Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 137
10 465
113
M

molnibalage

Guest
itt száll el az autósok és az egész ország morálja, ez a fos ezt két éve csinálta, és még mindig futtatják a médiában, pénzt kap érte, büdös gané
Letöltendőt a büdös parasztjára.
Ebből ért majd talán az összes köcsög.
Mindet bevágni a kóterba és priuszt nekik.
Felőlem át is mehetett volna a nyakán busz, akkor egy baromarcúval kevesebb lenne ezen a világon.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 137
10 465
113
Letöltendőt a büdös parasztjára.
Ebből ért majd talán az összes köcsög.
Mindet bevágni a kóterba és priuszt nekik.
Felőlem át is mehetett volna a nyakán busz, akkor egy baromarcúval kevesebb lenne ezen a világon.
A legfájdalmasabb hogy ez egy három éves ügy, van kamerafelvétel róla, én nem értem mi tarthat ezen ennyi ideig. Szánalmas az a jogrendszer ami ezt nem tudja végigvinni egy nap alatt. Ehhez nem kell jogi doktorátus meg 30 év bíró gyakorlat, 48 darab kamuzó szakértő amint modellezik a balesetet, ott van rajta minden a videó. Ennél egyszerűbb eset nem létezik. Még ha a buszvezető nem fékezett, akkor sem, hát a fasz se gondolja hogy bevág a menetrend szerinti busz elé és nyom egy padlóféket. Lehet pofázni a bírói függetlenségről, de amikor ilyen ügyeket lát az ember kinyilik a bicska a zsebében.
 
M

molnibalage

Guest
A legfájdalmasabb hogy ez egy három éves ügy, van kamerafelvétel róla, én nem értem mi tarthat ezen ennyi ideig. Szánalmas az a jogrendszer ami ezt nem tudja végigvinni egy nap alatt. Ehhez nem kell jogi doktorátus meg 30 év bíró gyakorlat, 48 darab kamuzó szakértő amint modellezik a balesetet, ott van rajta minden a videó. Ennél egyszerűbb eset nem létezik. Még ha a buszvezető nem fékezett, akkor sem, hát a fasz se gondolja hogy bevág a menetrend szerinti busz elé és nyom egy padlóféket. Lehet pofázni a bírói függetlenségről, de amikor ilyen ügyeket lát az ember kinyilik a bicska a zsebében.
Én sem értem, nem jogászként, hogy ezen mit lehet pöcsölni meg lamentálni...
Lehet, hogy @Kurfürst majd felvilágosít minek erről.
Meg ráadásul hazudozni, hogy a busz nem fékezett.
Az utasok biztos maguktól borultak meg és Newton meg forog a sírjában, hogy erő nélkül gyorsultak a testek...
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
A legfájdalmasabb hogy ez egy három éves ügy, van kamerafelvétel róla, én nem értem mi tarthat ezen ennyi ideig. Szánalmas az a jogrendszer ami ezt nem tudja végigvinni egy nap alatt. Ehhez nem kell jogi doktorátus meg 30 év bíró gyakorlat, 48 darab kamuzó szakértő amint modellezik a balesetet, ott van rajta minden a videó. Ennél egyszerűbb eset nem létezik. Még ha a buszvezető nem fékezett, akkor sem, hát a fasz se gondolja hogy bevág a menetrend szerinti busz elé és nyom egy padlóféket. Lehet pofázni a bírói függetlenségről, de amikor ilyen ügyeket lát az ember kinyilik a bicska a zsebében.
Érdemes ebbe is belegondolni, amikor az egykori "veszélyben a bíróságok függetlensége" vészharangkongatásra visszagondolunk. Az élet más területein is volt sok ilyen, ami alapján a bíróság függetlenségét csak az értelemtől való függetlenségként értelmezhetőként tudom elképzelni.
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 137
10 465
113
Én sem értem, nem jogászként, hogy ezen mit lehet pöcsölni meg lamentálni...
Lehet, hogy @Kurfürst majd felvilágosít minek erről.
Meg ráadásul hazudozni, hogy a busz nem fékezett.
Az utasok biztos maguktól borultak meg és Newton meg forog a sírjában, hogy erő nélkül gyorsultak a testek...
Másnak azonnal bevonták a jogosítványát, mikor a zebrán előzött és lebukott, neki miért nem?
pl: https://alapjarat.hu/aktualis/zebran-elozott-az-audis-jogsija-banta
A videó 11. másodpercében ott a zebraa kurva Berki autója alatt...
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 066
16 269
113
Én sem értem, nem jogászként, hogy ezen mit lehet pöcsölni meg lamentálni...
Lehet, hogy @Kurfürst majd felvilágosít minek erről.
Meg ráadásul hazudozni, hogy a busz nem fékezett.
Az utasok biztos maguktól borultak meg és Newton meg forog a sírjában, hogy erő nélkül gyorsultak a testek...

LEL, megtört a bentli. Berkit halálra kell tapostatni elefántokkal, és mindenkit is, aki még rá emlékeztet.

(most komolyan, majd leboxolja vele az ügyészség, ez a dolguk)

Hazudni meg a terhelt azt hazudik amit akar, hamis vádat leszámítva.
 

