Kínai repülőgép-hordozók

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Nagy Csaba

Well-Known Member
2017. július 26.
1 329
2 379
113
Egyébként egy gyenge cgi, mert ez inkább egy lebutított E-2 kínai felségjelekkel.

S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 816
2 598
113
S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
Ez egy nagyon nem hivatalos kép! Csak egy leljes ifjú gyenge cgije. Az eddig megjelent homályos képeken hasonló sziluettel rendelkező, kéthajtóműves gép látszik. Ennyi a biztos. Shinodefenceforumon van fent egy másik ötlet is csak sajna nem tudom beilleszteni mert csak a reggel tagok tudnàk megnézni asszem. De @Mackensen kollèga kitalálja a tutit. Szerintem egyszerűn fogják és a két gép(szovjet és USA) legjobb tulajdonságait és összegyúrják. Ami biztosnak tűnik, aesa radar lesz rajta, vagy nem. De ez tuti! :D:D
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 768
113
S az a furcsa, hogy eddig minden hiradás Antonov alapra (Y 7 aktuálisan) hivatkozott. Ez nagyon nem az..... Viszont mire a katapultos hordozó túl lesz a tengeri próbajáraton, és elkezd fogadni gépeket (ez még vagy 4-7 év legalább), addigra talán tisztul. Egyébbként méret, futómű bekötési pont és az általános kinézet alapján "szimpla" E 2 koppintásnak tűnik, de nagyon!
A képen egy E-2 van csak kínai felségjeleket rajzoltak rá.
 

kelepisti

Well-Known Member
2010. május 5.
3 140
9 265
113
Én arra is kiváncsi leszek, hogy a nagyobb nem Kínai, hanem brit hordozóról, milyen terheléssel, startol majd az amcsi gyártású mini légtérellenőrző.. Van egyáltalán elég kraft egy ekkora gép felemeléséhez?? Ez nem 1:1-es tolóerejű vadászgép.. A kínai hordozó meg kisebb..
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 705
85 636
113
Demagnetizáción a 001A

YDIsvThYKVw.jpg


További képek:
https://biztpol.hungarianforum.net/t29p75-kinai-hadero#11910
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 628
18 742
113
Egy 70-80 000 tonnás hordozót meghajtó reaktor megtervezése valószínűleg nem éppen egyszerű munka. Az eddig nyilvánosságra került hírek szerint a harmadik, Type 003-as hordozójukat akarják vele felszerelni.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 840
31 965
113
Egy 70-80 000 tonnás hordozót meghajtó reaktor megtervezése valószínűleg nem éppen egyszerű munka. Az eddig nyilvánosságra került hírek szerint a harmadik, Type 003-as hordozójukat akarják vele felszerelni.
Lehet én látom túl egyszerűen a dolgot, de ha már építettek atomreaktort, ha túl nagy akkor miniatürizálni kell, ha lehet és ha meg tudják csinálni. Ha a célra nem elég nagy akkor kettőt-négyet bele kell építeni abból ami már van nekik, amíg elérik a szükséges teljesítményt. Ez tualjdonképpen egy nagy elem vagy egy nagy motor ami "soha" nem fog megállni, a súly meg nem akadály és a rendes szigetelésnek is van hely bőven, és a hagyományos üzemanyagtartályok helyére kétszer beférne az egész. S ha még mindig félnek, akkor tegyenek be tóriumos erőművet, rögtön modernebb hordozójuk lesz, mint a Ford osztály.
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 628
18 742
113
Lehet én látom túl egyszerűen a dolgot, de ha már építettek atomreaktort, ha túl nagy akkor miniatürizálni kell, ha lehet és ha meg tudják csinálni. Ha a célra nem elég nagy akkor kettőt-négyet bele kell építeni abból ami már van nekik, amíg elérik a szükséges teljesítményt. Ez tualjdonképpen egy nagy elem vagy egy nagy motor ami "soha" nem fog megállni, a súly meg nem akadály és a rendes szigetelésnek is van hely bőven, és a hagyományos üzemanyagtartályok helyére kétszer beférne az egész. S ha még mindig félnek, akkor tegyenek be tóriumos erőművet, rögtön modernebb hordozójuk lesz, mint a Ford osztály.
Nem tudom, maga a technológia a rendelkezésükre áll, bár fogalmunk sincs, hogy pl mennyire hatékony, megbízható. Lehet, hogy a Type 002-t még pl az EMALS ellenére is amolyan prototípusnak tekintik, "iskolahajónak". A negyedik, már nukleáris hordozójuk építésének a megkezdéséig még van legalább 5 évük, hogy finomítsák a technológiát.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 768
113
A hagyományos meghajtású is szerintem nagyon modern lesz, tele egy rakás újdonságal. Lehet nem vállalják be, hogy annyi új fejlesztés kerüljön egy hajótestbe. Ha azok bevállnak akkor majd a köv osztály kap hozzá egy új fejlesztésű atomreaktort.
 

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 940
10 698
113
Chinese EMALS benefited from British technology?

"China has said previously that its electromagnetic aircraft launch system (EMALS) was made possible thanks to an integrated propulsion system developed by Navy engineer Rear Admiral Ma Weiming and his team. South China Morning Post said on a Nov. 19 report that this was possible thanks to British firm Dynex Semiconductor."