Szinte biztos, ugyanis bevették a brazil marketinget. És még az sem tűnik fel nekik, hogy már a brazil légierő is lemondott néhány gépről...Hollandok is hülyék, igaz @formosa1 ?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szinte biztos, ugyanis bevették a brazil marketinget. És még az sem tűnik fel nekik, hogy már a brazil légierő is lemondott néhány gépről...Hollandok is hülyék, igaz @formosa1 ?
Miért nem az összeset ha ennyire rossz?Szinte biztos, ugyanis bevették a brazil marketinget. És még az sem tűnik fel nekik, hogy már a brazil légierő is lemondott néhány gépről...
Az már nagyon feltűnő lenne, hogy sok milliót kidobnak 1 gépre, és nem vesznek belőle. Tehát fenntartják a látszatot, hátha ráharap valaki...Miért nem az összeset ha ennyire rossz?
Alul?Az airportal is lehozta a holland hírt.
Az a Liteningre hasonlító konténer miért van a cikkben lévő képen látható gépre felszerelve?Embraer C-390-es szállítógéppel váltja Herculeseit a holland légierő
A brazil gyártó immár a harmadik NATO-tagországot tudhatja a C-390-es típus megrendelői között Magyarország és Portugália mellett.airportal.hu
Nem hinném, hogy ezzel eregetnek GBU-kat. Vagy a load master dobálja a nyitott rámpáról?
Amúgy műszakilag mi a rossz ebben a gépben szerinted?Szinte biztos, ugyanis bevették a brazil marketinget. És még az sem tűnik fel nekik, hogy már a brazil légierő is lemondott néhány gépről...
Az EMBRAER azért nem kis cég..... Az a gubanc, hogy a legyártandó gépek darabszáma az egyenlőre nagyon alacsony.... Az eredeti tervek alapján önmagában a Brazil légierő többet rendelt volna, mint a mostani darabszám a Holland rendeléssel egyetemben. Elvileg talán még a Csehek részéről volt talán szándék rendelésre? A nagy európai légierők közül a Britt, a Német a Francia és az Olasz már berendelt a C130 J verzióból, így ők kiestek. A Spanyol légierő az AIRBUS A400 mellett tette le a voksát, a Törökök úgyszintén. A darabszám azért lenne lényeges, mert az egy egységre eső fajlagos support költségek nőnek így meg...... Tehát marketing és eladás.....Amúgy műszakilag mi a rossz ebben a gépben szerinted?
Az oké, hogy csóró ország csóró cége nem tud olyan supportot biztosítani mint a nagy, de amúgy milyen mutatója van ami nem állja meg a helyét szerinted?
Komoly vàlaszt szeretnék nem röhögést ha lehetséges
Most sikerült visszamondani a haterek promó anyagát!Az EMBRAER azért nem kis cég..... Az a gubanc, hogy a legyártandó gépek darabszáma az egyenlőre nagyon alacsony.... Az eredeti tervek alapján önmagában a Brazil légierő többet rendelt volna, mint a mostani darabszám a Holland rendeléssel egyetemben. Elvileg talán még a Csehek részéről volt talán szándék rendelésre? A nagy európai légierők közül a Britt, a Német és a Francia már berendelt a C130 J verzióból, így ők kiestek. A darabszám azért lenne lényeges, mert az egy egységre eső fajlagos support költségek nőnek így meg......
Azért kérdeztem, hogy műszakilag mert a support és darabszám részét értem és elfogadtam eddig is a mondanivalójànak.Az EMBRAER azért nem kis cég..... Az a gubanc, hogy a legyártandó gépek darabszáma az egyenlőre nagyon alacsony.... Az eredeti tervek alapján önmagában a Brazil légierő többet rendelt volna, mint a mostani darabszám a Holland rendeléssel egyetemben. Elvileg talán még a Csehek részéről volt talán szándék rendelésre? A nagy európai légierők közül a Britt, a Német a Francia és az Olasz már berendelt a C130 J verzióból, így ők kiestek. A Spanyol légierő az AIRBUS A400 mellett tette le a voksát, a Törökök úgyszintén. A darabszám azért lenne lényeges, mert az egy egységre eső fajlagos support költségek nőnek így meg...... Tehát marketing és eladás.....
Na ebben mi volt vicces te agyhalott?egy éppen csak kész gép. hogy még nem áll nagy számba rendszerbe vagy nincsenek tömegével berendelve nem kell csodálkozni. a típusnak ráncfelvarrással még minimum van 30 éve...
Szerintem van egy csomo potenciális jelölt távolkeleten közelkeleten és afrikába is... c130 ból a H széria helyett 5-10 éven bellül váéltótípus utánn kell nézni.
