[Kantin] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

silurusglanis

Well-Known Member
2012. augusztus 7.
7 474
5 578
113
Persze, minden csak összeesküvés meg látszat. Tényleg nehéz elhinni, hogy sokan azért csinálnak valamit, mert kurvára elegük van abból, ami odafent folyik?

Akik egy bizonyos küszöböt átlépnek (Gulyás Marciék, Momentum, n+1 balos csapat) azért jutnak el hozzád, mert komoly szervezőkészség és infrastruktúra van a seggük alatt. Gyak. ugyanúgy hatalmi erő hatalmi ambíciókkal mint a kormány, csak most épp az utóbbi rendelkezik az állami erőforrások felett. Valódi protest mozgalmak nem nagyon alakultak ki, vagy minimálisak.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 218
57 584
113
10 éves videó.

Semmi sem történt azóta. Nem is értem, hogy mi a fasznak épül új metró, amikor ez sincs befejezve, pedig bagóból kijönne. A 4-es metró heti szintű költségtúllépési került annyiba, mint amennyibe ez fájna. Ehelyett Újpest mai napig P+R parkoló, zötyög a szar 14-es vili meg buszok. Huszonhatszor visszatermelte volna az árát. De abszurdisztánt régen elhagyta már a józan ész...


Dehogy hagyta,csak mást jelent a józan ész a politikusnak,a kivitelezőnek,meg a júzernek.;)
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 490
24 009
113
10 éves videó.

Semmi sem történt azóta. Nem is értem, hogy mi a fasznak épül új metró, amikor ez sincs befejezve, pedig bagóból kijönne. A 4-es metró heti szintű költségtúllépési került annyiba, mint amennyibe ez fájna. Ehelyett Újpest mai napig P+R parkoló, zötyög a szar 14-es vili meg buszok. Huszonhatszor visszatermelte volna az árát. De abszurdisztánt régen elhagyta már a józan ész...

Azért milyen "szép" látni, hogy a politikusok pártállástól függetlenül hogyan sz@rnak a káposztásmegyeriek fejére! Talán a legszebb Vitézi Dávid volt, aki később mint BKK vezér semmit nem tett a metró befejezéséért (igaz másért sem).
 
M

molnibalage

Guest
Azért milyen "szép" látni, hogy a politikusok pártállástól függetlenül hogyan sz@rnak a káposztásmegyeriek fejére! Talán a legszebb Vitézi Dávid volt, aki később mint BKK vezér semmit nem tett a metró befejezéséért (igaz másért sem).
A kommented utolsó részével nagyon, de nagyon nem tudok egyet érteni. Jó lenne érvekkel alátámasztani ezt a sületlenséget...
 

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 140
4 998
113
Mikor a metró ÉPÍTÉSE elkezdődött- segítek, ez 2007 őszén volt ő sanszosan még gimnazista volt. Esetleg hiányolod időutazó képességét...? -
Hiányolom bizony. Mert ahhoz képest hogy 2007ben gimnazista volt, nem egyszer és nem kétszer szidta fennhangon az első Orbán-kormányt, amikor ő max általános iskolás volt. 1998.
Persze, minden csak összeesküvés meg látszat. Tényleg nehéz elhinni, hogy sokan azért csinálnak valamit, mert kurvára elegük van abból, ami odafent folyik? Az is tisztán látszik, hogy a hatalom ezen lehetőségeket legszívesebben eltörölné, mert a naracsos köcsögök 27 év után eljutottak oda, hogy lassan semmiben sem különböznek a régi elnyomó rezsimtől, max. retorikában, mert a média környezet más. A fejekben lassan rákosi szintjén vannak.
Nem, ez egy hatalomtechnikai sakklépés, politikai húzás. Legalábbis így hívják, a politika világában. Ingyenreklám, szavazók adatainak megszerzése stb. A kommunikációban forgó nevek bármilyen előjellel is, de azzal hogy benne van a köztudatban jó nagy löketet kapnak így ismertségi szempontból, a többi pedig jön magától.
Hát ez a "sok" istenigazából még mindig nem a többség. Sőt, csak egy marginális csoport.
Arra azért kíváncsi lennék ki finanszírozza őket, mert nem magyar mecénások az is biztos.
A régi elnyomó rezsimről szerintem neked nincsenek tapasztalataid, ergo nem is értem ezeket a kijelentéseket. Fogalmad sincs a kádár-huszárokról, azok módszereiről, az informátorokról, a munkahelyi jelentőkről a peres ügyosztály munkatársairól, rendőrségi, katonai állapotokról, arról, hogy mit csináltak a hatalom emberei még a nyolcvanas években is amikor becsukódott mögötted az ajtó. Nekem sajnos vannak keserű tapasztalataim, milyen amikor egy alkoholtól bűzlő fakabát ordít a füledbe ma már minősíthetetlen szidalmakat, rángat a ruhádnál fogva és teljes erőből beléd rúg félperces gyakorisággal.
Rákosival kapcsolatos analógiát jobb lesz ha átgondolod, vagy vegyél elő egy korabeli bírósági pert, ott van mindjárt a Rajké, de szemléletes és tanulságos a Péter Gábor és Társai nevű cég viselt dolgai ....

