JL-600 / Dragon-600 / TA-600 / AG-600 (AVIC, Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

formosa

Member
2015. május 18.
427
2
18
De az általatok linkelt VHB előtti óriások repülő csónakok voltak, mert csak vízről-vízre tudtak fel- és leszállni.
Amfíbiaként az AG-600 a legnagyobb. /Az AG jelölés a prototípus videoismertetőjében szerepel JL és TA helyett./
 

formosa

Member
2015. május 18.
427
2
18
Most olvastam, hogy India vesz kettőt Japántól.
Légtérellenőrzésre tuti, hogy nem fogják használni.
80% tűzoltás lesz a feladata a fennmaradó 20% az összes többi.
A japán-indiai /US-2/ üzletről már 2 éve lehet olvasni, különböző darabszámokkal, de azóta már indiai összeszerelés sőt gyártás is szóba került. Én utoljára azt olvastam, hogy a US-2-t elsősorban szállításra és kutatás-mentésre használnák az Andaman- és a Nicobar-szigetek térségében.
Persze az indiai vásárlásokkal kapcsolatban semmi sem biztos, így ráérnek /és mi is ráérünk/ találgatni.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
A nemzetközi tiltakozás ellenére ott már megépült az utánpótlást és a védelmet biztosító reptér /a műholdképeken 2 reptér látható./ Így oda nem éri meg, tehát nem érdemes amfíbiát küldeni.

Nem három?
 

formosa

Member
2015. május 18.
427
2
18
Igaz, de teljesen mindegy, mert 1 vagy 2 reptér is elég ahhoz, hogy ne egy /normál gépekhez képest kevesebb hasznos terhet cipelő/ amfíbia oldja meg a sürgős szállítási feladatokat.
 

formosa

Member
2015. május 18.
427
2
18
Idézet a cikkből: "A gyártó AVIC tervei szerint a következő 15 évben 60 ilyen repülőgépet kívánnak legyártani."

2 éve még 160-ról ábrándoztak. A végén persze örülnének, ha az a 60 csak 30-ra csökkenne. /Igaz, optimizmus nélkül 20-at sem tudnának eladni./
De ha valami csoda folytán sikerülne exportálni, akár még a 60 is összejöhet.

/2004 és 2007 között az oroszok nem vártak a csodára, hanem a Be-200-assal sorra oltották a Dél-európai erdőtüzeket. Eredmény: A tüzek kialudtak, a Dél-európai országok meg Beriev helyett Bombardier tűzoltógépeket vásároltak./
 

formosa

Member
2015. május 18.
427
2
18
http://iho.hu/hir/a-vilag-legnagyobbja-es-hidroplan-160809
A hidroplán szót akár el is felejthetjük, mert ma már alapvető elvárás 1 vízen használható repülőtől, hogy /mint "amfíbia"/ a szárazföldről is bevethető legyen.
A "legnagyobb" meg jól hangzik, ám mint sok más területen, az amfíbiák között sem a méret a lényeg. /- Vagy talán mégis, mert ebben a kategóriában épp a kisebb Bombardier 415 a legsikeresebb./
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Az Aero Magazin októberi száma közöl egy cikket az új kínai amfibiáról, aki akarja elolvashatja!
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
Most jelent meg a gép a Zhuhai repülőnapokon
AG600_1.jpg

AG600_2.jpg

Valamint egy dokumentumfilm a fejlesztéséről
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: therob

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
Megtörtént az első felszállás
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 769
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.