Bocs, de amikor azt írod hogy az "
50-es évek technikája" konkrétan mire gondolsz?
A C-130-at valóban az 50-es években tervezték de ez nem jelenti azt hogy 70-éves gépeket vásárol napjainkban is jónéhány ország.
A C-130-kat mind a mai napig gyártják.
A jelenleg futó J széria kívül-belül top modern repülőgép a legkorszerűbb hajtóművekkel, kompozit légcsavarokkal és ultramodern avionikával.
- Lassú: egy teherszállító gép hová siessen? Nem romlandó árút szállít és a nálunk nem igazán szempont az sem hogy egy légihídnál X idő alatt hányszor tud fordulni.
- Hangos: bocs de ez pont olyan butaság mintha azt írnád hogy:...sokat fogyaszt. Mihez képest hangos? Miért baj ha hangos (milyen küldetésben korlátozza a zaj?)
Én még soha nem hallottam arról hogy a C-130-ast a zaj miatt kritizálták volna…
- Hasznos terhelés: a C-130J 20 tonna terhet képes elvinni majd 5500 km távolságra. A lenti képen húztam egy 5500 km-es kört Mo.közepéről. Szerinted ez mire nem elég? Mit akarsz szállítani ami 20 tonnánál nehezebb? (Remélem nem +60 tonnás Leot vagy +50 tonnás Pumát…)
- Levedlett gép: próbáld elismételni magadban párszor...nem használt gépeket akarunk venni hanem ÚJAKAT! Mindegy hogy KC-390-est választanak vagy C-130-ast, tuti hogy új gépek lesznek.
- Jó drága: igen, a C-130J sokkal drágább mint a KC-390-es, viszont jóval sokoldalúbb is. Ha kíváncsi vagy miben sokoldalúbb keresd fel a C-130 topikot