JF-17 Thunder / FC-1 Xiaolong (CAC/PAC, Kína/Pakisztán)

Ami felveti a kérdést, hogy mi igaz az eddigi WS-19 kapcsolatos hírekből?
Meg, miért is idegenkednek annyira a J-31 rendszeresítésétől.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
???
Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.
Igen. A hajtómű a szűk keresztmetszet az egész kínai repiparban.
 
Kicsit úgy vannak a kínaiak a hajtóművekkel, mint az oroszok az elektronikával. Kifejlesztenek egy jó sárkányt, van bele kielégítő elektronika, de nem tudnak belerakni megfelelő teljesítményű, fogyasztású, és (talán ez a legfontosabb) megbízhatóságú és üzemidejű hajtóművet.


Ilyet ne mondj mert Roni kihúz a karácsonyi listájáról ! :):p
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Azerbajdzsáni Védelmi Minisztérium közleménye szerint az első JF-17 block 3 (2019-es módosítás az AESA KLJ-7A-val és a nagylátószögű holografikus kijelzővel) februárban érkezik az országba. A második gépet megközelítőleg 2022-2023-ban szállítják. Összesen 21 JF-17-est kell 10 éven belül átadni Bakunak egy cserekereskedelem keretében - olajért cserébe.
 
Azerbajdzsáni Védelmi Minisztérium közleménye szerint az első JF-17 block 3 (2019-es módosítás az AESA KLJ-7A-val és a nagylátószögű holografikus kijelzővel) februárban érkezik az országba. A második gépet megközelítőleg 2022-2023-ban szállítják. Összesen 21 JF-17-est kell 10 éven belül átadni Bakunak egy cserekereskedelem keretében - olajért cserébe.
Egy évig ugyan azt az egy nyomorult gépet nézegetik?