Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Volt már harcban? Egyik sem. A többi csak duma.Ne butáskodj már gacsat
De bizony hogy össze kellene fogni az európai repiparnak!! Se a SAAB, se a törökök nem képesek önállóan hajtómű-gyártásra, ehhez kellenek vagy a franciák vagy/és a Rolls Royce. Még ha mind a két ország rendszeresítene egy közös stealth-típust, akkor is horror-ára lenne a kis darabszám miatt, már ez is a program bukását jelenheti! Viszont ugye van még "néhány" európai ország, amelyik nem döntött az F-35 mellett, és előbb-utóbb nekik is kell majd egy váltótipus a 4. generációs gépek leváltására.Osszefogniuk se nagyon kellene. A saab épp a torokoknek berdejleszt egy 5genest... a törökök nem hiszem hogy sok mindent tudnának hozza adni amit a saab önmagától nem tudna
Ebben biztos igazad van, a kérdés inkább az, ki fog még rendelni, vagy még inkább az hogy ki az aki nem?! A francúzokat ismerve gyanítom, hogy előbb nyelik be az amerikai zászlót zászlórúddal együtt keresztben, mint hogy USA harcigépet vásárolva kitegyék magukat a függő helyzetnek. A németeknél se tudni mi lesz a Typhoon után, a svédeknél a Gripen után, a lengyeleknél a Szu-22 és Mig-29 után, szóval lenne piaca egy közös európai 5. generációsnak.... ha eszük is lenne hozzá (nem technikailag/iparilag kételkedek, hanem a politikai észjárás tekintetében...)Európában már késő lenne egy 5 gen typús fejlesztése.Figyeljétek meg lesz még f-35 megrendelés.
Európában már késő lenne egy 5 gen typús fejlesztése.Figyeljétek meg lesz még f-35 megrendelés.
RD-93 hajtómű Mondjuk ha a formát és a bevonatot normálisan megcsinálják, a belső fegyvertérben lesz elég hely, lesz hozza modern fegyverzet, és az elektrónikába belerakják legalább azt amit a legújabb kínai 4. gen gépekbe belepakolnak, akkor 70 millióért nem lesz sok, feltéve ha az üzembe tartását is ilyen árszínvonalon meg tudják csinálni. Ennyiért lesz rá külföldi vevő, nem is kevés.https://www.rt.com/news/371835-china-tests-stealth-fighter/
A formából semmi se következik. Emlékeztetnék arra, hogy a Zsiguli légellenállási tényezője kissebb volt a Jaguár E modellnél. Ha közzé tennének konkrét RCS számokat, azt se hinnénk el. Csoda hogy repül.
S ha csak megkérdeznék?Itt inkább az a kérdés, hogy az oroszok rászánnák-e magukat egy ilyen vételre.
RD-93 hajtómű Mondjuk ha a formát és a bevonatot normálisan megcsinálják, a belső fegyvertérben lesz elég hely, lesz hozza modern fegyverzet, és az elektrónikába belerakják legalább azt amit a legújabb kínai 4. gen gépekbe belepakolnak, akkor 70 millióért nem lesz sok, feltéve ha az üzembe tartását is ilyen árszínvonalon meg tudják csinálni. Ennyiért lesz rá külföldi vevő, nem is kevés.