Kurfürst
"Teslan ilyen rohadt sok km mellett se inagyon romlott el semmi különös, az akksikat időnként cserélték."
Mielőtt sokan hanyatt vágnák magukat a teslától, belinkelem ezt:
Egy kicsit is jobb minőségű autó, megfelelő karbantartással kb. bármennyit elmegy autóúton/autópályán.
Legutóbb olvastam egy cikket egy Hyundai Elentáról amely 1 millió mérföldet futott az USA-ban és annak se volt semmi baja.
Ezeken nem kellet se motort, se váltót cserélni!
UI: Mennyibe fájt volna nekik az Aksi csere , ha nem csinálják meg gariban?
"
- 312 000 kilométernél jött az első akkucsere, ami szintén nulla dolláros művelet volt
- 512 000 kilométernél pedig jött a harmadik akkupakk, ami praktikusan már a nagyobb 90 kWh-s csomag volt, szintén garanciálisan (A Tesla nyolc év garanciát ad a fő alkatrészekre, kilométerkorlát nélkül)"
Mert ez alapján 200-300,000 km-ként kuka az aksi. Ma ha ennyi km után motor/váltó csere van egy autónál az gáz.
(Érdekes kérdés, Tesla aksik ára vs. kettős tömegű lendkerék, turbó stb....)