Kínai repülőgép-hordozók

Ha erős szél fúj és pont szembe állnak vele, akkor az még hozzáadódik a max sebességhez. De ez persze sovány vigasz.

Mutassatok már egy videót, ahol a Szuhoj a leghátsó helyről indul!

Liaoning esetében van róla felvétel. Meg fogom keresni.
A lényeg, hogy lapos tetejű katapultos hordozó kell és a jelez ez irányba mutatnak.
Ennek a hajónak szerintem az a lényege, hogy mindent kihoznak ebből a tervből amit csak lehet. Másodsorban az, hogy az előbbi hajóhoz úgy is kiépítették a logisztikai hátteret egy második kiszolgálása jobban kihasználja ezt a felállást.
 
Itt van
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Igen Mack amiket itt felsoroltal valószínűleg az érvek között szerepel. De már a ex varjag felújítása alatt az x eves tervezeteikben szerepelt ez a hordozó. És hogy a következő már sikfedelzetes katapultos lessz. És hogy ez a két siugro sancos csak a kína környéki vizeken fog tevékenykedni és mint védelmi úszó repülőtér. A kekvizi flottat már a sík fedelzetesek alkotják de csak miután a flottaegyseg nagyobb hajoinak 1-1 példánya a vízen lessz.ezt nem úgy kell érteni hogy fulra kessz letesztelve minden és csak akkor kezdik el építeni hanem úgy hogy nem az új hordozok lesznek az elsőnek elkészült nagyobb egységek a flottakba. De nagyon régen ezekről sokat beszéltünk ne felejtsd el a régi biztoshelyrol származó infokat a nagy infoaradatba
 
Mutassatok már egy videót, ahol a Szuhoj a leghátsó helyről indul!

Szu-27KUB. Hátsó helyről indul,majd leszállás után rögtön beáll a bal elsőre és onnan indul. Érdemes megfigyelni az automata kerékrögzítő ékeket.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Itt pedig MiG-29K hátsó helyről.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ahogy korábban is írtam nagyon hasonlít a projekt 1143,6-ra :)
eyrQ6shlKm0.jpg
 
Szu-27KUB. Hátsó helyről indul,majd leszállás után rögtön beáll a bal elsőre és onnan indul. Érdemes megfigyelni az automata kerékrögzítő ékeket.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Itt pedig MiG-29K hátsó helyről.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Érdekesség, hogy a Szu-27KUB sárkánya teljesen más volt, mint a többi Szu-27 leszármazotté, beleértve még a Szu-34-est is.
Jóval nagyobb volt a fesztáv, más a profil, teljesen más a mechanizáció, más a kacsaszárny, nagyobb felületű volt a vízszintes vezérsík, csak, hogy a legfőbbeket említsem. Az egyetlen megépült példány szárnya és vezérsíkja azonban nem volt felhajtható, bár kívülről látszanak a felhajtási élek, a szárny a gép teljes aktív története során fixen rögzítve volt. A második, be nem fejezett protónál azt tervezték, hogy Z alakban hajtanák fel az amúgy két méterrel nagyobb fesztávot, de ez a gép csak a törzsig jutott, ma is úgy van kinn a füvön a KnAAZ udvarán.
A fenti videón amúgy a gép már a tört belépőélüre módosított kacsaszárnnyal és a tolóerővektorálós AL-31FP hajtóművekkel dolgozott, azonban arról nem láttam bizonyítékot, hogy az éles, hajós teszteknél a TVC működésbe lépett volna, vagy bármely módon rásegített a sáncos ugrás utáni repülésre.
 
A kínaiak vajon terveznek a J-15-nél kisebb méretű vadászgépet üzemeltetni a hordozójukon?
 
JL-9-ből lehetett látni fékezőhorgos változatot. Lehet majd valamikor felkerül az is olyan szerepkörben mint a Goshawk.
Szerintem most abban a fázisban vannak, hogy kezdenek összeállni a "kézikönyvek" a pilótaképzéshez, a J-15 hordozón való üzemeltetéséhez az alapvető harceljárásokhoz stb.
Gondolom már van annyi pilótájuk, hogy felálljon egy második század. Az kerül majd a következő hordozóra. Jövőre lehet két hordozójuk 1-1 századdal és lehet év végére feltöltik majd 2-2 századra.
 
Megint felteszem a kérdést. Ki milyen különbséget talál a két hajó közt?
 
A leg nagyobb szabad szemmel megfigyelhető különbség, hogy ennél két szintes lett a híd, mint az amerikai hordozókon szokás.
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Kétlem, hogy tennének rá bármilyen VLS fegyvert. Szerintem marad minden a régiben.
 
A kazànokat ès a meghajtó turbinàkat ugyan olyanra csinàljàk vagy vàltoztatnak a meghajtàson? A Liaoning-on egyàltalàn ugyanolyan a meghajtàs, mint a Kuznyecovon?