Lehete ha a németek építették, de a terveket és a technológiát biztosan közben kilopták az utolsó byte-ig. Másolásban meg elég ügyesek. Használják is, így az esetleges problémák már valószínűleg a felszínre jöttek.
Az elektromágneses ágyúban még látok kihívásokat ha a vonattechnológia meg is van, mert ott sokkal nagyobb az energiasűrűség meg a sebesség, de a katapult meg lesz nekik.
Az alap tehcnológia annyira ugyanaz, hogy mindkét esetben egy elektromágnesekből álló sín stabil pályán kell vontasson egy mágnesalapú "szekeret", ami a sín körül lebeg és nem tud leesni róla a fizikai méretek miatt. És ha egy ezertonnás vonattal meg tudták csinálni akkor egy tíztonnás J-10-essel is boldogulni fognak. Max most a szekeret a sinek közé tették, hogy ne ütközzön bele a repülő felszálláskor, de ha MagLev-et tudnak akkor ez is menni fog.Nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerű lenne. Azért egy Maglev és egy EMALS két külön dolog, csak az alap technológia ugyanaz. Ha ez így működne, akkor a sugárhajtóművekkel sem kínlódnának ennyit.
Az elektromágneses ágyúban még látok kihívásokat ha a vonattechnológia meg is van, mert ott sokkal nagyobb az energiasűrűség meg a sebesség, de a katapult meg lesz nekik.