IsmerősGamepass-ból kb 20-al, Steam-esek közül kb. 50-nel, többi bundle-s maradék, többi szinte minddel
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
IsmerősGamepass-ból kb 20-al, Steam-esek közül kb. 50-nel, többi bundle-s maradék, többi szinte minddel
Ezek mindig nagyon latvanyosak, de peldaul egy gyors akciojatekban ugysem ez lesz a bottleneck, hanem a inkabb a CPU avagy a PCIe channel (CPU-GPU direct transfer stb.)
Nekem 35 cím Steam-en és ebből lényegében csak az RTW-n nem toltam ki, de azért van benne 80 órám.@Ooorky
És ezekből mennyivel játszottál?
Mire erre játékot írnak kapható lesz az új AM5-ös Ryzen, DDR5-tel meg PCIe 5.0-val, a direkt memória címzés meg ugye már most is működik.Ezek mindig nagyon latvanyosak, de peldaul egy gyors akciojatekban ugysem ez lesz a bottleneck, hanem a inkabb a CPU avagy a PCIe channel (CPU-GPU direct transfer stb.)
Amúgy szép, szép, mindkettő, de a környezettel való interakció mikor lesz? Mert pont az a bibi, hogy minél szebb a környezet, ezt annál nehezebb megcsinálni.Ezek azok a tech demo videók, amik sokszor sose valósulnak meg.
Ilyen a lesajnált Unity játékmotor erdő-biome-ja 2 évvel ezelőttről... :
Amúgy szép, szép, mindkettő, de a környezettel való interakció mikor lesz? Mert pont az a bibi, hogy minél szebb a környezet, ezt annál nehezebb megcsinálni.
Ez Firewatch/Zelda stb. szintű grafikával könnyű szétvágni farönköket, módosítani a környeztet, de ilyen kinézetnél, hogy ne essen le a képernyőről, más sokkal nehezebb.
Nekem ez és ennek gameplay-je hiányzik.
Tegyük fel, hogy most elkészülne ezzel egy RPG mondjuk egy Gothic remake. Plusz interakciók nélkül alig lenne több tartalmilag, csak szebb lenne.
A Witcher III is több téren csak egy felbuffolt Gothic I...
Nekem meg pont ez a bajom.Nincs megfelelő igény rá.
Emlékszünk a Red Faction-ra? Hogy anno mekkora hírnek lett beharangozva a mégoly sivár környezet rombolhatósága? Ettől függetlenül nem lett világsiker.
A Crysis is azért maradt meg sokakban, mert tudott szaggatni a legizmosabb PC-ken is a maga idejébe. Hogy a parton lévő pálmafákat (és csak azokat! ) ki lehetett dönteni, meg a "lazább" épületeket szétrombolni, stb., az valahogy kevésbé emlegetik fel az emberek. Ahogy a Half-Life 2-ből sem az amúgy nem is rossz fizika maradt meg az embereknek.
Márpedig nehéz az interaktív környezetet jól megcsinálni.
Már az 1990-es évek legvégén hatalmas techdemók voltak a cloth (ruha) effekt megjelenítésére, de vagy 10 év kellett, amíg a játékokban normális feltűnt (pl. a 2001-es Operation Flashpoint-ban volt Cloth szimuláció, de egyszerűen a zászlókat leszámítva sehol sem lehetett rendesen használni, mert megette az erőforrásokat).
A karakterek hajánál ugyan ez a helyzet, a mai játékokban sem tudnak normális hosszú hajat szimulálni, ahol nincs clipping, meg hasonló káros látványromboló probléma. Ehelyett befonják vagy eleve rövid hajat csinálnak, avagy mindenféle 2D-s textúra megoldásokkal, vagy áttetsző 3D-s objektekkel próbálják a hatást imitálni.
Pedig ezek fontosak a karaktermegjelenítések kapcsán, így ezekre próbálnak erőforrást keríteni.
Na most a megfelelően környezeti interakció ehhez képest pár nagyságrenddel bonyolultabb, és a jelek szerint a játékosok többsége tök jól elvan a jelenlegi, finoman szólva is gyenge megoldásokkal. Ha megnézed az UE5 motoros tech demót, ott sem reális az ágak és növények viselkedése, ahogy "elhajlanak", ha a karakter hozzájuk ér...
mert kamu is volt. Igaziból ugyanúgy megmaradt a végig kell menned a csőben (aka. HalfLife 2) stílusú játékvezetés. Emlékszem valahol egy kapu bezárult,és ki kell nyitni, a rakéta nem fogta, rálőttem, hogy mellette a falat szétlövöm a szomszéd csarnokba, és ott is meg volt hosszabbítva az elpusztíthatalan beton, hogy kódkártyát kelljen hajkurászni...Emlékszünk a Red Faction-ra? Hogy anno mekkora hírnek lett beharangozva a mégoly sivár környezet rombolhatósága? Ettől függetlenül nem lett világsiker.
Majd amikor nem megy a login akkor megutálod.Kaptam 1 hónap ingyen GamePass for PC-t mert gyárilag Windows 10-zel szerelt Notebook-om van
Imádom az MS-t.
mert kamu is volt. Igaziból ugyanúgy megmaradt a végig kell menned a csőben (aka. HalfLife 2) stílusú játékvezetés. Emlékszem valahol egy kapu bezárult,és ki kell nyitni, a rakéta nem fogta, rálőttem, hogy mellette a falat szétlövöm a szomszéd csarnokba, és ott is meg volt hosszabbítva az elpusztíthatalan beton, hogy kódkártyát kelljen hajkurászni...
Gondolom azért mert PS5-nél szarabbul csak PS4-en futThe Verge: Tesla's new Model S runs Cyberpunk 2077 with 'PS5-level performance'.
Elon Musk demos Cyberpunk 2077 on new Tesla infotainment system with ‘PS5-level performance’
The new infotainment system has a 10 teraflop GPU.www.theverge.com
Na tessék.Viszont egyébként valahol elkeserít is, amit a HZD miatt érzek.
Annak tapsolok felállva, hogy 2017-ben sikerült kiadni egy olyan játékot, amiről full merev 3D modell egyes elemeit le lehet lőni, aminek van kb. 1-2 meghatározott kapcsolódási pontja. Low poly 3D modellel, de ez 20+ éve is erőlködés nélkül is mehetett volna.
Ide sikerült eljutni a játékmeneti fejlődésben 25+ év után. Közben meg a karakterek szakállszőrszálait és hajszálait számolhatod a render videóban.
A játékmenet meg kb. egy pimpelt Gothic I, ahol van szintezés, ugrás és gurulás, de kb. az iterakció és az ellenfél ugyanaz. Van HP-ja a lényeknek és annyi, de 1% és 100% HP-nál egyformán virgoncak. Itt a HZD-ben meg a sérült nagy monszta sokszor már csak vánszorog.
Én valamiféle ilyen innovációt várnék el a sokadik hatványon már.
Mert ma kb. sokszor érzem azt, hogy a játék művészeti koncepciója, skinje tér el kb. de játékmenetben egyik olyan, mint a másik.
Mert lehet, hogy a HZD is csak egy pimpelt Uncharted / Tomb Raider, de NAGYON JÓL pimpelt. Tényleg számít az, hogy mit csinálsz és nem az a játékmenet, hogy pumpálod a sebzést a célpontba és csá.
Ugye Division és n+1 más játék...?