Hát szerintem Taszár mint repülőtér már nem számolandó, annak annyi.Vicceskedünk
Pér (LHPR) - aktív repülőtér (2000x30 m-es pálya, napi forgalom A320 kategóriájú gépekkel)
Taszár - használaton kívül de a pálya használható állapotban
Szentkirályszabadja - Használaton kívül de a pálya használható állapotban
Pécs - aktív repülőtér (1500x30 m-es pálya - utasforgalom volt, jelenleg nincs)
Kalocsa - használaton kívül de a pálya használható
Kiskunlacháza (LHKK) - aktív repülőtér 2500 x 45 m-es pálya. Abból jelenleg egy 800 m-es szakaszt használnak
Csákvár - a reptér használaton kívül a beton használható állapotban
Mezőkövesd - a reptér használaton kívül a beton használható állapotban
Kunmadaras - Jelenleg sport reptérként üzemel. A beton használható állapotban
Szeged - abszolút használható (és ezt garantálom...igen jól ismerem...)
Békéscsaba - u,az mint Szeged
Nyíregyháza - a pálya csak 900 m de abszolút használható
Szegeden a beton pálya 1km ha jól emlékszem, és elég keskeny. Hosszabbítani nem lehet mert egyik oldalán főút van, a másikon vasút. (mikor a Szeged-Röszke vasutat terveztük akkor kellett vizsgálni hogy a felsővezeték és az 5-ös út új felüljárója miként viszonyul a repülési síkokhoz) A főút lesüllyesztésére születtek (teljesen irreális) tervek, hogy legyen a pálya 2km hosszú.