KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Hátmég ha átppofoznánk a 319eket cargóajtós,palettás székezésüekre.2-3óra alatt átraknák a székes palettákat a MEDEVAC palettákra,a szükséges mértékben.Akár az egész gép terjedelmére is,ha kell.Napersze a vezetékezést is ehez elő kéne késziteni
Sajnos cargoajtóra, MEDEVAC modulra és modern rámpás airlifterre nincs szükség a Vidi meccsein...! :(
 
  • Tetszik
Reactions: KoviUbi and migfun
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Még 600 órányi tesztrepülés hiányzik?
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram
Boeing And Embraer Expand KC-390 Sales Talks

“Right now, there are five that we’re talking to—pretty solid countries,” said Mark Bellew. (director of sales and marketing for International Government Services at Boeing Global Services)

The five countries extend beyond Embraer’s original teaming agreements with the governments of Argentina, Chile, Colombia, Czech Republic and Portugal.

“We have a couple of new ones that have come here and asked us questions lately as well,” Bellew said.


Mivel az IDEX 2019 kiállításon mondta, így valószínűleg a kis arab államok lehetnek ott a környéken.
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram
https://airportal.hu/jovahagytak-a-boeing-megallapodast-az-embraer-reszvenyesei/

"Az Embraer részvényesei jóváhagyták azt a megállapodást, hogy az Embraer közösen fejlessze és értékesítse a KC-390 típusjelzésű közepes méretű, többcélú szállítógépet.
Erre egy külön vegyesvállalatot hoznak létre, amelynek 51%-át a brazilok, 49%-át az amerikaiak birtokolják."

A sikeres értékesítéshez olcsóbban kéne adni, mert Herky áron nehéz lesz üzletet kötni...! :(
 
https://airportal.hu/jovahagytak-a-boeing-megallapodast-az-embraer-reszvenyesei/

"Az Embraer részvényesei jóváhagyták azt a megállapodást, hogy az Embraer közösen fejlessze és értékesítse a KC-390 típusjelzésű közepes méretű, többcélú szállítógépet.
Erre egy külön vegyesvállalatot hoznak létre, amelynek 51%-át a brazilok, 49%-át az amerikaiak birtokolják."

A sikeres értékesítéshez olcsóbban kéne adni, mert Herky áron nehéz lesz üzletet kötni...! :(

Na akkor ez most egy kicsit Trumpnak is jó és örül, ha ilyet vesz a Honvédség vagy neki az erre szánt összes pénz kell (C-130)?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ha lehet hinni a videónak, a 7. gép is már a végső összeszerelő soron van.
 
A lényeg
takeoff
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
landing
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Segíts nekünk pls. és rakd be azt a részt amiben ezt írja...


Az első linken lévő cikkben van egy kép egy Defence News-cikk alatti kommentekről, ott írta.

Capture.png



Ez az az cikk:
https://www.defensenews.com/air/2017/12/08/hungarian-military-to-purchase-transport-aircraft-helos/
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
2017 decembere óta azért rengeteg víz lefolyt a dunán

Az hagyjan, de egy szoval nem allitja, hogy Magyarorszag ezt fog venni. :D

Az "it's clear" az a valasztasra vonatkozik - ie 'choice is clear' az angol expression - es ugye mint brazil vedelmi szemely mi mast mondana, mint a sajat termekuket?

Mar regen olvastam ezeket (a magyar cikk is egyeves spekulacio, raadasul a mar akkor feleves semmi alapjan :D) - sejtettem, hogy arnyekra repul itt mindenki, aki valamifele KC-390-es 'belsos infot" sejtet...
 
2017 decembere óta azért rengeteg víz lefolyt a dunán


Hát ez igaz. De valószínűleg a Leo 2, Bren, stb. beszerzéseket sem a bejelentés előtt két héttel döntötték el. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy biztosan KC-390-eseket veszünk. De eléggé esélyesnek tartom, már csak azért is, mert itt a fórumon is azt valószínűsítette olyan ember, aki közel van a "tűzhöz".

Az hagyjan, de egy szoval nem allitja, hogy Magyarorszag ezt fog venni. :D

Az "it's clear" az a valasztasra vonatkozik - ie 'choice is clear' az angol expression - es ugye mint brazil vedelmi szemely mi mast mondana, mint a sajat termekuket?

Mar regen olvastam ezeket (a magyar cikk is egyeves spekulacio, raadasul a mar akkor feleves semmi alapjan :D) - sejtettem, hogy arnyekra repul itt mindenki, aki valamifele KC-390-es 'belsos infot" sejtet...


Meglátjuk. :D
Én nem fogok a kardomba dőlni, vagy akármilyen hisztit levágni itt, elhordva minden szarnak az adott típust, stb. akkor, ha nem a KC-390-es lesz, attól függetlenül, hogy annak örülnék a legjobban. De az A400M-nek is örülni fogok, ha azt veszünk, meg a C-130J-nek is, ha azt (bár ez utóbbinak a legkevésbé). Mert bármelyik is lesz a három típus közül, azzal a jelenleg éppen alig vegetáló szállítógép-képességünk hatalmas ugrást tesz, mind minőségben, mind mennyiségben.
Mint ahogy a helibeszerzésnél a H225M-nek is örültem, annak ellenére, hogy nekem személy szerint a Merlin volt a favoritom ebben a kategóriában.
 
Hát ez igaz. De valószínűleg a Leo 2, Bren, stb. beszerzéseket sem a bejelentés előtt két héttel döntötték el. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy biztosan KC-390-eseket veszünk. De eléggé esélyesnek tartom, már csak azért is, mert itt a fórumon is azt valószínűsítette olyan ember, aki közel van a "tűzhöz".

Meglátjuk. :D
Én nem fogok a kardomba dőlni, vagy akármilyen hisztit levágni itt, elhordva minden szarnak az adott típust, stb. akkor, ha nem a KC-390-es lesz, attól függetlenül, hogy annak örülnék a legjobban. De az A400M-nek is örülni fogok, ha azt veszünk, meg a C-130J-nek is, ha azt (bár ez utóbbinak a legkevésbé). Mert bármelyik is lesz a három típus közül, azzal a jelenleg éppen alig vegetáló szállítógép-képességünk hatalmas ugrást tesz, mind minőségben, mind mennyiségben.
Mint ahogy a helibeszerzésnél a H225M-nek is örültem, annak ellenére, hogy nekem személy szerint a Merlin volt a favoritom ebben a kategóriában.

Felreertes ne essek, szerintem a KC-390 egy nagyon dogos kis szallitogep, kifejezetten tetszik nekem, nemcsak papiron, de meg kinezetre is jobb, mint a C-130J, de ezek mind harmadlagos dolgok az uzemeltetesi remalom es amellett, hogy komplett lutri lenne. :)
Szerintem amugy a H225M sokkal jobb valasztas volt, mint mondjuk tularazott es kifutoban levo Blackhawkokat venni, messze jobb, mint a sokkal macerasabb NH90, mas opcio meg nemigen volt.
 
Embraer build KC-390 mil. cargo jets in US
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and fip7