Visszatérve a jelenre, ezek a "sokan "azért csinálnak valamit, amit nem tudunk hogy mi, mert nincsenek értelmes válaszaik semmire ezeknek a belpesti romkocsmás kölköknek.
Sokaknak viszont ebből a nihilista, önző hozzáállásból van elege, abból hogy minden értelmes dologba beleköpnek ami nekik vagy a társaságuknak nem tetszik... Az, hogy az ébredező kunbélai, che guevarás politikai öntudatukat olyan dolgokon köszörülik ami jóval meghaladja őket és hitvány, értéktelen nézetrendszerüket.
A pályázat visszavonásáról döntés született - tehát elérték céljukat.
Viszont a segítő ingyenreklámot a médiában nem, így ha pártoskodni akartok, lehet dolgozni, értelmes célokat kitűzni.
A legújabb ötletük, hogy vidéken akarnak bázist. Ezen jót vigyorogtam, egy ilyen tornából fölmentett, kígyóvállú trendi ficsúr eperszínű pólóban lóxart se tud a vidékiek életéről, hovatovább a kis Mécs haverja még lenézi és rühelli is őket... Hát sok sikert, gyerekek...
 
M

molnibalage

Guest
Hiányolom bizony. Mert ahhoz képest hogy 2007ben gimnazista volt, nem egyszer és nem kétszer szidta fennhangon az első Orbán-kormányt, amikor ő max általános iskolás volt. 1998.
És...? Ez talán tilos? Oh, wait, akkor ezzel az erővel én nem szidhatom Kárdárt, mert csak 7 éves voltam 1990-ben?
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 805
17 611
113
Az olimpiáról:

Tényleges társadalmi támogatottság nélkül nem lett volna szabad belevágni, márpedig az - a felmérések szerint - sosem volt. Legalábbis az elmúlt 2-3 évben nem volt, a Medián kb. félévenkénti mérései szerint sosem érte el az 50%-ot ill. sosem haladta meg az ellenzők táborát.

Az is nyilvánvaló, hogy a költségek irgalmatlanul elszálltak volna, méghozzá több, egymástól nem teljesen független ok miatt is:

-- egyrészt nagyberuházásokból könnyű lopni, főleg azoknak, akik szeretnek is lopni.

- a kontra-szelektált döntéshozóktól nem várható előrelátó, a részletekre és összefüggésekre is odafigyelő alapos tervezés.

