KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
2 618
6 117
113
Arábiában nem lóg semmi, mert ők GYÁRTANI akarnak. - Ez kiderült akkor, amikor még az Antonovval akartak üzletet kötni...

Indiában hasonló a helyzet, amibe az Embraer és Brazília nem fog belemenni...!!!
.
.
Végülis volt ez forditva is, a brazil is csak úgy vett Gripen-E-t, hogy helyi összeszereléssel kapják, szóvál lehetnek megértőek ha forditva is felmerül ugyanez. Másrészt ha az arabok pár lemezt önállóan vágnak, hajlitgatnak, de a lényeget Braziliából kapják dobozokban, és csak összeszerelik, azzal nagyobb darabszám esetén Brazilia nem jár rosszul.
.
India kapcsán a helyi Rafale gyártással az volt az egyik fő gond, hogy az indiaiak ugyanazokat a garanciás feltételeket akarták a helyileg összemókolt gépekre, mint a full francia gyártásúakra, és a franciák ebbe nem akartak belemenni.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Bolsonaro bukik, eselye nincs. Hallgass Greenwaldot, istentelenul elqrta a jarvanyt, biztosan menni fog.
A járvány idején ezt már én is leírtam, de akkor még csak vigyorgó jeleket kaptam...

Most meg már bárki követheti. - De bárki jönne a helyére, az sem fog szaúdi vagy indiai gyártással "öngyilkosságot elkövetni"...!!!
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 966
12 823
113

Az indiaiaknak nagy szükségük van a kapacitásokra. C-17-ből nem tudtak eleget venni.
A jóval kisebb C-295-ből részben otthon gyartva beszereztek 56-ot, a közelmúltban, de a kettő között egészen sokat tudnának még hasznosítani!
Én még várok az araboktól is egy komolyabb rendelésre.
Szaud-Arábiának még talán most is lóg a levegőben 15db A400M, de mivel a németek megmakacsolták magukat (és az Airbus nem tudja őket megkerülni), előbb utóbb másik gépet fognak venni.
Hogy kiváltsak a 15 A400M-met, simán várható ott is egy 20 gépes megrendelés!

Ha Indiába 20 gépet el tudnának adni, az nem lenne rossz. Annyit India simán fel is szippantana szerintem.
Az AN-32 után jelentős ugrás lenne.
Meg hát még két darab itthonra is kellene :)
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 735
84 343
113
A KC-390 Millennium most először vett részt a Comandante Ferraz állomás ellátásában az Antarktiszon. A gép azonban még nem szállt le a fagyos kontinensen, kezdetben csak rakománydobást végez, a brazil antarktiszi állomás felett elrepülve. A KC-390 a C-130 Hercules helyét veszi át ebben a szerepkörben is.

embraer-kc-390-lancamento-carga-fab_widelg.png

A gép körülbelül 2 tonna utánpótlást dobott le az antartiszi bázison tartózkodó 17 főnek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 923
9 053
113
Még ezeket is

 
  • Vicces
Reactions: formosa1
W

Wilson

Guest
Nem lesz az, mert az FMTC oldalán látható, hogy mindkét fejlesztendő típus kisebb lenne a Herky-nél, tehát a KC-390-nél is. Dönteni pedig az Európai Bizottság fog, mely fütyül 1 magyar vasúti oldal esélylatolgatására...
Majd kiderül a dolog , de szerintem abszolút nem esélytelen a KC390-es, hiszen pl senki sem gondolta volna azt ,hogy pl a holland légierő a KC-390 mellett dönt a Herculessel szemben.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Majd kiderül a dolog , de szerintem abszolút nem esélytelen a KC390-es, hiszen pl senki sem gondolta volna azt ,hogy pl a holland légierő a KC-390 mellett dönt a Herculessel szemben.
Szerintem a Bizottságnak fontosabb az európai repülőgép ipar támogatása. A kisebbik típus fejlesztésénél elképzelhetőnek tartom az európai Spartan gyártójával való együttműködést, de azt már kizártnak tartom, hogy 1 brazil gyártó "európai labdába rúghasson"...
 
W

Wilson

Guest
Szerintem a Bizottságnak fontosabb az európai repülőgép ipar támogatása. A kisebbik típus fejlesztésénél elképzelhetőnek tartom az európai Spartan gyártójával való együttműködést, de azt már kizártnak tartom, hogy 1 brazil gyártó "európai labdába rúghasson"...
Tekintve, hogy jelentős hányada a KC-390 alkatrészeinek az európai repülőgépipar produktuma így ezzel kapcsolatban nem látok komoly problémát.