Na de formosa ezt te sem gondolhatod komolyan, a hollandok nem hülyék,hogy több évtizedes C-130-as üzemeltetés után csak úgy a brazil marketing hatására döntsenek a C-130-s helyett a KC-390 melett...Szinte biztos, ugyanis bevették a brazil marketinget. És még az sem tűnik fel nekik, hogy már a brazil légierő is lemondott néhány gépről...
Nekem az a furcsa, hogy az amerikaiak ezt "megengedik" a hollandoknak, amikor állítólag Európán nagy a nyomás hogy amerikai fegyvert kell venni...Na de formosa ezt te sem gondolhatod komolyan, a hollandok nem hülyék,hogy több évtizedes C-130-as üzemeltetés után csak úgy a brazil marketing hatására döntsenek a C-130-s helyett a KC-390 melett...
Azért a hollandok pl az auszikhoz vagy a kivikhez (Új-Zéland) képest sokkal önjáróbbak ezen a téren.Nekem az a furcsa, hogy az amerikaiak ezt "megengedik" a hollandoknak, amikor állítólag Európán nagy a nyomás hogy amerikai fegyvert kell venni...
A "csomó potenciális jelölt" nagy része a C-130J-t fogja választani, mert úgy alig kell költeni az átképzésre. Mások spórolásból olcsóbb és kisebb gépet vesznek, így alig 1-2 jelölt marad, aki majd nagyobb gépet vásárol, minimális mennyiségben...egy éppen csak kész gép. hogy még nem áll nagy számba rendszerbe vagy nincsenek tömegével berendelve nem kell csodálkozni. a típusnak ráncfelvarrással még minimum van 30 éve...
Szerintem van egy csomo potenciális jelölt távolkeleten közelkeleten és afrikába is... c130 ból a H széria helyett 5-10 éven bellül váéltótípus utánn kell nézni.
én elfogadom a véleményed majd az idő eldönti.A "csomó potenciális jelölt" nagy része a C-130J-t fogja választani, mert úgy alig kell költeni az átképzésre. Mások spórolásból olcsóbb és kisebb gépet vesznek, így alig 1-2 jelölt marad, aki majd nagyobb gépet vásárol, minimális mennyiségben...
Szóval a Millennium "még 30 éve" nem lesz 1 sétagalopp az alacsony mennyiségből adódó magas árak miatt...
Sokkal kevésbé tűnnél röhejesnek, ha nem pont most rendelnének belőle a hollandok 5 gépet, miközben Hollandia évtizedről évtizedre megkapja az amerikai hadiipar légi tagozatának hivatalos szponzorációs versenyén a gyémánt öri-bari nagydíjjat.A "csomó potenciális jelölt" nagy része a C-130J-t fogja választani, mert úgy alig kell költeni az átképzésre. Mások spórolásból olcsóbb és kisebb gépet vesznek, így alig 1-2 jelölt marad, aki majd nagyobb gépet vásárol, minimális mennyiségben...
Ezt kérdezd a braziloktól, akik hallgatnak a hibákról és a gyermekbetegségekről, melyek ki sem derülnek, mert eddig csak hazai piacra gyártották ezt a szállítógépet.Amúgy műszakilag mi a rossz ebben a gépben szerinted?
Az oké, hogy csóró ország csóró cége nem tud olyan supportot biztosítani mint a nagy, de amúgy milyen mutatója van ami nem állja meg a helyét szerinted?
Sosem állítottam ilyet, hogy hiba és gyermekbetegség mentes lenne a gép. Főleg, hogy nem is óccó. Ami nagy előny az a kiforrott és bejáratott hajtómű de ezen kívül sötét ló.Ezt kérdezd a braziloktól, akik hallgatnak a hibákról és a gyermekbetegségekről, melyek ki sem derülnek, mert eddig csak hazai piacra gyártották ezt a szállítógépet.
Tényleg mutass nekem 1 olyan új fejlesztésű katonai típust /lehet vadászgép vagy heli is/, mely hibák nélkül elsőre "tökéletesen" működik! Érdekes, a már exportra termelő világhírű gyártók képtelenek olyat gyártani, csak 1 brazil és néhány kínai cég, ahonnan nem jut ki információ és ahol /még/ nem dolgoznak exportra...
Te tényleg elhiszed, hogy csak a brazilok és a kínaiak tudnak hibátlan gépet produkálni...?!? Mert ha igen, akkor az elvtársaiddal Savonarola módjára rakjatok máglyát Adidas, Nike és Boss cuccaitokból, majd rohanjatok a kínai piacra hibátlan és óccó dolgokat venni...!!!
A másik lehetőség, hogy vártok pár évet, majd hallgatjátok a portugálok, a magyarok és a hollandok jajgatását...