Lásd Puskás Stadion. Ha már évek óta Olimpiát akarnak, épülhetett volna belőle egy olimpiai stadionnak is alkalmas stadion, de ehelyett egy olyan focipálya lesz sok pénzért, amiben évente ha 4-5 nagy esemény lesz rendezve. Ebből kifolyólag ha lett volna pesti olimpia, akkor még egyszer sok pénzért kellett volna építeni egy tök új atlétikai stadiont, ami utána vélhetően teljesen kihasználatlan maradt volna

Az érzelmi vetülethez még annyit, hogy az Olimpia ma nem ugyanazt jelenti, mint amit a digitális forradalom előtt (mondjuk az ezredfordulóig) jelentett. Az Olimpiai játékok néztettsége ma már a Föld növekvő lakosságszáma melelttt sem éri el a korábbi évekéit, a nézők átlagos életkora már 50év felett van, a fiatalokat nem érdekli a dolog.

Ráadásul a népszerű sportágaknál az élsport a sikert bármi áron hajszoló iparágá vált, és a couberteni eszméket legfeljebb csak nyomokban tartalmazza. Ezekből következően az olimpiai játékok - de szinte minden más nagy sportesemény - nemzetközi presztízse egyre csökken, miközben a költségeik egyre nőnek.

Szóval nem baj, hogy nem lesz semmi ebből az olimpiából, de kifejezetten felelőtlenség volt a politikusoknak azt az illúziót kelteni az olimpiát akaró nem kevés emberben, hogy a dolog reális.

A mostani helyzetben senki nem lehet igazán boldog. A támogatók szegényebbek lettek egy álommal, viszont az ellenzők sem hihetik azt, hogy akkor most azt a pénzt, amit az olimpiából akartak kilopni azt nem lopják ki máshonnan, vagy hogy az ezügyben dilettáns döntéshozók most hirtelen más ügyekben döntve okosabbak lesznek.
 

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 490
24 009
113
A kommented utolsó részével nagyon, de nagyon nem tudok egyet érteni. Jó lenne érvekkel alátámasztani ezt a sületlenséget...

Jó ez picit túlzás volt, de amiket mint VEKE szóvivő mondott (rengeteg jó ötlet, ami olcsón kivitelezhető lett volna) és amiket végül elért, mint BKK vezető, messze nem ugyanaz.
Amiket leírt, hogy miket ért el, az mind szép, Tarlós válasza, hogy azok már eleve szerepeltek a BKV terveiben és nélküle is megvalósultak volna az az érem másik oldala.
Számomra csak a fonódó villamos (pár száz méter sín évekig tartó vitával, itt egyértelműen neki volt igaza), a picikét túlárazott Bubi, a Futár (ami hol működött hol nem) és a kerékpáros közlekedés fejlesztése maradt meg.
Meg az, hogy mi a fenének kellett létrehozni egy szervezetet milliárdokért, miért nem lehetett egyből belültetni a BKV vezetői székébe? Hol vannak azok az ötletek amiket a VEKE még anno felvetett?
Egyébként őt hihetetlenül profi módon felépítették, már mint VEKE szóvivő rengeteget nyilatkozott, nagyon pozitív képet alakítottak ki róla, az sem véletlen hogy hatszor akkora volt a BKK sajtós csapata mint a Fővárosi önkormányzaté.
Az teljesen mellékes hogy milyen rokonai szálai vannak :
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Vitézy_Dávid
Mert szerintem az egyéni képességek számítanak.
De szerintem ezek a képességek elmaradtak a várakozásaimtól.
http://m.origo.hu/itthon/20141204-t...razza-vitezy-david-bkk-vezeto-levaltasat.html
 
  • Tetszik
Reactions: zeal and fip7
M

molnibalage

Guest
A Futár remekül működik és messze többet tud, mint az, hogy az állomáson kiírja, hogy mi mikor jön. Az utazástervező fantasztikus és mivel nyílt a DB ezért Gmaps-szel is működik. (Debrecenben meg pereskedik az ottani szolgáltató egy ingyenes app miatt, ami a nyilvános menetrendi adatot használja. Vicc...)

