Már bocsánat, de senki annyit nem tett az elmúlt 30 évben a budapesti tömegközlekedésért, mint Vitézy.
Röhögnöm kell.
Fonódó villamos hálózat, A Futár rendszer, jegyautomaták, 1-es villamos meghosszabbítása, maga a BKK létrehozása, kerékpáros barát belváros kialakítása....
Hmm, egészen világosan emlékszem gyermekkoromban is volt jegyautómata. Még 2 forintosokat kellett bele dobálni.
Amúgy külön jófejség tőle, hogy ‘megteremtette’ a BKK-t. Aminek rögtön a vezérigazgatója is lehetett. Első munkahelynek, 0 tapasztalattal nem rossz. Aztán bevette maga mellé a hasonlóan tapasztalt sleppjét, meg az akkori csaját, és ők megmondták mindenkinek, mit hogyan kell csinálni, miközben csinàltak egy BKV-val párhuzamos, önjáró vízfejet maguknak (ami sosem volt cél a BKK-val btw).
Elképzelem az 50 éves közlekedésmérnökök fejét, amikor a jutyúbról megokosodott, zéró tapasztalatú huszonéves, túlmozgásos hülyegyerek tálalta, hogy az autópálya bevezetőte buszsáv kell, és a buszok színe sem jó, mert a bilikék neki jobban tetszik stb. Gyakorlatilag egyik baromság a másik után ömlött belőle, miközben folyamatosan összebalhézott mindenkivel, aki nem volt hajlandó elfogadni hogy a fővàros közlekedését a saját homokozójának tekinti.
Nem véletlenül rúgták ki, azért tartott ilyen sokáig, mert erősen protekciós volt.
Én nem tudom, hogy te melyik moziban ülsz, de ha nem közlekedsz csak autóval Budapesten, akkor ilyen marhaságokat nem kellene írnod!
Én közlekedek butapesten elég sokat és elég régóta, úgyhogy tegyél magadnak egy szívességet, húzd ki a seggedből a fejed végre és gyere ki közénk a világosra.
És hangsúlyozom, senkim sem Vitézy, csak mivel a begyöpösödött Tarlós idején beáldozták politikai alapon, így divat lett Vitézyt szídni a kormányoldal felöl.
A baromsághalmozás folytatódik.
Vitézy Orbán Viktor rokoni köréből van (asszem a felesége testvérének a fiacskája), ez az egyetlen oka, hogy mindig felfelé bukik, amikor valahol végleg felsül. Így lett a BKK vezére (a fidesz frakciónak jól jött hogy a bkv-t támadta a veke szóvívőjekènt Demszky alatt), amikor ott elege lett belőle mindenkinek, és végre kirúgták, gyorsan kreáltak neki egy ‘megbízott múzeumigazgató’ posztot a Közlekedési Múzeumban (azt porig rombolta, de rendesigazgató nem is lehetet volna, mert sajnos tényleges muzeológus képzettség is kell). Aztán ott igazgathatott egy nem létező múzeumot.
Cmost szájkosár van rajta, és lényegét tekintve egy egyszerű szóvívő (annak jó) és a fideszes (és amúgy Vitézynél sokkal tevékenyebb munkát végző) Fürjes Balázs a főnöke / dadusa, ami abból is látszik, hogy kínosan benyal minden megnyilvánulában, és kerüli a kényes témákat.
Aztán azóta ugye Tarlós megbukott, és annak ellenére, hogy elpaterolták a Közlekedési Múzeum átalakítására, megújítására, Vitézy folyamatosan előkerül a különböző közlekedési projekteknél a BFK keretein belül. Lásd még déli körvasút, vagy a Galvani híd.
Ja, felolvas egy háttércsapat által összeállított PR anyagot miközben utazgat a világban állam bácsi pénzén és eljátszhatjjs, hogy szakértő, miközben mások terveit olvassa fel.
Teljesen nyilvánvaló, hogy Fürjes Balázs lesz a következő választás kapcsán a Fidesz jelöltje a főpolgármesteri posztra, de az az igazság, hogy lehet hogy Vitézy-vel sem járnának rosszul.
Leszámítva hogy az önmenedzselésen kívül Vitézy semmihez sem ért, senkivel sem tud együtt dolgozni, mert egy elkényeztetett, nárcisztikus hülyegyerek. Őt azért tarják mert a libtard fèlnótások között népszerű ezzel a kamu visionary manager stílussal, de pozíciót nem fog kapni. Fürjes pedig aligha fog főpolgi lenni, ő szakpolitikus, jó esély SZK Szandra lesz majd indítva, azért is tartják előtérben.