A Volkswagen alapos szoftveres frissítésnek vetette alá az ID.4 modelljét, melynek köszönhetően most
speedzone.hu
Ezen a cikken ledöbbentem.
A munkahelyemen jelenleg leginkább egy VII-es e-Golf a munkaeszközöm. Amire most használom arra (ha már megvette az üzemeltető) mondhatni ideális. Többre mondjuk nem nagyon.
Az elektronikai rendszere ennek sem atombiztos, időnként megakad, de ebben a használati módban nem vészes, egy újraindítással pik-pak megy tovább.
A kezelése még szerencsére elég részt hagyományos; még fizikai kezelőszervek vannak a kormányon, azzal megy a klíma, a világítás, az Auto Hold, az irányváltó is egy klasszikus automataváltó karja. A rádió már érintőképernyős, de pl. még van nyomógombja a kormányon a hangerőnek, stb.
Bár sem ID-3-at, sem ID.4-et nem hogy nem vezettem, de szalonban (várva az e-Golf szervizét) is csak belebámultam, mint a marha az új kapura.
S tényleg olyan, mint Bazsó leírta:
Teszt: Volkswagen ID3 1st Edition Plus - Idővel nem tapogat meg kritizál az ember, hanem használja, és jól érzi magát közben.
totalcar.hu
A hátsó ablakemelők használatához át kell váltani a kapcsolókat, minden érintőgombos még a kormányon is (de már legalább visszakoznak):
A már bevált recepten kár változtatni tartja a mondás, vélhetően a Volkswagen is így gondolkozott, amikor arra az elhatározásra jutottak,
www.autonavigator.hu
No meg a belteret valami nyolcvanas évekből itt maradt, búcsúárusoknak fröccsöntő kisiparos készíti tejfölős pohár helyett...
S akkor erre ugye itt a cikk, hogy eddig nem volt az ID.4-ben Auto Hold, s mostantól képes megjeleníteni az éppen aktuális töltöttségi állapotot és a használt üzemmódot, illetve kirakja a vezető elé a járgány a külső hőmérsékleti adatokat is.
He?
Az e-Golf ezeket legalább ugyanúgy tudja, mint minden mai kicsit is jobb hagyományos autó.
Pedig ha kijössz vele a fűtött garázsból és megérzi a hideget, legszívesebben visszamenekülne, úgy pörög le a hatótáv (az a semmi) számítás még elindulás nélkül is, meg ha benézel a motortérbe, akkor az a gyanúd, hogy ezt a karbantartók; lakatosok, vizesek, villanyszerelők, műszerészek meg valami lelkes, de harmadrangú autószerelő műhely hozták össze, s nem mérnökök...
De nem is az e-Golfot szánták a jövő elektromos autójának, egy új korszak mérce hírnökének!