VEKE "ötlete" - Londonban is így megy - hogy van a tömegközlekedést szolgáltató szég és a város + agglomerációs szitnű közlekedés szervező egység, mint önálló szervezet. Ez megrendeli a szolgáltatást. Ez nem azt jelenti, hogy nem csak a BKV-től, adott esetben bárkitől. A BKK ezen felül, mivel rednelkezik adatatt és voltak egyéb funciói meg tudta oldalni a jogosultságaival, hogy ne akadjanak meg folyamatok, amit mindenki leappatintott magáról és nem volt gazdája vagy több gazdája volt.

A Vitézy rokoni szálai meg kicsit unalmas érvek. A VEKE miatt került be a BKV idején még a bizottságba, mint külsős és ezek után lett BKK vezér. Nem azért, mert rohadt távoli rokona OV-nak.

Képeségei elmaradtak...? Ez valami vicc...? A korábbi BKV vezérek egy rohadt 5 mondatos nyilatkozatot nem voltak képesek elmondani...
De akkor kérném kifejteni, hogy hol és milyen képességeit hiányálod. Az elmúlt 4 évben a közösségi közlekedés többet fejlődött, mint az elmúlt 24 évben. Fun fact, az elmúlt 24 évben inkább leépült a közésségi közlekedés, mint tarlós köcsög szürketállománya, ami talán soha nem is volt.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 841
29 076
113
A Bubi teljes katasztrófa. Százmilliós költségek állnak szemben néhány tízmilliós bevételekkel. Az egészet kohóba kell küldeni!
 
M

molnibalage

Guest
A Bubi teljes katasztrófa. Százmilliós költségek állnak szemben néhány tízmilliós bevételekkel. Az egészet kohóba kell küldeni!
Blogen, de a MH-nél tanultál..? Egy évtizedes élettartamú rendszert kukáznál ~2 év után? Eszednél vagy?

  • A bubit annyian használják, hogy indokolt volt plusz állomásokat kiépítésre és további terjeszkedés, mert igény fogalmazódott meg rá.
  • A bubi egy rövidtávú közlekedési eszköz, a BKV helyett. Várj, a BKV sem nyereséges, de még nem is önfenntartó. Akkor az is mehet a kohóba...?
  • A bubi nyeresége az, hogy kevesebb az autó használta és a tömegközlekedést tehermentesíti jó időben, ne csak a tiszta bevételt nézzed. Tavaly nyáron nem tudtoam úgy 20 percet bringázni, hogy ne lássak több bubist.
Ezzel az erővel az összes "zöld" erőművet régen be kellett volna szántani, mert azok pusztán pénzben soha, de soha a büdös életben nem működnének piaci alapon... (Mondjuka fizika nem fog megváltozni, szóval felőlem mehetne a szántás). A bubit viszont egyre többen használák.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 841
29 076
113
Blogen, de a MH-nél tanultál..? Egy évtizedes élettartamú rendszert kukáznál ~2 év után? Eszednél vagy?

  • A bubit annyian használják, hogy indokolt volt plusz állomásokat kiépítésre és további terjeszkedés, mert igény fogalmazódott meg rá.
  • A bubi egy rövidtávú közlekedési eszköz, a BKV helyett. Várj, a BKV sem nyereséges, de még nem is önfenntartó. Akkor az is mehet a kohóba...?
  • A bubi nyeresége az, hogy kevesebb az autó használta és a tömegközlekedést tehermentesíti jó időben, ne csak a tiszta bevételt nézzed. Tavaly nyáron nem tudtoam úgy 20 percet bringázni, hogy ne lássak több bubist.
Ezzel az erővel az összes "zöld" erőművet régen be kellett volna szántani, mert azok pusztán pénzben soha, de soha a büdös életben nem működnének piaci alapon... (Mondjuka fizika nem fog megváltozni, szóval felőlem mehetne a szántás). A bubit viszont egyre többen használák.

