Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Fantasztikis ez a kémény az oldalon elvezetve! Kreativak voltak a japánok...A Kaga eredeti repülőgép-hordozó állapotában a tesztjei során, 1928-ban.
Az ötlet jó volt, viszont nem vált be. Ezen a képen nagyon jól látszik, hogy a füst pont a leszálló gépek útjába áramlott, jelentősen rontva kilátásukat.Fantasztikis ez a kémény az oldalon elvezetve! Kreativak voltak a japánok...
II.vh. megmutatta melyek azok a konstrukciós megoldások, melyek működnek s melyek nem (nagyon).Fantasztikis ez a kémény az oldalon elvezetve! Kreativak voltak a japánok...
Persze.Azèrt jó, hogy nem mindenki egy irânyba ment, függetlenül az eredmnyességtöl. Igy találunk elèg furcsasâgot, èrdekességet.
A mai számítógépes modellek idején fura lehet, de akkoriban sok mindent nem tudtak pontosan kiszámolni, makettekkel letesztelni, tehát konkrétan meg kellett építeni, hogy lássák, hogy működik a valóságban. A repülőgép-hordozók világában gyakorlatialg az egész 20-as, 30-as évek az útkeresés jegyében teltek, nagyrészt úgy, hogy konkrétan megépítettek mindent, kitaláltak valalmit, beépítették egy hordozóba, aztán a tapasztalatok alapján tovább dolgoztak vele, majd megintcsak beépítették egy hajóba, vagy átépítettek egy egységet. Az IJN-nél a Hosho hordozó volt például a fő "teszt platform", a 20-as években pár év alatt valami tucatnyi fékezőkábel típust, elrendezést építettek be nála, egy része hazai, egy része brit fejlesztés volt. Időigényes és költséges módja a fejlesztésnek, de nem volt más módja.Azèrt jó, hogy nem mindenki egy irânyba ment, függetlenül az eredmnyességtöl. Igy találunk elèg furcsasâgot, èrdekességet.
Fantasztikis ez a kémény az oldalon elvezetve! Kreativak voltak a japánok...
Azèrt jó, hogy nem mindenki egy irânyba ment, függetlenül az eredmnyességtöl. Igy találunk elèg furcsasâgot, èrdekességet.
Ez a kémény is egy sajátos japán megoldás.A Mogami-osztályú Suzuya felszerelés alatt, 1935. június 20-án, a jokoszukai hajógyárban. A fegyverzet még nincs beszerelve. Elöl a sátrak a fő lövegtornyok berbettakivágásait takarják (ekkor még három löveges, 155 mm-es tornyok, a háború előtt két löveges, 203 mm-esekre lettek kicserélve). A kémények melletti kerek emelvények a kétcsövű, 127 mm-es kettős rendeltetésű tornyok helyei.
A felépítmény melletti kerek lyukak különböző optikai távmérők helyei, a szélesebb a 127 mm-es lövegeké, a kisebbek a 25 mm-es gépágyuké. A felépítmény tetején a nagy, kerek platform fölé szerelték be később a főtüzérség elsődleges távmérőjét.