Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A két RD-93-as kevés is volt a J-31-nek. Viszontvjön a kérdés, mi hajtja majd az új (régi-új?) J-35-öst?Ami felveti a kérdést, hogy mi igaz az eddigi WS-19 kapcsolatos hírekből?
Meg, miért is idegenkednek annyira a J-31 rendszeresítésétől.
???A két RD-93-as kevés is volt a J-31-nek. Viszontvjön a kérdés, mi hajtja majd az új (régi-új?) J-35-öst?
Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.
Igen. A hajtómű a szűk keresztmetszet az egész kínai repiparban.Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.
Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.
Eddig is tudtam hogy a hajtómű a gyengéjuk.Ilyet ne mondj mert Roni kihúz a karácsonyi listájáról !
Ha jól látom indiai forrás. Meg kéne azért még erősíteni egy másikból is.@Roni ? Már megint ezek a trehány oroszok, ugye?
Egy évig ugyan azt az egy nyomorult gépet nézegetik?Azerbajdzsáni Védelmi Minisztérium közleménye szerint az első JF-17 block 3 (2019-es módosítás az AESA KLJ-7A-val és a nagylátószögű holografikus kijelzővel) februárban érkezik az országba. A második gépet megközelítőleg 2022-2023-ban szállítják. Összesen 21 JF-17-est kell 10 éven belül átadni Bakunak egy cserekereskedelem keretében - olajért cserébe.
Vagy ennyi fér be a pakisztáni gyártósorba. Az is lehet, higy az azeriak kérik ilyen lassan, mert az infrastrukturális beruházásokra, kiképzésre nem tudnak több pénzt fordítani.Egy évig ugyan azt az egy nyomorult gépet nézegetik?
Az autószalonokban is van bemutató példány.Egy évig ugyan azt az egy nyomorult gépet nézegetik?
Vagy simán a török testvérnek kell egy tanulmánydarab.Az autószalonokban is van bemutató példány.