Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Jak-52 is a Vednyejev M14-est használta 360LE-vel.Úgy gondolom, a 360 LE bőven elég. Az elődje tán még 200 sincs. A német motor túl nagynak, és túl nehéznek tünik.
Szerintem az a hiba, hogy a motor nèmet import (?). Megint jön valamilyen bojkott, aztàn nincs Jak-152....A műrepülésben és a katonai kiképző repülésben nincs olyan, hogy valami túl sok. Van az a helyzet amikor az 500 lóerő is lehet kevés.
Na most milyen motor van benne?Levegőben a második
Na most milyen motor van benne?
Hát a "zemgarbóval" mi lesz? Vagy sógorék nem tartják ezt az összeuropéér népszopást?Az oroszok nem igazán elégedettek azzak hogy a Jak-152 dízel motorját külföldről kénytelenek behozni.
A Jak-152 ből még mindig csak 3 példány létezik...
Viszont jönnek a sógorok és a Diamond cég..
Ural Civil Aviation Plant (UZGA) - aki már licensben gyártja az orosz légierőnek a DA-40 / 42 gépeket bemutatta az új, légcsavaros gázturbinás, UTS-800 repülőgép ptototipusát, ami v.szinû nem véletlenül, nagyon-nagyon hasonlít az osztrák cég DART-450 gépére.
A gépet a teljesen orosz gyártású 800 LE teljesítményű Klimov VK-800S turboprop hajtőműhöz tervezték.
https://en.topwar.ru/186870-jak-152-vs-uts-800-rossija-vybiraet-letajuschuju-partu.html
egyszóval ha az Orosz légierő elfogadja az UTS-800 ast akkor az osztrákok és a Diamond cég fogja ellátni alap és haladó kiképző gépekkel az Orosz légierőt...
Ebbe is van Klimov motor, ráadásul az MTU orosz tulajdonban van.(Boki szerint).Az oroszok nem igazán elégedettek azzak hogy a Jak-152 dízel motorját külföldről kénytelenek behozni.
A Jak-152 ből még mindig csak 3 példány létezik...
Viszont jönnek a sógorok és a Diamond cég..
Ural Civil Aviation Plant (UZGA) - aki már licensben gyártja az orosz légierőnek a DA-40 / 42 gépeket bemutatta az új, légcsavaros gázturbinás, UTS-800 repülőgép ptototipusát, ami v.szinû nem véletlenül, nagyon-nagyon hasonlít az osztrák cég DART-450 gépére.
A gépet a teljesen orosz gyártású 800 LE teljesítményű Klimov VK-800S turboprop hajtőműhöz tervezték.
https://en.topwar.ru/186870-jak-152-vs-uts-800-rossija-vybiraet-letajuschuju-partu.html
egyszóval ha az Orosz légierő elfogadja az UTS-800 ast akkor az osztrákok és a Diamond cég fogja ellátni alap és haladó kiképző gépekkel az Orosz légierőt...
Az oroszok nem igazán elégedettek azzak hogy a Jak-152 dízel motorját külföldről kénytelenek behozni.
A Jak-152 ből még mindig csak 3 példány létezik...
Viszont jönnek a sógorok és a Diamond cég..
Ural Civil Aviation Plant (UZGA) - aki már licensben gyártja az orosz légierőnek a DA-40 / 42 gépeket bemutatta az új, légcsavaros gázturbinás, UTS-800 repülőgép ptototipusát, ami v.szinû nem véletlenül, nagyon-nagyon hasonlít az osztrák cég DART-450 gépére.
A gépet a teljesen orosz gyártású 800 LE teljesítményű Klimov VK-800S turboprop hajtőműhöz tervezték.
https://en.topwar.ru/186870-jak-152-vs-uts-800-rossija-vybiraet-letajuschuju-partu.html
egyszóval ha az Orosz légierő elfogadja az UTS-800 ast akkor az osztrákok és a Diamond cég fogja ellátni alap és haladó kiképző gépekkel az Orosz légierőt...
MTU? Te miről beszélsz?Ebbe is van Klimov motor, ráadásul az MTU orosz tulajdonban van.(Boki szerint).
gacsat nem tud olvasni.Az MTU a német államé. Ilyen nagyon szép, echte német Helmutok, meg Jürgenek irnyítják:
About us - MTU Aero Engines
MTU´s vision: Emissions-free flight. As Germany’s leading engine manufacturer, we play a role in shaping the future of aviation.www.mtu.de
Amúgy nekem ez a kis UTS-800 kiképzőgép tetszik. Ha ez ilyen kicsi és van benne 800 orosz lóerő, akkor az nem lehet annyira rossz. Azt is látom, hogy a Pilatus PC-21-eshez hasonlóan itt is kezdődő wingletbe húzták el a szárnyvéget.