Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 475
20 762
113
Nna szombatra megszületett a megállapodás, 2035 után is lehet belső égésű motrotokkal felszerelt járműveket EU-ban értékesíteni, de kizárólag akkor, ha e-üzemanyagokkal üzemelnek.
amúgy ez a folymatos újbeszél-gyártás (e-üzemanyag a szintetikus üzemanyagra) külön zavar engem a progresszió akcióiban.
 

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
1 134
3 315
113
Már megint szembejött az a fránya valóság...

"A társaság kommunikációs vezetője szerint a technológia fejlődés bizonyára megoldja majd ezeket az akadályokat is........ :) :) :) , de hozzáteszi; talán ideje lenne feltenni azt a kérdést, hogy valóban megéri-e és mindenképpen szükséges-e milliárdokat ölni ezen szegmens villamosításába is az alternatív üzemanyagok alkalmazása helyett.....akkor nem lehetne lenyúlni egy rahedli lóvét.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 475
20 762
113
Már megint szembejött az a fránya valóság...

"A társaság kommunikációs vezetője szerint a technológia fejlődés bizonyára megoldja majd ezeket az akadályokat is........ :) :) :) , de hozzáteszi; talán ideje lenne feltenni azt a kérdést, hogy valóban megéri-e és mindenképpen szükséges-e milliárdokat ölni ezen szegmens villamosításába is az alternatív üzemanyagok alkalmazása helyett.....akkor nem lehetne lenyúlni egy rahedli lóvét.
Na azért alternatívaként említett biodízel meg hidrogénezett növényi olaj is megérnek egy-egy misét... már ha nem élelmiszaripari hulladékból, hanem primőr termékként keletkeznek.

Amúgy Hidrogénezett növényi olaj?
700341.jpg


Ezt tényleg inkább a buszba töltsék, mint az emberekbe...
 

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 518
4 073
113
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 518
4 073
113
Miért is? Mert baleset történt? Kiállt a leállósávba, ami egy teljesen érthető reakció amikor épp megijedsz, hogy kitört a kereked, és nem szeretnéd, hogy hátulról kivasaljanak.

1. Kihúzódva sem fékez...
2. Az a kerék már szemre is nagyon szarul néz ki. A lelazult csavart érezni lehet, nem is kicsit! Személyes tapasztalat, már 2x jártam úgy, hogy lelazult egy-két kerékcsavarom, már 2-3 csavarmenetnyi lelazulás is nagyon jól érezhető, és hallható. Még jóval azelőtt, hogy a kerék kiesne!
Az meg, hogy náluk semmiféle műszaki vizsga nincs, szintén az ő saruk.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
2. Az a kerék már szemre is nagyon szarul néz ki. A lelazult csavart érezni lehet, nem is kicsit! Személyes tapasztalat, már 2x jártam úgy, hogy lelazult egy-két kerékcsavarom, már 2-3 csavarmenetnyi lelazulás is nagyon jól érezhető, és hallható. Még jóval azelőtt, hogy a kerék kiesne!
Az meg, hogy náluk semmiféle műszaki vizsga nincs, szintén az ő saruk.

USA USA USA
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 096
31 799
113
USA USA USA
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
1. Kihúzódva sem fékez...
2. Az a kerék már szemre is nagyon szarul néz ki. A lelazult csavart érezni lehet, nem is kicsit! Személyes tapasztalat, már 2x jártam úgy, hogy lelazult egy-két kerékcsavarom, már 2-3 csavarmenetnyi lelazulás is nagyon jól érezhető, és hallható. Még jóval azelőtt, hogy a kerék kiesne!
Az meg, hogy náluk semmiféle műszaki vizsga nincs, szintén az ő saruk.
Konkrétan az államok többségében nincsen kötelező műszaki vizsga, legfeljebb az egykori zöldkártya helyi megfelelője. Így viszont olyan állapotú autóval mehetsz aminél csak a bőr nem sül le a képedről
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 738
113
Elmebetegek ...

"Hogyan lehet parkolók nélkül mégis forgalmat csillapítani? Úgy, hogy „a tranzitforgalmat alapvetően a belvárost elkerülő, elsődlegesen a Hungária gyűrű és az autópálya bevezető szakaszok által alkotott tranzithálózaton kell elvezetni” – áll a főváros által ismertetett anyagban."
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
T

Törölt tag 1711

Guest
Konkrétan az államok többségében nincsen kötelező műszaki vizsga, legfeljebb az egykori zöldkártya helyi megfelelője. Így viszont olyan állapotú autóval mehetsz aminél csak a bőr nem sül le a képedről

Mintha lettek volna hírek, hogy villanyautókat egyre több államban vizsgáztatni kell akár évente, így hajtják be a kieső üzemanyag jövedéki adót.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 096
31 799
113
Na már jönnek (valszeg külső megrendelésre) a miértnemjó a szintetikus üzemanyag szöveggel és, hogy miért nem lesz alternatíva, mert a nagyok majd úgyis delejezni fognak

Ami igazából érdemi infó, hogy a cikk 2 euró per literre taksálja az előállítási költséget, plusz szerintük európai viszonylatban a 137 GW termelést kéne telepíteni, hogy a benzin igény 10%-át fedezzék. Persze arról már nem szól a fáma, hogy az elektromos autók kiszolgálásához ugyanúgy kéne az extra termelési kapacitásokat tömegesen telepíteni, plusz ha átállunk az akkumulátorok gyártására, akkor delej azokhoz is kell dögivel.

Ugyanúgy megy a szöveg arról, hogy a legolcsóbb opció majd az elektromos technológia lesz, amit személy szerint röhögéssel kevert kelló pesszimizmussal fogadok látva a jelenlegi helyzetet. Meg persze a terelést sem szabad kifelejteni, ahogy 90%-ra teszik 2035-re az elektromos eladásokat. Apró probléma, hogy a hibrideket is beleveszik ebbe az arányba, ami hát eléggé torzít és gyakorlatilag sokat nem mond
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Meg persze a terelést sem szabad kifelejteni, ahogy 90%-ra teszik 2035-re az elektromos eladásokat. Apró probléma, hogy a hibrideket is beleveszik ebbe az arányba, ami hát eléggé torzít és gyakorlatilag sokat nem mond

Ahogy kezd kinézni az EU, lehet meglesz a 90% elektromos új autó eladásoknál, de az új autó piac önmaga is a töredéke lesz a mostaninak, mivel az autók átlagéletkora kezd gyorsuló ütemben nőni EU szerte...
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 475
20 762
113
Ahogy kezd kinézni az EU, lehet meglesz a 90% elektromos új autó eladásoknál, de az új autó piac önmaga is a töredéke lesz a mostaninak, mivel az autók átlagéletkora kezd gyorsuló ütemben nőni EU szerte...
Az EU-ban simán 90% lesz: Berlin, Luxemburg, és Monaco fogják alkotni addigra kb.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
12 255
33 772
113
Nna szombatra megszületett a megállapodás, 2035 után is lehet belső égésű motrotokkal felszerelt járműveket EU-ban értékesíteni, de kizárólag akkor, ha e-üzemanyagokkal üzemelnek.
Magyarországon a benzinhiányban is e-benzinnel tankoltunk.
- Van e benzin?