A Boeinget mindenkeppen megmentik, az Embraert nem tudom, de feltételezem, az is stratégiai fontosságú ipari cég nekik, tehát ott is megmentik.
A különbség annyi, hogy a Boeing arrogáns és kapzsi, ha az amerikai állam feltételei a $60B fejében kivenne a parazitak zsebebol egy csomó lenyulhato pénzt, akkor simán lehet, hogy ezek inkább kivagnak masik 20-50 ezer embert és a bankoktol vesznek fel pénzt rosszabb kamatokkal, de úgy megmarad az ő brutális pénzük.
Az Embraernek nincs ilyen luxushelyzete, mert töredéke a mérete a Boeingenak, neki a kormánytól lesz a legegyszerubb segítséget kérnie.
Ha szerencsesek leszünk, akkor rájuk szólnak, hogy mindegy hogyan, de hozzanak be casht és emiatt csendben odaadnak harom gepet $150-160M körül és bedobjak az extended supportot ingye' (ez megszokott uzleti rutin, pl informatikai rendszerek beszerzesenel mindig elerheto.)