Amig a kanadaiake a repter addig ez nem fog megtortenni.és letennének egy teljesen új központi pályaudvart a reptér közelébe.
De amugy tetszik az otlet.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Amig a kanadaiake a repter addig ez nem fog megtortenni.és letennének egy teljesen új központi pályaudvart a reptér közelébe.
Pislogok, hogy ennyi szamárságot hogyan sikerült összehordani...A napi 20 perc az max az agglósokat érinti, de azt meg én nem értem hogy mi a csudáért kellene az agglomerációs lakosok igényeit folyamatosan kiszolgálni, úgy hogy egy forintot nem adnak amúgy bele az egészbe. Csak ezért mert fogta magát és kiköltözött valami alvóvárosba, de persze dolgozni, meg vásárolni, meg szórakozni, meg minden másért azért továbbra is ide akar járni. Minden reggel/este beáll tőlük a közlekedés, a járműforgalom és terhelés nagy részét ők adják, és most még azért is megy a sípolás, hogy jajj, át kell szállni, oldja meg a főváros, mert Alvóbasznád önkormányzata egy buszmegállót se épít, meg egy óvodát se, de milyen jó olcsó is ott élni. Szerintem meg oldja meg helyben. Részemről ott tartok hogy egy rohadt nagy városfalat kellene építeni, a belépő 5000 forint.
Ezt addig olvastam amíg a dili eljutott a "daráljuk le a városházát és pakoljunk egy központi pályaudvart a belváros közepébe", mert az "rendkívül izgalmas építészeti feladat, sok lehetőséget tartogat magában". Meg a Merlin színházat is (virágnyelven: "érdekes kihívás a Merlin színház integrálása egy ilyen koncepcióba").
Én személy szerint pont leszarom ha az átutazó vidékieknek kényelmesebb lenne, ha az amúgy rendkívül tipikus Nagykanizsa-Nyíregyháza útvonalon egyszer nem kellene átszállniuk a metróra.
Ami kéne az a 3. vágány Fradi és Kelenföld közé, a hídra is (pontosabban egy 3. híd a meglévőek mellé). Elvileg ebben az EU-s költségvetési ciklusban meglesz.Nem lenne itt gond ha értelmes menetrend lenne. De amíg pl. a Záhony-Bécs nemzetközi "gyors" fél órát álldogál minden ok nélkül a Keletiben, ahelyett, hogy Kőbányáról 15 perc alatt átmenne Kelenföldre aztán padlógázzal kifele... ráadásul a hulladék szar 120a-n megy Budapest-Szolnok között, Szolnok-Záhony között meg minden városnak minősített tanyán megáll, hogy a maradék kevés utasnak is elmenjen az életkedve... addig nincs értelme pályaudvar építésekről beszélni.
De szvsz Kelenföldet nagyon elbaxták modernizáláskor. Állomás épületét le kellett volna gyalulni és modernebbre, kisebbre újjáépíteni (addig konténerből elüzemelgetett volna, mint sok más állomás). P+R bevinni a föld alá, meghagyni a teljes vágányhálózatot, esetleg bővíteni. Mivel minden Déliből északra, és a Keletiből nyugatra tartó vonat megáll itt, ezért lehetett volna egy átszálló hub, Kőbányával így is van összeköttetése a székesfehérvári személyvonatok révén...
Ami kéne az a 3. vágány Fradi és Kelenföld közé, a hídra is (pontosabban egy 3. híd a meglévőek mellé). Elvileg ebben az EU-s költségvetési ciklusban meglesz.
Kelenföld állomás lassan saját magát bontja le - az aluljáróban már most is minden funkció megvan, tök felesleges az épület (hacsak valami biztber nem lakik benne).
Az állomás védelem alatt áll. Sajnos ez itthon kb. arra jó, hogy minden csak szétrohadjon, mert minden szart meg akarnak őrizni a múlnak. Nem értem, hogy milyen alapon, mert 100-150+ éve épült épület sem méretben sem funkcióban nem felel meg a mai követelményeknek. Támogatom egyes esetekben a műemlékvédelmet, hogy de minden szar szutyok 100+ éves épületnél ajvékolás van, attól már a falnak megyek... Ez a műemlékvédelem a szart állapotok konzerválásában világbajnok eddig.Nem lenne itt gond ha értelmes menetrend lenne. De amíg pl. a Záhony-Bécs nemzetközi "gyors" fél órát álldogál minden ok nélkül a Keletiben, ahelyett, hogy Kőbányáról 15 perc alatt átmenne Kelenföldre aztán padlógázzal kifele... ráadásul a hulladék szar 120a-n megy Budapest-Szolnok között, Szolnok-Záhony között meg minden városnak minősített tanyán megáll, hogy a maradék kevés utasnak is elmenjen az életkedve... addig nincs értelme pályaudvar építésekről beszélni.
De szvsz Kelenföldet nagyon elbaxták modernizáláskor. Állomás épületét le kellett volna gyalulni és modernebbre, kisebbre újjáépíteni (addig konténerből elüzemelgetett volna, mint sok más állomás). P+R bevinni a föld alá, meghagyni a teljes vágányhálózatot, esetleg bővíteni. Mivel minden Déliből északra, és a Keletiből nyugatra tartó vonat megáll itt, ezért lehetett volna egy átszálló hub, Kőbányával így is van összeköttetése a székesfehérvári személyvonatok révén...
Erről jutott eszembe, hogy mi lehet a Berlin-Brandenburg repülőtérrel...Mostanra szépen felgyűlt a nem átadható A320neo mennyiség:
A hibrid kivégtelével kb. az összes kb. tényleg hülyeség. Nem kell 25 év, már most röhögök. Főleg a solar roadway-en. Posztoltam is róla több videót.Hat autós fejlesztés, amin 25 év múlva röhögni fogunk
https://totalcar.hu/magazin/velemen...s_fejlesztes_amin_25_ev_mulva_rohogni_fogunk/
Pontosan így gondolom én is.A hibrid kivégtelével kb. az összes kb. tényleg hülyeség. Nem kell 25 év, már most röhögök. Főleg a solar roadway-en. Posztoltam is róla több videót.
Tultolta az elektromos biciklit es most mar ciki lenne neki egy benzines/gazos/dizel hatotavnovelot beletenni az autoba vagy a nyerges vontatoba. Kinos.https://index.hu/tech/2018/06/18/el...eet_legal_zaj_hangos_suritett_levego_tartaly/
Kitalálom. Egy tárcsás Tesla-turbinára fog rádolgozni... Az a baj, hogy manapság minden idiótaságot le lehet írni és átmegy a rendszeren.
2500km/h-val kiáramló levegō. Jah. Meg tartály ilyen nyomással fárasztō igénybevételre. Persze. Városban ekkora sebességgel kiáramló levegō. Naná. És ō még a zseniális mérnök kategória.