Jó képek Dima! Egyébként egy fiatal magyar Gripen pilóta készítette őket,aki a 2000-es években a moszkvai egyetemre járt,ha jól tudom történész végzettséget szerzett ott, ezután felvették az NFTC pilótaképzési programba,és most Gripen pilóta. Az egyetemi évei alatt sikerült összebarátkoznia a két kubinkai csapattal,a Fecskékkel és a Lovagokkal,és nagyon jó felvételeket készített róluk már akkor is. Az idei repülőnapon pedig már kollégaként segítette őket.
 
Egyébként azt irják, hogy nem voltak problémák gyakorlatokkal.....Bennem felmerült egy kérdés: Kubinkából szálltak, ez kb 1.800 km....itt még egyből nyomták egy bemutatőt....ezek szerint ezek hajtóművek mégse ilyen iszákosak?


Littlejohn, olvastam hogy beültél ukrán Szu-ba....Minek csodálkoztál....belgákkal együtt? SzU szétesése után ukránok egyetlen egy gépet se vették.....Ez a Szu is még 80 -as években kiszült...
 
Tudom Dima........
Csak érzésre..... EZ akkor is egy SZUHOJ............. Egyébként nekem PPL-em van és szoktam Cessnával repülgetni....A méretek.... Jézusom.... Csodálatos masina, akármi van benne....
 
És... Molni.... minden tiszteletem az USA repülői felé, de majd ha a Blue Angels fog Kkeméten repülni..... AKKOR .......
 
Dima... azért a légjárók fura emberek. Kosiczky úr említette, hogyan vitték el egy körre Lancasterrel. (Aranysas). Nos, megjátszottam a dolgot én is.... Mikor beültem, körülnéztem a cockpitben, közben a pasas figyelte mit csinálok. Direkt megsimogattam a gázkart és a botot, ezt látva elkérze a telefonomat és két szögből is lefotózott........ Hmmm.....
 
Littlejohn, inkább mesélj részletesen, ha már kiadtál 2.000 rubel-t szalonnazabálóknak...mi volt ott bent? 5 centis kapcsolok
 
Az Al-31F fajlagos fogyasztása ott van kb, ahol a GE F110-es. A 27-esek alaki ellenállása nem rossz, a szárnyak oldalviszonya relatíve nagy, de a lényeg, hogy ez az egyetlen harcászati vadászrepülőgép, amelyikhez nem rendszeresítettek póttartályokat, de az átrepülési távolság így is 4000km. Nincs min csodálkozni.

Molni! Kobra-Pugacsov Kobra-Bill Miller Kobra-Draken Kobra-Menickij Kobra, nem mindegy? A dinamikus lassítást extrém állászöggel Bill Miller csinálta először bizonyítottan egy F-14-essel, de az a közelében nem volt annak, amit Pugacsovék dolgoztak ki a Szu-27-essel. Ha a szupercirkálást a Lockheed definiálta és az Mach 1.5 felett van jóval forszázs nélkül, akkor a 100-110 fokos(!) állászöggel végrehajtott Kobra manőver az az, amit Pugacsov csinált először a később 388-asra oldalszámozott Szu-27-essel. Holott a Drakennel a svédek már csináltak valami hasonlót korábban, míg az első orosz aki ilyen dinamikus lassítást végrehajtott, az a néhai Valerij Menickij, a MiG korábbi főpilótája volt, mégpedig a 151-es MiG-29M-el. És az F-15-ös is képes rá.
De egyik se az, amit a 27-essel meg lehet csinálni.
Na ezért hívom én Pugacsov Kobrának.
 
A pilóta mögött felnyíló lappancs a leszálláskor a fékezést szolgálja vagy más szerepe van?
 
Dzsungel....... Sok mindent felismertem, de a 45. kerek műszernél és a 98.. kapcsolónál feladtam. Az biztos, hogy felismertem a HUD-ot, a radarképernyőt, a tablókat, bizonyos műszereket, gázkar, stb... A bot NEM Hotas, az biztos..... Ha lén vezetném azt a gépet, eltévednék benne... .)
Ja... és nagyon szűk...... pedig vékony vagyok.....
 
@LittleJohn
Szerintem máskor ne simogass semmit a pali előtt, legfőképp bot formájú dolgokat ne! :)
 
Ja... és nem 2000 Rubel volt..... csak Ft.... viszont a simogatás után kaptam ajándék táskában képet, posztert, makettet a sátrukban... :) Köszönöm, Kosiczky úr!!!!! :) :)
 
Jól körülnéztem...... monitort nem láttam sajnos.... Az is lehet, hogy direkt egy elavultabb gépet küldtek, hogy beleülhessen bárki......
A MiG-21 bis-ben ültem egyszer, az modernebbnek tűnt...
 
viszont a simogatás után kaptam ajándék táskában képet, posztert, makettet a sátrukban... :)

Apám..ezek szerint jó helyen simogattál.....
 
Azért a Szu-27-es pilótafülkéje úgy kb 1989-óta ismert. Nem értem a csodálkozást. A párak számára megdöbbentő Szu-27-es kabinja után kiváncsi lennék, mit szólnának jópár aktív állományú F-15C-gép pilótafülkéjéhez? Ha a Szu-27-es pilótafülkéje MiG-21-eshez hasonló, elárulom, a MiG-21biszek fülkéjében 350 különféle műszer, kapcsoló, gomb és kar található, azonban merő véletlenségből az F-15C gépekében is.
 
http://i89.photobucket.com/albums/k204/pilot5131/F-15A20Eagle.jpg

vs

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/44/Cockpit_of_Sukhoi_Su-27_(2).jpg
 
Allesmor.......
Igen, igen...... az eszével tudja az ember... Mégis, ha beül, csodálkozik..... Azért az eltelt idő alatt legalább egy Junosztyot belerakhattak volna.
 
Zotyek.....
A jó ötleteket még az Aranysasből is érdemes ellopni. :) Ami még érdekes..... Mellette állt az egykori 29-esünk. A dekli csatlakozásai alatt (is) iszonyat kosz, korrózió...., dzsuva....... Ok... az NEM repül... De, hogy az ukrán Szuhoj is dettó ugyanaz, pedig aktív gép... Nem hinném, hogy a jenkik hagynak ennyi korróziót a pilótafülke környékén aktív gépeken.....