Az Al-31F fajlagos fogyasztása ott van kb, ahol a GE F110-es. A 27-esek alaki ellenállása nem rossz, a szárnyak oldalviszonya relatíve nagy, de a lényeg, hogy ez az egyetlen harcászati vadászrepülőgép, amelyikhez nem rendszeresítettek póttartályokat, de az átrepülési távolság így is 4000km. Nincs min csodálkozni.
Molni! Kobra-Pugacsov Kobra-Bill Miller Kobra-Draken Kobra-Menickij Kobra, nem mindegy? A dinamikus lassítást extrém állászöggel Bill Miller csinálta először bizonyítottan egy F-14-essel, de az a közelében nem volt annak, amit Pugacsovék dolgoztak ki a Szu-27-essel. Ha a szupercirkálást a Lockheed definiálta és az Mach 1.5 felett van jóval forszázs nélkül, akkor a 100-110 fokos(!) állászöggel végrehajtott Kobra manőver az az, amit Pugacsov csinált először a később 388-asra oldalszámozott Szu-27-essel. Holott a Drakennel a svédek már csináltak valami hasonlót korábban, míg az első orosz aki ilyen dinamikus lassítást végrehajtott, az a néhai Valerij Menickij, a MiG korábbi főpilótája volt, mégpedig a 151-es MiG-29M-el. És az F-15-ös is képes rá.
De egyik se az, amit a 27-essel meg lehet csinálni.
Na ezért hívom én Pugacsov Kobrának.