S
speziale
Guest
Jó reggelt, környezetvédelem. Tudod nem mindegy, hogy 1600 kg-ot vagy 2400 kg-ot mozgatsz...
Mondd, te minden mondatomnak csak a felét olvasod el??? A US Envirenmental Protection Agency mérései alapján a Tesla S kb. 2,5 liter benzinnek megfelelő energiát használ 100 km-en (24 kwh). A jelenlegi súlya mellett!! Egy S merci mennyit is fogyaszt???
Igen, ez alapjá a Tesla közelebb van az tökátlagos 4,5 milkás kocsihoz extrákkal, csak ezért kb. 14,5 misit kell kifizetni itthon úgy, hogy 0 import és egyéb költséged van. Tehát az USA-ban kapod meg 60k USD-ért, nem itthon...
Ezt nem is értem, hogy mit akarsz mondani ezzel...
Tök jó, hogy szájízetek szeritn váltotok a hatásfokösszorzat között aszerint, hogy mikor melyik kényelmes A tankolás ára vagy az akkuból kinyerhető hatótáv számításánál...
Légyszíves idézd, hogy én mikor hivatkoztam tankolás árára?? Szerinted egy 2,5 literes fogyasztásból ha minden töltési/hálózati stb. veszteséget is figyelembe veszek mennyi lesz a végén? kb. 6? Na ehhez vesd össze akkor, hogy mennyit fogyaszt egy S merga 100 km-en.
A német erőművek Co2 kibocsátásával számolva az ADAC 139 gm/km-es kibocsátást ad meg a Tesla-ra. Ezzel szemben a legújabb 1,5 literes TSI motorral szerelt jóval kisebb méretű golf kipufog 159 gm/km-ert. A legújabb csúcsszuper, 40%-os termikus hatásfokú dízellel szerelt E merci szintén 159 gr/km-et pufog ki...
De ha már golf: az e-golf-ra az adac 100 gr/km-es Co2 kibocsátást ad, ami 40%-kal alacsonyabb mint a benzinesé...
- A Tesla S luxusautó árában van, de egy mezei 5-6 millás full exrás átlagautó szintjén nem hozza minőségben sok helyen.
- A Tesla S 60k USD-ért még mindig nem éri el rugalmasságban a távautózást nézve egy 15 éves kocsi hatótávját sem és jelenleg nézegetned kell, hogy hol van kút. Aztán imádkozni, hogy legyen éppen üres...
és most abba megint ne menjünk bele, hogy az utak hány %-a olyan hosszú amihez a Tesla hatótávja nem elegendő....
De okoskodhatsz itt molni...csak a valóság meg az, hogy egészen a Tesla megjelenéséig nem nagyon terjedtek az e-autók mert annyi kompromisszummal jártak...a Tesla viszont el tudta olyan szintre juttatni az e-autóval járó kompromisszumot, amit már elég sokan nem érezték nagy nyűgnek...
Igen ez még jelenleg drága...de annak idején a radaros tempomat is k*rva drága volt, most meg egy 200ezres extra az Octáviában...