Akkor majd veszünk kukoricát, mert a Boeing is perelni fog...Az Embraer is pert akar.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor majd veszünk kukoricát, mert a Boeing is perelni fog...Az Embraer is pert akar.
Még a végén alapvetően katonai gyártó lesz, hogy az utasszállító gép szinonímájává az airbus szó válik!
Ez így nem valószínű mert mindkét gyártónál csökken a civil gépek iránti kereslet. Olyannyira, hogy az Airbus is elbocsájtásokon gondolkodik - bár azt még nem tudni, hogy ők mely üzletágban csökkentik a dolgozók számát...:Még a végén alapvetően katonai gyártó lesz, hogy az utasszállító gép szinonímájává az airbus szó válik!
Ha utánanéznél, láthatnád, hogy a Pentagon nagyrészt már lecserélte, vagy épp most cseréli koros Herculeseit modern C-130J változatokra, melyhez szinte minden adott, így elég csak a gépet cserélni. - Vagyis nem fognak a kedvedért drága brazil gépet venni, még drágább supporttal...Az is elkepzelheto, hogy mivel a Boeingnek is fontos lehet a C-390 az amerikai vedelmi piacra, az Embraernek meg letfontossagu a megmentese, valamilyen megegyezes szuletik az arbitration alatt. Most csak a szokasos zsarolasi poziciok felvetele zajlik, lesz megg itt fordulat szerintem.
Ehhez még hozzátenném hogy a Boeing - Embraer deal felrugásával együtt lekerült a napirendről a KC390 USA beli összeszerelő üzem létesítése is.Ha utánanéznél, láthatnád, hogy a Pentagon nagyrészt már lecserélte, vagy épp most cseréli koros Herculeseit modern C-130J változatokra, melyhez szinte minden adott, így elég csak a gépet cserélni. - Vagyis nem fognak a kedvedért drága brazil gépet venni, még drágább supporttal...
Ehhez még hozzátenném hogy a Boeing - Embraer deal felrugásával együtt lekerült a napirendről a KC390 USA beli összeszerelő üzem létesítése is.
Annak az esélye hogy az USA külföldi gyártású teherszállító gépet vegyen minimális.
Közben az USA fegyveres erők vidáman rendelik az új és felújított C130 kat...
Egyszóval a KC390 USA eladásának az esélye szigorúan monoton tart 0 hoz
A Boeinget mindenkeppen megmentik, az Embraert nem tudom, de feltételezem, az is stratégiai fontosságú ipari cég nekik, tehát ott is megmentik.
A különbség annyi, hogy a Boeing arrogáns és kapzsi, ha az amerikai állam feltételei a $60B fejében kivenne a parazitak zsebebol egy csomó lenyulhato pénzt, akkor simán lehet, hogy ezek inkább kivagnak masik 20-50 ezer embert és a bankoktol vesznek fel pénzt rosszabb kamatokkal, de úgy megmarad az ő brutális pénzük.
Az Embraernek nincs ilyen luxushelyzete, mert töredéke a mérete a Boeingenak, neki a kormánytól lesz a legegyszerubb segítséget kérnie.
Ha szerencsesek leszünk, akkor rájuk szólnak, hogy mindegy hogyan, de hozzanak be casht és emiatt csendben odaadnak harom gepet $150-160M körül és bedobjak az extended supportot ingye' (ez megszokott uzleti rutin, pl informatikai rendszerek beszerzesenel mindig elerheto.)
A KC-390-nek nagy üzlet lett volna az amerikai piac, de magának típusnak a lassú, de biztos sikerét nem érinti szerintem.
Nem a KC390nek. Az embraernek. A tipus nem létezik Embraer nélkül. ŐK pedig az Airbus CS megvásárlása ota avval nyugtatták magukat, hogy lehet a ráncfelvarrott E Jet nem egy CS de az Airbus sales, logisztika juggernaut probléma megoldva mert Boeing által ez nekik is lesz.
Na ez a baj. És félreértés ne legyen a pénz Embraernek a regionális tipusokból van és nem a KC-390ből.
Annak nincs olyan értékesítési hálózata, mint a Boeingnek...Egy nagyon láma kérdés: a Northrop Grumman nem jöhet szóba USA-beli partnernek?
Annak nincs olyan értékesítési hálózata, mint a Boeingnek...
Nem lesz USA gyártás, mert abba a munkanélküliséggel küzdő brazilok SOHA nem mennének bele! - Mellesleg a US Army zömmel már lecserélte hasonló méretű szállítógépeit...Viszont a helyi gyártás és lobbierő tekintetében lehetne jelentősége...
Nem lesz USA gyártás, mert abba a munkanélküliséggel küzdő brazilok SOHA nem mennének bele!
- Mellesleg a US Army zömmel már lecserélte hasonló méretű szállítógépeit...
Viszont a külföldi értékesítéshez /mint a civil E2-höz is/ 1 Boeing méretű cég hálózata szükséges...!
Ez marhaság, mert az Antonovval ellentétben az Embraer NEM exportált - és ma sem exportál - gyártást...!Semmi kozuk hozza. Ha abbol latnanak milliardokat, azonnal letesiteneneki egy helyi gyarat.
Dehogy cserelte le, ne terjesszunk mar zoldsegeket, minimum 120-150 osregi Hercules repul meg.
Nem a defense eladasokhoz, ahhoz nem halozat kell, hanem lobbiero. Ez egy vegtelenul korrupt orszag, csak itt gyakorlatilag legaliztaltak a korrupciot a lobbykon keresztul.