Én is azt kezdtem egyből keresni...Úgy látom, a gépágyú káros lengését megfogó módosítást itt nem alkalmazták még.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én is azt kezdtem egyből keresni...Úgy látom, a gépágyú káros lengését megfogó módosítást itt nem alkalmazták még.
Érdekes, itt úgy látszik már a gyártásnál felszerelik azt az ütközőbakot, ami nem engedi a gépágyúcső belengését a törzs irányába lövésnél, így nem lövi el a gép a saját orrát. 1,37-nél, aztán 1,45-től többször is látható.Látogatás az arszenyevi Progressz helikoptergyárban. Két év alatt 50 Ka-52-est készitenek. Idén 25-öt. 2018-ban várható az egyiptomi hajófedélzeti KA-52K megrendelés is.
Mivel ez az ütköző eleve csak az egyiptomi gépek prototípusán jelent meg először, ezek itt a soron meg valószínű pont az egyiptomnak gyártott gépek, így sanszos, hogy ez egy külön megrendelhető opció még és nem szériafelszerelés. Egyiptom megrendelte, vagy a külföldi (nehezen kontrollálható) blamázs elkerülése végett velük megrendeltették, grátisz. Viszont nem lennék meglepve, ha utólag, egy bulletin keretében megjelenne az orosz példányokon is.Érdekes, itt úgy látszik már a gyártásnál felszerelik azt az ütközőbakot, ami nem engedi a gépágyúcső belengését a törzs irányába lövésnél, így nem lövi el a gép a saját orrát. 1,37-nél, aztán 1,45-től többször is látható.
A koaxiális rotorelrendezésű harci helikopterből újabb 114db-ot rendeltek az orosz fegyveres erők. Vagyis az évekkel ezelőtti, 140 db-os megrendeléshez most rendeltek plusz 114 gépet.
Ha a gépek elkészülnek, akkor bizony több mint 250 db szárazföldi változatú Ka-52-es fog repülni a gyártó ország helikopteres alakulatainál
Előfordulhat, hogy az időszakos nagyjavításkor lesz modernizálva a régebbi változat. Nyugaton is így megy, illetve sokszor a modernizálások csak egy-egy új szofvercsomag feltelepítését jelnti, illetve, ha visszafelé kompatibilis az új rendszer/berendezés, az helyben is megoldható az alakulatnál. Jön egy két céges mókus és megcsinálja helyben, a helyi karbantartók segítségével.Mind ez jól hangzik
Viszont akkor majd azt a 140 db fogják majd egyszer kukázni vagy jó áron eladni ?
Igazából az egyik lesz 114 új modernizált a másik meg majd egyzser elavult vagy hogy is van ez?
A szu-30sm1-re való modenrizálás folyamamta is érdekes lesz
Ott az át adott gépek majd vissza repülnek modernizálásra a gyártóhoz ? Vagy azok amiket eddig át adtak azok úgy maradnak és a többi gép már sm1 néven jön ki a gyárból legközelebb?
Előfordulhat, hogy az időszakos nagyjavításkor lesz modernizálva a régebbi változat. Nyugaton is így megy, illetve sokszor a modernizálások csak egy-egy új szofvercsomag feltelepítését jelnti, illetve, ha visszafelé kompatibilis az új rendszer/berendezés, az helyben is megoldható az alakulatnál. Jön egy két céges mókus és megcsinálja helyben, a helyi karbantartók segítségével.
Akkor az időszakos nagyjavítás alatt még megoldhatóAzért kicsivel több kellene mint szoftverceomag.
Elég csak az AESA radarra gondolni, bár egy maroknyi gépnél többe nem tennék, mert hát arra nincs és nem lesz pénz.