Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Halvány fogalmam sincs. Annyit viszont hozzátennék, hogy Kínan eddig nem nagyon eröltette ezt a dolgot. Az oroszoktól mikor Szu-27-vagy azok változatait vették, a normál fúvócsövest vásárolták. Mint utólag kiderült jobb választás volt, mint amit az indiaiak műveltek, mert ők elég keményen megszenvedték a saját gépeiknél.Egyre több nemzet rak egyre nagyobb energiát abba hogy ezt a totális mellékvágány, értelmetlen (csak a hozzá nem értő plebs-et a repnapokon elvarázsoló) valós előnyökkel nem járó és rettenetes ár/érték aránnyal rendelkező TVC technológiát reszelgesse.
Hogy van ez Mac?
Az gondolom ördögtől való, hogy az indusok szimplán azért szenvednek a gépeikkel jobban, mint a Kínaiak, mert az üzemeltetési kultúra az Indiában 3 nagyságrenddel lejjebb áll mint Kínában.Halvány fogalmam sincs. Annyit viszont hozzátennék, hogy Kínan eddig nem nagyon eröltette ezt a dolgot. Az oroszoktól mikor Szu-27-vagy azok változatait vették, a normál fúvócsövest vásárolták. Mint utólag kiderült jobb választás volt, mint amit az indiaiak műveltek, mert ők elég keményen megszenvedték a saját gépeiknél.
Ilyen gyorsan senki sem másol ilyen technológiát. Idén megkapom és jövőre már repülök is vele. Indusoknál valami háróm óra üzemideje volt. Le is korlátozták gyorsan, csak repülőnapokon és háborúban kapcsolták volna be őket.Az gondolom ördögtől való, hogy az indusok szimplán azért szenvednek a gépeikkel jobban, mint a Kínaiak, mert az üzemeltetési kultúra az Indiában 3 nagyságrenddel lejjebb áll mint Kínában.
Az oroszok akik gyártják valamiért a normál fúvocsöveseket TVC-s verziókkal akarják váltani, s az után hogy kína végre megkaphatta az oroszoktól(remélem elhiszed, a sok évnyi vívodásod után is, hogy ezen múlt, nem azon hogy nem akartak előtte a kínaiak Szu-35-öt venni) ezt a technikát, hirtelen elkezdte érdekelni őket is.
Furcsa egybeesések.
Szerintem.
Az is elképzelhetetlen akkor, hogy Kína amúgy régebb óta érdeklődött ez iránt a technológia iránt, s egy két területen kellett csak nekik némi áttörést elérni, megfejteni számukra új gyártástechnológiát, esetleg szimplán megnézni más ugyan azt a problémát hogy közelíti meg, s ezért jött marha jól a Szu-35?Ilyen gyorsan senki sem másol ilyen technológiát. Idén megkapom és jövőre már repülök is vele. Indusoknál valami háróm óra üzemideje volt. Le is korlátozták gyorsan, csak repülőnapokon és háborúban kapcsolták volna be őket.
Az tuti, hogy érdekelte őket a Szu-35 a kérdés inkább az, hogy mennyire? Azt látni lehetett, hogy az elején (bő 10 éve ha nem több) nagyon is érdekelte őket. Licenc alapú gyártást is terveztek, de ebből nem lett semmi. Az oroszok nagyon komolyan elcsúsztak a gép fejlesztésével. Időközben a kínaiaknak meglett a saját hazai gyártású J-11-esük, amit már továbbfejleszteni is tudtak, sőt hajófedélzeti változatot is képesek voltak belőle gyártani. Ezen a ponton az érdeklődésük mintha lankad voltan. Már nem akartak licenc gyártást, és a megelőlegezett darabszámot sem akarták már megvásárolni. A tárgyalások is komolyan elhúzódtak. Ha olyan fontos lett volna nekik az a gép nem pöcsöltek volna annyit a vásárlásával.Az is elképzelhetetlen akkor, hogy Kína amúgy régebb óta érdeklődött ez iránt a technológia iránt, s egy két területen kellett csak nekik némi áttörést elérni, megfejteni számukra új gyártástechnológiát, esetleg szimplán megnézni más ugyan azt a problémát hogy közelíti meg, s ezért jött marha jól a Szu-35?
Abban pont, hogy nem volt ilyen hajtóműahogy helyben bukfencezik vele kettőt a J-20 majd Zhuhaiban...
Láttam a J-10 vonalnál volt beépítve, de az a kis videó amire fentebb reflektáltam, TVC-s WS-15 öt ígér J-20-ba, a címe szerint.Abban pont, hogy nem volt ilyen hajtómű
Igen, viszont akkor kaphatták meg, miután az oroszok gyártani is tudták.A másik dolog viszont szerintem úgy néz ki: A kínaiak bármikor megvették volna a Szu-35-öt, akkor vették meg amikor megkaphatták az oroszoktól.
Azért némi idő eltelt a között hogy az oroszok már tudták gyátani, meg a között hogy kínai felségjel került 24 db-ra.Igen, viszont akkor kaphatták meg, miután az oroszok gyártani is tudták.
3 év?Azért némi idő eltelt a között hogy az oroszok már tudták gyátani, meg a között hogy kínai felségjel került 24 db-ra.
Hát ha rajtuk múlott volna, akkor megvették volna a licencét is a gépnek. De ez akkor volt aktuális, mikor a gépet nekiálltak fejleszteni. Aztán eltelltek az évek és kicsit megváltoztak a dolgok. Végül már az eredeti 48 darab se ment le a torkukon.Ha azon múlt ez a történet tényleg, hogy mikor szánták el tényleg magukat a kínaiak a vásárlásra, s nem azon hogy mikor kaphattak először az oroszoktól, akkor az mindenre elég kellett volna hogy legyen, pont három évvel korábban is lehetett volna kínának.
Hogy téged idézzelek szabadon: "bármi lehetséges"Egyébként nagyon mellékvágányra szaladtunk, mert amin egyértelműen lovagolni szerettem volna, az természetesen a TVC vonal, ami úgy tűnik csak felcsapni látszik a fejét kínában is, holott meg lett már szakértve itt az, hogy zsákutca, és "lám még a kínaiaknak sem kell, bármikor megvehették volna, azt nem kell, meg őket nem is érdekli".
lovagolni szerettem volna, az természetesen a TVC vonal, ami úgy tűnik csak felcsapni látszik a fejét kínában is, holott meg lett már szakértve itt az, hogy zsákutca, és "lám még a kínaiaknak sem kell, bármikor megvehették volna, azt nem kell, meg őket nem is érdekli".
Nincs ebben semmi extra.Kinaiak gyorsan fejlesztik a gyártóbázist.A sárkány és az elektronika terén beérték,de inkább már meghaladták az oroszokat.Most a hajtómű technológia van soron.Lassan beérik ezen a téren is a muszkát,és ha birja a gazdaságuk továbbra is,el is hgyják majd őket.Na nem holnap,de középtávon alighanem.
A légiutántöltő csonkot.
Nincs ebben semmi extra.Kinaiak gyorsan fejlesztik a gyártóbázist.A sárkány és az elektronika terén beérték,de inkább már meghaladták az oroszokat.Most a hajtómű technológia van soron.Lassan beérik ezen a téren is a muszkát,és ha birja a gazdaságuk továbbra is,el is hgyják majd őket.Na nem holnap,de középtávon alighanem.