K21 NIFV / AS21 Redback (Dél-Korea)

Redback infantry fighting vehicle for Land 400 Phase 3

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Redback infantry fighting vehicle for Land 400 Phase 3

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Miért van Izraelben?
 
XVGCBjV.jpg


t0FaMh6.jpg


NPrIS4m.jpg


m64BVBx.jpg
 
Ők nem olyan titokzatosak.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
A Hanwha együttmüködési megállapodást írt alá az US Army-val. Bradley-utód?
https://zbiam.pl/poludniowokoreanski-koncern-hanwha-zawarl-umowe-o-wspolpracy-z-us-army/

Érdekes világ van... régen az amerikaiaknak mindenből a saját fejlesztésüket gondolták a legjobbnak, az elmúlt 10 évben meg mindenfélét vesznek külföldről (helikopter, radar, célzókonténer, a tengerészgyalogosok új úszóképes járműve stb.), csak az a lényeg nekik, hogy Amerikában legyen gyártva.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
Érdekes világ van... régen az amerikaiaknak mindenből a saját fejlesztésüket gondolták a legjobbnak, az elmúlt 10 évben meg mindenfélét vesznek külföldről (helikopter, radar, célzókonténer, a tengerészgyalogosok új úszóképes járműve stb.), csak az a lényeg nekik, hogy Amerikában legyen gyártva.
Mert a világ pénzét elb@szták Irakban meg Afganisztánban a semmire, míg mások fejlesztettek.
 
Legyen meg itt is...

A vetélytárs harmadik példánya.


fg_3850686-jdw-9666.jpg

- Érdekes hogy a d.koreaiak gumi lánctalppal képzelik el a járművet. A Redback tömegét 42 tonnának mondják és ez a kompozit gumi lánctalpak (CRT) abszolút felső súlyhatára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
  • Mi az a két függőlegesen álló "izé" a jármű elején jobb és bal oldalt?
  • Látom ezt a járművet síma zöld színűre festették.....mi lesz így az Ausztrál hadsereg arculatával? :D
 
Ezzel mire akarsz célozni?
Ausztrália nagyon nagy. Ha éles helyzetben menniük kell akkor sokat és nem homogén autópályán. Nem tudom akkor amikor elkezdik beletekerni a kmeket milyen gyorsan kopik majd a 42 tonna alatt.
Persze békében ahol évente párszor használják nem lesz gond.
Biztos nem rossz, mert azért koreában szeretnek mindent tökéletesre csinálni...meg határitő előtt kapkodni is. :P
 
Ausztrália nagyon nagy. Ha éles helyzetben menniük kell akkor sokat és nem homogén autópályán. Nem tudom akkor amikor elkezdik beletekerni a kmeket milyen gyorsan kopik majd a 42 tonna alatt.
Persze békében ahol évente párszor használják nem lesz gond.
Biztos nem rossz, mert azért koreában szeretnek mindent tökéletesre csinálni...meg határitő előtt kapkodni is. :p
Tessék szépen leszokni a folyamatos konteózásról a BIZTPOL topicokban! Árt a szépségnek.
Aztán lesz idő a fórum alapértékeit művelni! :rolleyes:
A gumiheveder sokkal tartósabb, mint a lánc.
Angol Warrior tartós teszt.
Ez meg egy általános áttekintő a piacvezető Soucy gumihevedereiről. (már 50t az elméleti határa)
 
Egy ausztrál kérdés:
" I have a question. In some of modern armored vehicles, are used the rubber tracks. What about maintenance? We can change damaged link in classic metallic track, but what we can do with rubber track? Change whole track? Or it's posible to change part of it?"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Egy ausztrál kérdés:
" I have a question. In some of modern armored vehicles, are used the rubber tracks. What about maintenance? We can change damaged link in classic metallic track, but what we can do with rubber track? Change whole track? Or it's posible to change part of it?"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Leírta mindkét opciót. ;)