jurgenbauer: Kezdeném azzal, hogy biztos hogy nekem szántad ezt a kommentet? Mennyiben üti az én hozzászólásomat?
Mennyire kapcsolódik a témához az, amit összehoztál itt kommentként? A nem közlekedéspolitikai önellentmondásokra nem térnék ki, ahhoz lusta vagyok vasárnap este és nem kapcsolódik a témához.
1. Őőőő, és? Nagyjából azért ismerem, mi volt ott előtte, pedig fiatal vagyok. Mire gondolsz É-D irányú továbbfejlesztésként?
Bármire ami jelenleg nincs.
2. Francnak kell a Kopaszihoz még 40k ember. Így is nagy a vízfej. Ha most így is használhatatlan, akkor nem feltétlen kéne még egy közel Hódmezővásárhelynyi embert odaköltöztetni. És nekik sem kell feltétlen átmenni a Duna másik oldalára. A jobb parton is lehet munkahely, iskola, bolt.
Odaépül egy hatalmas lakópark amiben 40 ezer emberke fog élni úgy, hogy két sáv meg két sáv és a rakpart amivel eljuthatnak bárhová. Remek lesz a tőlük délre lakó százezreknek minden reggel.
3. Ez miben üti a véleményemet? Közlekedési szempontból még mindig az a jobb, ha a terület két végén van az átvezetés, mint egyik végén és közepén. Életminőségi szempontból is jobb. Terveztek már sokmindent oda, a legutóbbit vissza is mondta Soros narancsai. Leginkább egy erdő kéne oda (azaz a jelenlegi vegetációt növeljék), hogy valami tisztítsa a levegőt. Oda is kell a halálnak egy Hódmezői lakosság, főleg hogy az értelmes közlekedést szétvernék a tervvel, megszopatva a dél-pesti és agglomerációs lakosokat, kb. 100k főt. "Nagyon jó" ötlet.
Sok mindent terveztek oda, és meg fog épülni. Nem reménytelen egy még délebbi híd is, de nem csak Pest létezik. Gondolkodj Budában!
4. 1. Ez hogy jön a témához?
2. Sajnos már nincs index szintű híroldal sem a fidesz oldalán. Az origót sikerült lehúzniuk a mélybe.
3. Még mindig nem értem, hogy jön ez a témához.
Az index volt a link, mint "vélemény". BTW, az origón legalább kimaradnak a szocreál falloszinstallációk körüli nyalakodások.
5. Észak-déli gyorsvasút kialakítása a Szentendrei-Csepeli-Ráckevei HÉV-ek összekötéséből lehetne értelmesen. Ez nagyban könnyítené a délpesti agglomerációban élők bejutási lehetőségeit. Jelenleg az a terület van a legjobban elhanyagolva az agglomerációból. Itt viszont végre van valami érdemi a témában, a déli területeknek (nem csak budának) kell mégegy híd. És összevetve a dolgokat jobb lenne a lentebbi terv. Élhetetlen akkor lesz a déli rész, ha megépül a két tervezett városrész és behoznak még 80k embert. Így is a Vágóhídi részen sorban épülnek a hatalmas társasházak.
Gondolkodj Budában is! Pestre az ember különben is csak útlevéllel megy és sok vízzel meg meleg étellel, mert két nyomoronc kistraktor elkerítve gigadugóra képes két perc alatt nem csúcsidőben az Astoriánál.
6. Őööö, hogy jön ez a témához? Nem a híd létjogosultságát vitatom, hanem a helyét. Lejjebb kéne.
Van Budának egy használhatatlan négyese ami sehová sem visz, de legalább Molnár Gyugyó fakkságait körbeöleli olyan értelmetlen megállókkal, mint amit sehol sem látsz. Ha a négyes az Astoriánál metszette volna a kettest, kb. a duplája utazna rajta. Most a kibaszott ReD Bull miatt egy hétig a villamos se járt É-D, a Fő utca járhatatlan volt, stb.
7. Hát nem Demszky alatt lett elkúrva, hanem már korábban, és ez maradt. Ezt egyedül Vitézy ideje alatt próbálták meg korrigálni, de hát mennie kellett a gyereknek... Ha szerinted Demszky alatt lett elkúrva, akkor miért hivatkozol pár sorral lejjebb az ő idején keletkezett tervekre?
A tervek 1940 után keletkeztek, a metrós rész, a gyorsvasúttal a hetvenes években. Ezek teljesen korrekt elképzelések voltak. Ebből Demszky semmit sem értett meg csak annyit, hogy metro kell. Erre rátette a várost, minden mást leszart és csinált egy négyes metrot a balfék nyomvonalával. Vitézyt én hagynám. Nagy szarkeverő. Anno BKV buzi volt, nem tudom honnan jött, nem az apjától és az anyjától. Csak ami a terepasztalon szakértelem, meg a Sim Cityben, az már nagyban kicsit sok volt neki. Jönnek itt az utastájékoztatóval, de akkor hogy is van az, hogy más városokban is ugyanazon idő óta léteznek ilyenek, ott ahol Vitézy nem járt és alkotott és még jobban is, mint a budapestiek?