"és képes a föld felé néző orral és az ég felé álló farok résszel lebegni, és fordulni." - az a hátsó légcsavar túl kicsinek néz ki ahoz, hogy csak az megtartsa a levegőbe. Ezenkívül tolásra optimalizált lesz a hátsó légcsavar, ha elsődleges célja a helikopter előre haladásának segítése. Így lefele néző orral és felfele álló farokrésszel rakéta módjára lőné bele a gépet a földbe. Ha megfordítható a tolóerő szívó- húzóerővé, szerintem akkor sem lesz optimális a rotor formája erre a célra, mivel elsődleges feladata nem ez.
A Comanche-os törlést sem értem. Ok, hogy kurvára drága volt, de mivel már belevertek egy rakás pénzt a fejlesztésbe és a gép megvolt, utána már csak a gyártás jött. Ennél ha a fejük tetejére állnak akkor sem lesz olcsóbb egy másik gép, amit megint ki kell fejleszteni.