A MOL Bubi rendszerének kiépítési költsége 1 miliárd 58 millió HUF volt, az éves üzemeltetési költsége 260 millió és jó esetben évi kilencven-százmillió bevételt termel. Ez bizony kohóérett, mert ilyen iszonyú deficitet nem lehet kitermelni és ha már az adófizetők pénzéből finanszírozunk valamit, az a tömegközlekedés legyen és ne a napi 2500-3000 felhasználó által igénybe vett luxusbringarendszer, különös tekintettel arra, hogy a bringabérlés a tömegközlekedés fő konkurenciája. Ugyanis az egyéni közlekedést (bicikli, autó), nem az autósok, hanem a tömegközlekedők választják alternatívának. Az autósoknak van valami sokkal jobbuk, mint a bringa: személygépkocsi.

A Bubi az elmebaj egyik szinonímája.
 
  • Tetszik
Reactions: Kukorica János

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 841
29 076
113
Most jut eszembe, hogy a kohó mellett a privatizáció is teoretikus megoldás lehet a Bubi számára, csak mint épeszű ember ez eszembe se jutott volna, mert ki venne meg ezt a pénztemetőt! Most is csak azért jutott eszembe, mert mint érvet hozzád akartam vágni, hogy vedd meg és üzemeltesd, ha annyira nagy bizniszt látsz benne!

Mégegyszer írom: 2500-3000 felhasználó / nap. Ennyire indít a BKV midibuszt.
 
  • Tetszik
Reactions: Kukorica János

closed society

Well-Known Member
2016. szeptember 20.
710
1 314
93
Igen, én is csak arra várok, hogy legyen egy jobb, csak egyelőre marhára nem látom a csodát sehol...

A büdös életben nem lesz a jelenlegit még csak megközelítő színvonalú kormányzás sem. A vöröshályogos idiótákat meg egyszerűen ki kell nevetni, mert vitatkozni felesleges olyanokkal, akik bekövetkezett, bevezetett dolgokat is letagadnak a beteges gyűlölködésük közepette.
 
M

molnibalage

Guest
A MOL Bubi rendszerének kiépítési költsége 1 miliárd 58 millió HUF volt, az éves üzemeltetési költsége 260 millió és jó esetben évi kilencven-százmillió bevételt termel. Ez bizony kohóérett, mert ilyen iszonyú deficitet nem lehet kitermelni és ha már az adófizetők pénzéből finanszírozunk valamit, az a tömegközlekedés legyen és ne a napi 2500-3000 felhasználó által igénybe vett luxusbringarendszer, különös tekintettel arra, hogy a bringabérlés a tömegközlekedés fő konkurenciája. Ugyanis az egyéni közlekedést (bicikli, autó), nem az autósok, hanem a tömegközlekedők választják alternatívának. Az autósoknak van valami sokkal jobbuk, mint a bringa: személygépkocsi.

A Bubi az elmebaj egyik szinonímája.
A BKV költségvetése pontosan ilyen arányaiban, a jegy és bérlet eladásokból kb. 38-40%-ot termel ki. A 10/26 pontosan ezt az arányt hozza. Cserébe kevesebben autóznak és csúcsidőben kisebb a tömeg, ha birngázásra alkalmas idő van.

Nekem több munkatársamnak van autója - nekem is lehetne, ha akarnék - és mégis amikor csak tehetik, bringával járnak. Télen egyesek nem. Télen 3-4 bringa van a parkolóban, tavasszal és nyáron meg kb. 25. A bubi forgalma is ilyen szezonális.

A gondolkozás csírája sincs kommentedeb, mert ezzel az erővel az alap szolgáltatások túlnyomó része felszámolható, hiszen nem termelnek profitot közvetlenül.
Az elmbaj szinonímája az, amit te tolsz. Háromig sem számolsz el, mielőtt kommentenél. A kevésbé szalonképes kifejezés az, hogy szokás szerint fullta tolod a kretént.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

closed society

Well-Known Member
2016. szeptember 20.
710
1 314
93
Gondolkoztam mindkettőn korábban, LMP-ből az egyetlen hiteles arc, Schiffer elmenekült. A Jobbiknál ahogy írtam, én most azt sem tudom, ki kivel van, meg úgy általában, mit akarnak, vagy van e valami elképzelés merre-hogyan kéne. Figyelem őket, azt majd elválik.