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 802
25 405
113
Sziasztok! Első bejegyzés ezen a forumon. Miért vettettétek el alapból a teljesen elektromos erőátviteli rendszert? Ha megnezitek már a 2020 körûl forgalomba kerülő járműveket a gyártóik jelentősen megnövekedett töltési és energia tárolási hatékonysággal reklámozzák 2025-re ígérik a solid state akkumlátorokat ami alpvetően meg fogja valtoztatni a piacot. A teljesítménnyel már most sincs gond, pl a horvát Rimac concept 2 kb. összteljesítményben 1400kw-os motorokkal 600km hatótávval bír. Egy csomó előnye van: Jelentősen lecsökkent hőkép, megbízhatóság (50-100 alkatresz a több ezerhez kepest ezzel csökken a logisztikai és raktározási költség kevesebb spanner etc), sokkal kevesebb idő amit a katonák a karbantartással javitással kell hogy töltsenek, a zöldek nem ugrálnak a benzinzabáló motorok miatt, nagyjából hangtalan (helyi botrázó parasztok kiképzési területeken ill ellenséges megfigyelők) és gyakorlatilag ahol van elektromosság tölthetőek . Ha egy 8-10 óra folyamatos! üzemidőt kihúznak egy töltéssel az mar nagyon jó lenne. Én egy modern nyugati harckocsin szolgálok és gyakorlatilag minden nap veszek fel üzemanyagot vizet kajat stb. Ha a németek (VW) altal 2020 körül ígért 450kw töltés megvalósul akkor 30-60 perc alatt a jarművek feltölthetőek lennenek ami parhuzamban van azzal az idovel amit en toltok 8 tonna uzemanyag napi felvetelevel.

Mate Rimac nagy álma valósulhat meg. Úgy tűnik ugyanis, hogy közös utakra lép a Volkswagen-csoport tulajdonában lévő francia Bugatti és a Rimac Automobili. A Bugatti 49 %-os részesedést szerezne a horvát cégben, míg a sorozatgyártás a Bugatti franciaországi üzemében indulna be a tervek szerint.
(Figyelő, 2021. március 11.)
---
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2021/03/17/617Mate_Rimac_Bugatti_202.png
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
T

Törölt tag 1711

Guest
legnagyobb éves visszaesés Spanyolországban következett be, 38,4 százalékos, a második legnagyobb pedig Franciaországban, 20,9 százalékos. Németországban 19 százalékos, Olaszországban pedig 12,3 százalékos csökkenést jegyeztek fel.

 
M

molnibalage

Guest
Másnak azonnal bevonták a jogosítványát, mikor a zebrán előzött és lebukott, neki miért nem?
pl: https://alapjarat.hu/aktualis/zebran-elozott-az-audis-jogsija-banta
A videó 11. másodpercében ott a zebraa kurva Berki autója alatt...
Lehet nézni mit magyarázkodik ez a görény.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Lehet nézni mit magyarázkodik ez a görény.
Origo-n is mosdatták reggel, hogy "állítólag" veszélyes helyzetet okozott.
Az ilyen férgeket igazán kibaszhatnák Szibériába, ott fékezhet gyalog a medvék előtt...
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 137
10 465
113
Lehet nézni mit magyarázkodik ez a görény.
Lehet nézni, de sajnálom hogy belenéztem. A felesége mű-sírva magyarázza a szart, el sem hiszem amit látok, hülyeséget beszélve.
Mindegy hol kezdte az előzést, záróvonalon és zebrán nem lehet befejezni.
Kijött a busz? Bakker, elsőbbsége van. Tényleg, 40-el lehet menni, és a busz túl gyorsan ment szerinte, de akkor ő hogy a retekbe tudta megelőzni?! Meg minek?
De utána a büntetőfékezés teljesen egyértelmű...
Bűnbánást mutatna se lenne szimpatikus ez az ember, de egyenlőre neki áll feljebb.

Gondolom mire elítélik ez a kalap szar is szívbeteg lesz mint az ámokfutó haverja.
Szerintem belőle is hiányzik valami, gátlások, belátás. Hányok.
(ez hogy szedd össze nőket akik úgy csinálnak mintha szeretnék? azok is ennyire szaremberek? úgy tűnik)
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Origo-n is mosdatták reggel, hogy "állítólag" veszélyes helyzetet okozott.
Az ilyen férgeket igazán kibaszhatnák Szibériába, ott fékezhet gyalog a medvék előtt...
Szükségünk van a hozzá hasonlókra! Ahogy én látom az ilyen emberek lehetnek a nemzet felemelésének kulcsai! Velük lehet végre a bal- és jobboldal konzervativizmus és liberalizmus közt megosztott nemzetet egységbe kovácsolni: ezeket mindenki gyűlöli.
 
T

Törölt tag 2361

Guest
Szükségünk van a hozzá hasonlókra! Ahogy én látom az ilyen emberek lehetnek a nemzet felemelésének kulcsai! Velük lehet végre a bal- és jobboldal konzervativizmus és liberalizmus közt megosztott nemzetet egységbe kovácsolni: ezeket mindenki gyűlöli.
ha mindenki gyulolne, nem lenne celeb vagy mar hogy is hivjak az ilyeneket.

minden orszagban az atlag ember szereti az ilyeneket.