem ugyanannyi keróval, mint a MIG-29, azaz ha 4000 l-t veszek figyelembe, akkor <b>1,25 l üza/km/hajtómű</b> érték adódik.
Mindhárom esetben csak a belső üza kapacitást vettem figyelembe, van némi eltérés, de az nem drasztikus és semmiképpen sem nagyságrendi!
MIG-29
1430 km hatótáv 4365 l kerozinnal, ez átlagosan <b>1,526 l üza/km/hajtómű</b> fajlagos fogyasztást jelent.
SU-27MK
3680 km hatótávolság 9600 kg üzemanyaggal, ebből 0,8 kg = 1,0 l keróval számolva <b>1,07 liter üza/km/hajtómű</b> fogyasztás jön ki.
F-16
3200 km hatótáv majdnem ugyanannyi keróval, mint a MIG-29, azaz ha 4000 l-t veszek figyelembe, akkor <b>1,25 l üza/km/hajtómű</b> érték adódik.
Mindhárom esetben csak a belső üza kapacitást vettem figyelembe, van némi eltérés, de az nem drasztikus és semmiképpen sem nagyságrendi!