Ne viccelj már, az a legjellemtelenebb párt az ország történetében, szakértelem, intelligencia meg nyomokban sem fedezhető fel ott. Volner? A bagós, tőmondatokban beszélő kmb, mint "gazdasági szakember"? :D Hasonlítsd össze Varga Mihállyal vagy Matolcsyval!
Az meg, hogy egy párt 180 fokos fordulatot hajtson végre, és úgy forduljon szembe magával, hogy olyan érzésünk támadhat, mintha az 1984 egyes részeit olvasnánk, alapjában kérdőjelezi meg a párt hitelességét.
Az meg csak hab a tortán, hogy ha jól szerepelnének a választásokon, vagy koalícióban hoznák vissza a hatalomba a balliberálisokat, vagy a "baloldali szakembereknek" nevezett kontárokat hoznák vissza, amint erre Dúró Dóra utalt is, hogy ezek irányába nyitottak. Mert két oldal van, és a jobboldali értelmiség a Fidesz mögött áll.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 841
29 076
113
A BKV költségvetése pontosan ilyen arányaiban, a jegy és bérlet eladásokból kb. 38-40%-ot termel ki. A 10/26 pontosan ezt az arányt hozza. Cserébe kevesebben autóznak és csúcsidőben kisebb a tömeg, ha birngázásra alkalmas idő van.

Ja, csak a BKV-t napona 4 millió 5-700 ezer utas használja, amíg a Bubit 2500-3000 utas, ami közel 1550-szer kevesebb. És mégegyszer hangsúlyozom, ez a 2500-3000 is a tömegközlekedésről száll bringára és nem autóból.

Nekem több munkatársamnak van autója - nekem is lehetne, ha akarnék - és mégis amikor csak tehetik, bringával járnak. Télen egyesek nem. Télen 3-4 bringa van a parkolóban, tavasszal és nyáron meg kb. 25. A bubi forgalma is ilyen szezonális.

Ez a nekem is vannak zsidó barátaim szöveg bringás verziója. Senki se hiszi el.
 
  • Tetszik
Reactions: Kukorica János
M

molnibalage

Guest
Ja, csak a BKV-t napona 4 millió 5-700 ezer utas használja, amíg a Bubit 2500-3000 utas, ami közel 1550-szer kevesebb. És mégegyszer hangsúlyozom, ez a 2500-3000 is a tömegközlekedésről száll bringára és nem autóból.
Számold már ki a BKV-nél a fajlagos költséget egy utasra és utas km/re és annak CO2 és egyéb lábnyomát aztán a bubiét. Aztán gyere vissza.

Ez a nekem is vannak zsidó barátaim szöveg bringás verziója. Senki se hiszi el.
Ha lefotózom a parkolót az elég bizonyíték lesz mr. hitetlen musztafa...?
 
M

molnibalage

Guest
Ja, csak a BKV-t napona 4 millió 5-700 ezer utas használja, amíg a Bubit 2500-3000 utas, ami közel 1550-szer kevesebb. És mégegyszer hangsúlyozom, ez a 2500-3000 is a tömegközlekedésről száll bringára és nem autóból.
Ráadásul a vicc az, hogy az utast itt összemostad az utazások számával. Én pl. 2 átszállásból jutnék el tömegközlekedéssel a céghez. A Bringára kétszer szállok fel..
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 841
29 076
113
Ráadásul a vicc az, hogy az utast itt összemostad az utazások számával. Én pl. 2 átszállásból jutnék el tömegközlekedéssel a céghez. A Bringára kétszer szállok fel..

Mindkét esetben ugyanarról van szó, az igénybevételek számáról.

Számold már ki a BKV-nél a fajlagos költséget egy utasra és utas km/re és annak CO2 és egyéb lábnyomát aztán a bubiét. Aztán gyere vissza.

Az exoterikus állandót és az angyali rezgésszámot nem akarod bevonni a képletbe?

Ha lefotózom a parkolót az elég bizonyíték lesz mr. hitetlen musztafa...?

Mire?
 
Status
Not open for further replies.