W
Wilson
Guest
Egy szárnybekötési hibát akarsz szembeállítani valószínűleg több tucat hibával. Én nem hallottam, hogy 1 csomó Herky vesztegelne szárnyhibával, ám pl. az A400M hibáinál sok gép vesztegelt. Nem kéne kockáztatni, hogy ne legyen hadra fogható gépünk...!
Nem, csak arra céloztam,hogy nem annyira egyértelműen fekete és fehér a helyzet ahogy leírtad.Kérlek javíts ki ha rosszul értelmezem a véleményedet,tehát szerinted ne vegyük meg a KC-390-t mert biztos,hogy több tucat hibával fognak küszködni az esetlegesen beszerzett magyar 390-k,szemben pl a már kipróbált C-130-l.Szerintem az a baj ezzel az állásponttal,hogy nem veszel figyelembe néhány egyszerű tényt a 390-l kapcsolatban.A 390-s hajtóműve egy régi jól bevált konstrukció amely már jó pár repülőgép tipusban bizonyított, a repülőgép többi fő darabjait is a repülőgép iparban elismert és már bizonyított gyártók szállítják,és arról sem szabad megfeledkezni,hogy a gyártónál az Embraernél is meg van a szükséges szakértelem és tapasztalat egy ilyen gép megtervezéséhez és legyártásához,ráadásul ugye a Boeing is megjelent,a géphez nem kellett semmi forradalmian újat kifejleszteni,a gép tervezése és fejlesztése egy világos és jövőbe mutató elképzelés mentén történt, a tervezőknek tervezéskor nem kellett egymásnak ellentétes igényeknek megfelelni,ami ugye mint már jó pár esetben bebizonyosodott sokszor a problémák forrása.Ezek alapján nekem az a véleményem,hogy számunkra nem jelentene aránytalan kockázatot a 390-s beszerzése.