Biztos, hogy dönthető? Nem látszik a tengely, ami mentén dönthetnék.Forog és dönthető ez is.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Biztos, hogy dönthető? Nem látszik a tengely, ami mentén dönthetnék.Forog és dönthető ez is.
Biztos, hogy dönthető? Nem látszik a tengely, ami mentén dönthetnék.
Alul is van egy élesen döntött üveglap, arra gondolok, mint pl az F-35 célmegjelölőjének a körbeüvegezése. Ezt furcsállom, hogy egy helikopter hasára szerelt DIRCM-nél miért ilyen kialakítás mellett döntöttek az oroszok.Akkor nem lenne értelme ha nem lenne dönthető.
Az hogy egymás mellett ülnek a pilóták, az nem hátrány? Kommunikációban előnyösebb, de nem látják úgy be a terepet külön-külön. Plusz szemből szélesebb a gép, ami nagyobb felület. Igaz, függőlegesen alacsonyabb.
A Kamov szerint ez az előnyösebb, a Mil szerint meg nem. Ezen nem te, hanem max ők fognak összeveszni, hiszen a felvetéseid mind pro, mind kontra igazak.
Ha engem kérdezel, szerintem is vagányabb a tandem elrendezés, de a Ka-52-es összességében, úgy mint modern harci helikopter, mindenben jobb, mint akár a Mi-28N, akár a Mi-35M. Manőverezni ugyanúgy tud, abban egálban van, de jobban emelkedik, jobban gyorsul, nagyobb a fegyverterhelése, több felfüggesztési pontja van (igen, tudom, hogy 16 helyett csak 12 páncéltörő rakéta megy rá, de ott van még a négy Igla is), több lőszer van a gépágyújához (a Mi-35M-hez képest valójában kevesebb, de a 23x115-ös lőszer teljesítménye fasora sincs a 30x165-höz képest), minden szériapéldánynak van DIRCM rendszere, több és nagyobb teljesítményű infracsapdája, a gépek kabinja korszerűbb, a szenzorai jobbak, van egy jó nagy radarja (nem csak opcionálisan, mint az Arbalet néhány export Mi-28N-en és az egy-két vadiúj UB-n)... ésatöbbi ésatöbbi..
Egy twitterbejegyzésben azt írták ez az új tömeg- és költségkímélő "angular-shaped" kialakítás, de hogy ez mit is jelent, arról gőzöm sincs.Új DIRCM rendszer az export Ka-52-eseken:
Ránézésre szinte súrolná a földet az alsó két Sturm a 8-as adapterek esetén. Már nem nagyon van ott hely még egy szintet berakni a jelenlegi alá. Talán ha összébb tolnák az egészet, akkor beférne 8-8, csak a rakéták között sem árt ha van elegendő hely. Na meg mire nem elég 12 db a többi fegyverével együtt? Mert arra valószínűleg a 16 is kevés.
A vízszintes tagolású 8-as adapternek megint csak nincs hely, ha ragaszkodnak hozza, hogy a rakéták között minimum ekkora távolság legyen és ha más fegyvereket is fel akarnak tenni a Ka-52-re.Remélem azt azért érted, hogy nyilván nem a függőleges tagolású hatos adapterre álmodtam a plusz két rakétát, ha egyszer pont azt kritizálom, másrészt fotókat is rakok be a 4+4-es Vikhr-M konfigurációról. Olvasd el újra a posztomat.
https://www.rt.com/news/426076-russian-heicopter-crash-syria/
Egy Alligator veszteség.
The incident was likely caused by a bird, which got sucked into plane’s engine, according to the preliminary findings.
Madár.
RIP.
Nézd, ha nekem nem hiszel, akkor olvasd a TASS-t, de szerintem az RT sem téved.Ez így lehet félreérthető, a madár egy Szu-30-ast intézett el, nem az aligátort. Bár az is érdekes, mert gondolom eleve számolnak azzal, hogy egy gép beszív egy madarat. Madárállónak kéne legyen.
A SU-30 SM május 3-án veszett oda.Ez így lehet félreérthető, a madár egy Szu-30-ast intézett el, nem az aligátort. Bár az is érdekes, mert gondolom eleve számolnak azzal, hogy egy gép beszív egy madarat. Madárállónak kéne legyen.
A SU-30 SM május 3-án veszett oda.
Volt már szó ennek a madárnak az üzemidejéről,kicsit megsértődtem a MI24 2000órás üzemidejétől,kiváncsi vagyok mennyit fejlődtek azóta.
Ha van export verziója,akkor tudunk árat?