Itt elég jól összeszedték a régi NEDC és az új WLTP közötti különbséget:
https://www.opel.hu/tools/wltp-menetciklus-uzemanyag-fogyasztas.html
https://www.opel.hu/tools/wltp-menetciklus-uzemanyag-fogyasztas.html
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Engem nem érdekel a WLTP. Engem a gyakorlat érdekel. A gyakorlat meg az, hogy a fő villanyautó hívó videóján a dédelgetett Teslája nem képes 0,233 Wh/km alatti értéket hozni nemhogy gyakorlati üzem, de egy 70 km/h átlagsebességű sík szakaszon sem. Ez nem én találtam ki, ott a videó és a műszerfal a rajta levő értékekkel.
Ezt magyarázd meg kérlek és nem a WLTP szabványt.
Nem ezt mondom, de trollkodj csak tovább...
Szintén nem ezt mondom, de trollkodj csak tovább.
Majd csekkolom, de lőre félek tőle.
A videót megnéztem. Szép, lehozta ahogy kell. Mondjuk fűteni nem nagyon kellett azért a kocsit meg elég alacsony töltéssel esett be, de tervezhető volt.Engem igazából nem érdekel, hogy mikor hogy mit ír ki.
Ha tudja a München BPt egy megállással, a BP Horvát tengerpartot egy megállással az nekem bőven jó. Ez nekem elég gyakorlat.
Te meg csak szippangasd biciklizés közbe NOx, PMxet és harsogd vég nélkül, hogy milyen rossz az elektromos autó.
A videó elején jól értem, hogy luxusautókat hasonlítgat? Na, a luxusautó tulajoknak biztos faktor az olcsóbb üzem. Akinek 35k dollárja van kocsira, annak biztos nincs pénze tankolni...
Kb. mintha egy teológiai vitát olvasnék.
A videót megnéztem. Szép, lehozta ahogy kell. Mondjuk fűteni nem nagyon kellett azért a kocsit meg elég alacsony töltéssel esett be, de tervezhető volt.
Csak valahol murisnak találom, hogy egy 35 ezer dolláros autó kell ehhez. Egy 3 éves használt újszerű autót megvehetsz 2 milla tájáért. Az nincs 7000 USD.
Hogy ez hol fenntartható és környezetbarát azt még most sem látom.
Azt továbbra sem értem, hogy akkor a saját demó videóján, akkor 90-es alatti tempónál hogyan hozta ki a 233 Wh/km-et. Csak nem ment a fűtés? Mert akkor télen hogyan is tolta le volna -5 fokban a fenti utat?
Viszont az utolsó mondatodért kb. most jutottam el oda, hogy pofánvernélek legszívesebben. A belvárosban meg semmilyen autó ne járjon, ha lehet. Elektromos sem. Az nem vigasztal, hogy parkoló elektromos autók miatt nincs hely.
Teljesen mindegy hogy milyen műszaki szempontok vannak pro és kontra.
Az EU feldobott egy pénzt és eldöntötte hogy lehetetlen idő alatt kell teljesíthetetlen kibocsátási normáknak megfelelnie a gyártó flottáknak, különben olyan bírság lesz, amit egyetlen gyártó sem visel el.
A nagyobb gyártók erre mind bejelentették, hogy akkor 5 even belül csak hibrid, de inkább csak tisztán elektromos lesz.
Ha választhatsz majd az elektromos és az elektromos között, mert nincs más kínálva, akkor tálald ki melyik lesz.
Pedig tiszta technika. Már nem is olyan ritka. Van róla millió blog, vblog. Bele is lehet ülnil.
Amíg egy sima hetes benzines Golffal 800+ kilométert tudok megtenni egy tankolással, pályázással (ahol khmm nem mindig van gumilabda a gázdpedál alatt) városi menettel kombinálva addig én kiröhögöm az összes 3-4-500 kilométer hatótávú delejest már bocsánat
Amíg egy sima hetes benzines Golffal 800+ kilométert tudok megtenni egy tankolással, pályázással (ahol khmm nem mindig van gumilabda a gázdpedál alatt) városi menettel kombinálva addig én kiröhögöm az összes 3-4-500 kilométer hatótávú delejest már bocsánat
Várj pár évet és te is leteszed majd a benzinesed, mert akkora környezetvédelmi adók lesznek rajta, hogy nem fogod tudni fizetni.
Ahogy egyre elérhetőbb árban lesznek az elektromosak, úgy fogják majd egyre jobban korlátozni (adózni) a hagyományosokat.
Amíg egy sima hetes benzines Golffal 800+ kilométert tudok megtenni egy tankolással, pályázással (ahol khmm nem mindig van gumilabda a gázdpedál alatt) városi menettel kombinálva addig én kiröhögöm az összes 3-4-500 kilométer hatótávú delejest már bocsánat
Van létjogosultsága az eletromos autóknak!Amíg egy sima hetes benzines Golffal 800+ kilométert tudok megtenni egy tankolással, pályázással (ahol khmm nem mindig van gumilabda a gázdpedál alatt) városi menettel kombinálva addig én kiröhögöm az összes 3-4-500 kilométer hatótávú delejest már bocsánat