Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ximix

Well-Known Member
2017. december 1.
820
2 387
93
Lehet nézni, de sajnálom hogy belenéztem. A felesége mű-sírva magyarázza a szart, el sem hiszem amit látok, hülyeséget beszélve.
Mindegy hol kezdte az előzést, záróvonalon és zebrán nem lehet befejezni.
Kijött a busz? Bakker, elsőbbsége van. Tényleg, 40-el lehet menni, és a busz túl gyorsan ment szerinte, de akkor ő hogy a retekbe tudta megelőzni?! Meg minek?
De utána a büntetőfékezés teljesen egyértelmű...
Bűnbánást mutatna se lenne szimpatikus ez az ember, de egyenlőre neki áll feljebb.

Gondolom mire elítélik ez a kalap szar is szívbeteg lesz mint az ámokfutó haverja.
Szerintem belőle is hiányzik valami, gátlások, belátás. Hányok.
(ez hogy szedd össze nőket akik úgy csinálnak mintha szeretnék? azok is ennyire szaremberek? úgy tűnik)
Álljon már valamelyik döntéshozó a sarkára . . .

85ec3cb2bd0af206fc00f10f5181f10c.jpg
 
  • Dühítő
Reactions: LMzek 2.0
M

molnibalage

Guest
Nagyon remélem, hogy valamennyi letöltendőt kap.
Talán ezek után a többi hülyegyerek is felfogja ez mivel jár, mert ez a tapsó és az ostoba picsa felesége talán látókörükben van.
Mert követi sok ember a jelek szerint ez a köcsögöt és a síró buta nőjét.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
T

Törölt tag 1711

Guest
Szerintem M Richárd B Krisztián korrekt zárkatársak lehetnének. Helyhiány esetén az állatkertben is lehetnének, senkinek nem tűnne fel. :D
Zárkatársa egy hasonló kvalítású lény, mint ő...
Közös cellában raboskodik a Dózsa György úti gázoló, M. Richárd és a soroksári futó nő megölésével vádolt, R. Szilveszter. A két férfi ráadásul a hírek szerint eléggé jól kijönnek egymással.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and LMzek 2.0

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 067
16 270
113
Magyarországon ezek szerint te vagy a hibás ha az autód "vezetés támogató" rendszere balesetet okoz:

Sávasszisztens csak noszogat a (szerinte) helyes irányba, finom mozdulatokkal, gyakorlatilag ha nem a két ujjad hegyével birizgálod a kormányt, hanem ennél kicsit is nagyobb erővel, akkor pontosan abba az irányba megy a kocsi, amelyikbe te irányítod. Nem fog felülbírálni.

Szóval itt nem tudom hova lehet maszatolni a felelősséget, mert ahhoz hogy baleset legyen, ahhoz 1. te kapcsoltad be a sávtartó assisztenst 2. nem olvastad el a gépkönyben, milyen korlátai vannak a rendszernek 3. rosszul, vagy egyáltalán nem kormányoztál, mert höhö a gép vezet.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Sávasszisztens csak noszogat a (szerinte) helyes irányba, finom mozdulatokkal, gyakorlatilag ha nem a két ujjad hegyével birizgálod a kormányt, hanem ennél kicsit is nagyobb erővel, akkor pontosan abba az irányba megy a kocsi, amelyikbe te irányítod. Nem fog felülbírálni.

Szóval itt nem tudom hova lehet maszatolni a felelősséget, mert ahhoz hogy baleset legyen, ahhoz 1. te kapcsoltad be a sávtartó assisztenst 2. nem olvastad el a gépkönyben, milyen korlátai vannak a rendszernek 3. rosszul, vagy egyáltalán nem kormányoztál, mert höhö a gép vezet.
Bérautóban, ahol meg se kaptad a gépkönyvet be van kapcsolva valahol egy 999999 szintű menü mélyén. Hyunadai Kona-ban (Limo) hirtelen ijesztő és téves módon tekerte meg a kormányom az asszisztens, amikor valamit sávnak vélt tévesen. Kb mintha megpadkáztam volna 70-nél, elég erős és hirtelen beavatkozás volt, a középső sávban a szentendrein, nem a sáv szélén hajtva... Ha akkor balesetet okozott volna ez, akkor én vagyok a felelős?

(amúgy később egy tükör nélkül sávváltani próbáló idiótától ugyanez megmentte a kocsit (egy horpadástól kb), rámhúzta a szomszéd sávból, amikor kb a holt terében voltam, és ez odébbrántotta picit, a sávon belül, tehát jól működni is tud... mindezt egyetlen úton belül. Alig vártam, hogy kiszálljak abból a fosból. Magától rángatja a kormányt, ráadásul billegett az a magas bódé mint az állat, nem volt élmény vezetni.)
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Totál meghoztad a kedvem a Hyundai Konához :D
Nagyon ijesztő volt vezetni. Agresszív és váratlan volt a beavatkozás, ösztönösen ellenkormányoztam, majdnem rosszabb lett mint ha nem lett volna... Én mondjuk SUV-ot vagy "CrossOver"-t nem vezettem korábban, de az, hogy ezen a tempón veszélyesnek érzem, az alapján nem is akarom.

A bizotnságos és stabil közlekedés érzés hiányán kívül a többi része a kocsinak autószerű volt: voltak gombok, pedálok, stb... és azok működtek.
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 247
37 108
113
Bérautóban, ahol meg se kaptad a gépkönyvet be van kapcsolva valahol egy 999999 szintű menü mélyén. Hyunadai Kona-ban (Limo) hirtelen ijesztő és téves módon tekerte meg a kormányom az asszisztens, amikor valamit sávnak vélt tévesen. Kb mintha megpadkáztam volna 70-nél, elég erős és hirtelen beavatkozás volt, a középső sávban a szentendrein, nem a sáv szélén hajtva... Ha akkor balesetet okozott volna ez, akkor én vagyok a felelős?

(amúgy később egy tükör nélkül sávváltani próbáló idiótától ugyanez megmentte a kocsit (egy horpadástól kb), rámhúzta a szomszéd sávból, amikor kb a holt terében voltam, és ez odébbrántotta picit, a sávon belül, tehát jól működni is tud... mindezt egyetlen úton belül. Alig vártam, hogy kiszálljak abból a fosból. Magától rángatja a kormányt, ráadásul billegett az a magas bódé mint az állat, nem volt élmény vezetni.)

Nagyon ijesztő volt vezetni. Agresszív és váratlan volt a beavatkozás, ösztönösen ellenkormányoztam, majdnem rosszabb lett mint ha nem lett volna... Én mondjuk SUV-ot vagy "CrossOver"-t nem vezettem korábban, de az, hogy ezen a tempón veszélyesnek érzem, az alapján nem is akarom.
Biztos ki lehet kapcsolni azt a ketyerét a kocsiban?!
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Biztos ki lehet kapcsolni azt a ketyerét a kocsiban?!
Nem tudom, biztos. Én mentem a dolgomra, percdíjas alapon. Beültem, bekapcsoltam a kocsit (villany), nyugtáztam, hogy nem lesz range-anxietym (200k km vs. 20km ahova mennék), beállítottam a tükröket, üléseket, bluetooth, és mentem dolgomra. Egyrészt időre mentem, másrészt ne legyenek rossz alapértelmezések.