Kínai repülőgép-hordozók

Szerintem modernizált, haza Kuznyecov. Tapasztalatot szereznek az építéssel, utána jöhet egy nagyobb, teljesen önálló tervezés.
 
Occam szőrtelenítő eszköze alapján szerintem Kuznyecov-klón, kis módosításokkal:

- A kuznyecov kipróbált, már általuk is kipróbált konstrukció, ami nem tetszett nekik, azt ezeken javíthatják.
- Nem elképzelhetetlen, hogy már az eredeti dokumentáció is meg van nekik, nem kell a nulláról indulni, de ha csak végigmérték tolómérővel, az is több, mint a semmi.
- Ha a meglévő mellé akarnak még kettőt építeni, akkor legyen hasonló, ne zavarják össze az épp tapasztalatot szerző kb mindenkit.
- Új konstrukciónak kb akkor lenne értelme, ha lenne nekik katapultképes gépük és katapultjuk - jelenleg tudtommal egyik sincs.
- Ráadásul ez nem is prioritás, mert először teljesen nulláról kell tapasztalatot szerezniük minden, de minden tekintetben.
- Az új konstrukció meg kockázatos, mert ha problémás és visszaveti a tapasztalatszerzést, az nagyobb visszaesés képességszerzés tekintetében, mint a vas esetleges plusz képessége.
 
Igen, ez így van, a legvalószínűbb forgatókönyv, hogy továbbfejlesztett Kuznetsov osztály lesz. Alapból nem kerülnek bele a hajó elleni rakéták és akkor a hangárt nagyobbra lehet majd csinálni.
Katapulthoz éppenséggel hozzájuthattak a HMAS Melbourne révén. Ha meg nagyon akarnak akkor ha kísérleti jelleggel is, de gyárthatnak néhány katapult kompatibilis gépet.
Harmadik hajót illetően ameddig nincs kép addig kár róla beszélni. Egy ekkora hajó építését nem lehet csak úgy elrejteni. És újjabban nem rejtőzködnek a kínaiak sem.
 
Kínában van a leghosszabb Maglev vonal. Nem hiszem, hogy egy egy mágneses katapult megtervezésébe és megépítésébe beletörne a bicskájuk.
 
Azt hiszem rajta maradt, de még más dolgok biztosan
http://gentleseas.blogspot.ro/2012/11/chinese-liaoning-arrester-gear-courtesy.html
 
Hát, mire egy saját fejlesztésű, katapultos hordozó elkészül, addigra a J-31 is kinőheti a gyermekbetegségeit, feltéve, hogy tényleg az lett kinézve az 5. generációs hajófedélzeti vadászbombázónak.
 
A technológiát ők is uralják
http://www.gizmag.com/1800mph-maglev/32213/
 
Egy elkepzeles
040529eqaq7vvire67trlq_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Az ukránoktól megkapták a szovjet hordozó tervdokumentációkat, így nem probléma építeni....
 
Mondjuk az eredeti kialakítás egy része más most sincs használatban a Lyoningon, ha meg radikálisabban áttervezik akkora jelentősége már amúgy sincs.
 
Kezdenek megjelenni a találgatások
http://www.popsci.com/chinas-first-homemade-carrier-moves-forward
 
Mondjuk az eredeti kialakítás egy része más most sincs használatban a Lyoningon, ha meg radikálisabban áttervezik akkora jelentősége már amúgy sincs.

Kulonbség nulláról valamit tervezni amihez semmi tapasztalatuk nem volt, vagy egy kész tervet módosítani , amivel 15-20 évet nyertek.
még nem tartanának itt.
 
A tervdokumentáció azért nem annyira jelentős, mivel megkapták a hajótestet. Ha nem sikerült volna hazahozni, akkor értékelődött volna fel. Viszont ha összehasonlítjuk a két megépült hajót (oroszt és kínait) rengeteg az eltérés, mivel az alegységek mondhatni mind hazai fejlesztésűek.
 
Altx, ezt Dudi is leírta az előbb...
Igen, a németek építették, de ők is ismerik a technológiát
 
Tudom, hogy a németek építették nekik a Maglev vonalat, de a kínaiak vagy megkapták vagy ellopták a dokumentációt, mert ez megy náluk a technológiákkal. Így nincs akadálya annak, hogy ők is elő tudjanak állítani valami újat ugyanez alapján.