KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

lincolnosiris

Well-Known Member
2013. március 22.
232
317
63
Az A380-hoz képest ez 1 jóval kisebb "bálna", ám a kereslet hiánya miatt már mindkettő pusztulásra van ítélve...
Az A380 inkább az Airbus stratégiájánál, a légiközlekedés fejlődésével/változásával kapcsolatos hibás elgondolások miatt bukott meg. Mondjuk a KC-nek sem lesz könnyű életben maradni egy olyan piacon, amit szinte teljesen leural a KC-130J.o_O

Persze megalapozottan véleményt csak a rendszeresítés után évekkel lehet majd mondani, mikor már lesz velük tapasztalat is, csak jöjjenek meg!
 
  • Hűha
  • Vicces
Reactions: kamm and formosa1

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 047
80 807
113
Valamiért nekem egy relatíve kicsi vas van legtöbbször a fejemben, ha erre a típusra gondolok. Ilyen képek után viszont mindig meglepődöm, mekkora egy bálna ez a gép.:eek:

KC-390
Length: 35.2 m (115 ft 6 in)
Wingspan: 35.05 m (115 ft 0 in)
Height: 11.84 m (38 ft 10 in)

A319
Length: 33.84 m (111 ft 0 in)
Wingspan: 35.8 m (117 ft 5 in)
Height: 11.76 m (38 ft 7 in)

Kb. akkora mint az A319-es, csak kicsit vastagabb a törzse és van rajta hátul rámpa.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Az A380 inkább az Airbus stratégiájánál, a légiközlekedés fejlődésével/változásával kapcsolatos hibás elgondolások miatt bukott meg. Mondjuk a KC-nek sem lesz könnyű életben maradni egy olyan piacon, amit szinte teljesen leural a KC-130J.o_O

Persze megalapozottan véleményt csak a rendszeresítés után évekkel lehet majd mondani, mikor már lesz velük tapasztalat is, csak jöjjenek meg!
Ám mivel kevés a vásárló, kevés a tapasztalat, kevés tapasztalattal meg bajos lesz új vásárlókat elcsábítani... - Ezzel a dolgot kb. körbejártuk...
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 314
96 591
113
Cseh hakni Pamdurral.


b731c63ca5a476aa6e4225e53697a0cb.jpeg
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 314
96 591
113
A brazil Embraer KC-390 bemutatása a Pardubice repülőtéren

news_1472_kc390_millennium_pandur_01-745x533.jpg


news_1473_kc390_millennium_pandur_02-768x512.jpg


A Pandur II 8 × 8 kerekes páncélozott személyszállító ACR fegyverzetből való berakodásának és szállításának gyakorlati próbáját is elvégezték Pardubicében. Ez egy könnyebb kétéltű kerekes páncélozott jármű, körülbelül 20 tonnás, hossza 7919 mm, szélessége 2670 mm, magassága menethelyzetben, amelyben belefutott a KC-390 törzsébe, 2680 mm.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 314
96 591
113
news_1472_kc390_millennium_pandur_01-745x533.jpg


news_1473_kc390_millennium_pandur_02-768x512.jpg


A Pandur II 8 × 8 kerekes páncélozott személyszállító ACR fegyverzetből való berakodásának és szállításának gyakorlati próbáját is elvégezték Pardubicében. Ez egy könnyebb kétéltű kerekes páncélozott jármű, körülbelül 20 tonnás, hossza 7919 mm, szélessége 2670 mm, magassága menethelyzetben, amelyben belefutott a KC-390 törzsébe, 2680 mm.
news_1476_kc390_millennium_cockpit-711x533.jpg