Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a gép már vagy 20 éve meg kéne legyen.
Annyi orosz hajtómű van, minek szarakodnak import hajtóművekkel ha csak le kellene egy sajátot venni a polcról?
A 2000-2500 loerős kategóriában van nekik.Ebben a kategóriában, 1500-2000Le? Tengelyteljesítmény adó típus? Olyen méretben és súlyban mint a Safran? Melyek ezek? Hol van az a polc?
A 2000-2500 loerős kategóriában van nekik.
Ebből is kettő kell, nem csak a nagyobból. Francia hajtóműre támaszkodni haditechnikában meg őrülség, mert jon Washingtonból a parancs és többet nem lesz se hajtómű se alkatrész se semmi, és maradnak a helik a földön. Vagy tegyenek bele saját hajtóművet abból ami van, ha kell nagyobbat és kicsit nehezebbet (ami persze erősebb is), vagy fejlesszenek ebben a méretben egyet, vagy hagyják a faszba az egészet, mert úgy járnak mint a helikopter-hordozókkal.
Civik helikrol beszélunk . Katonaihoz nem is szállíthatnának a gagyi embargó miatt. A Kamov a világpiacra szánja a gépeket ezért a kulfoldi hajtomuvek -konnyebben megy a certifikáció.