Nem merült fel, hogy hibás, csupán az a tanulság, hogy figyelnie kell a gyalognak is, mert hiba van igaza, ha belehal, más nem biztos, hogy figyel, ha kellene is.
Benned lehet, a videó szerzője viszont végig ezt hangoztatja, amikor is azt, hogy az autós mindenre is figyelve, csak a vezetésre nem, elgázolta, egy egyszerű, az autós nagyot hibázottal elintézi, míg a gyalogos óriási, hatalmas, meg hasonló felelőségéről beszél, tovább erősítve azt a hazug narratívát, hogy a gyalogosnak KELL figyelnie.
A vétkes autós meg hogy lassítás nélkül ment volna, azt nem tudom erre így rámondani, de cserben nem hagyta, stb., mint a sok vérében van a vezetés esetnél.
A féklámpa gyakorlatilag a zebra vonalában villan, ez a fékezés nélkül minősített esete.
Berkik büntetőfékeznek meg M Richárdok gyilkolnak ennél sokkal súlyosabb viselkedéssel, de egy bamba öreg faszira egyből rányomni a "hátravinni agyonlőnit" továbbra is erős, főleg, hogy vele kb. még statuálhatnak is akár.
Ezzel tudod mi a bajom? Ha a hasonlóan veszélyes üzem vegyigyártás közben bambul el, és ezzel felrobbantja a hidrogén cianidos tartályt valahogy senkit nem érdekel, hogy de bamba öregember volt. De amúgy revidiálom az álláspontom, a videó készítőjének kellene a 25 év kényszermunkát.
Berkik büntetőfékeznek meg M Richárdok gyilkolnak ennél sokkal súlyosabb viselkedéssel,
Jó, én velük statuálnék példát, mert amúgy egy kijelölt gyalogátkelőhelyet el lehet nézni, a városban 180-at nem.
Persze lehet majd a "0 halálos baleset 2030-ra, 30 km/h sebességkorlát az egész városra
Az egy baromság, az összes józan logikát félredobó javaslat, a hogyan csináljunk mindenkinek élhetetlen várost promója.
Imádom, hogy mindenki annyira szuperhősként közlekedik, hogy sose hibázott. Én már párszor hibáztam, szerencsére mivel a többiek figyeltek, így semmi komoly gond nem lett, ahogy számtalan olyan esetből sem, hogy fordítva volt, én mentettem.
Nem arról van szó, hogy ne hibáztam volna, akár autósként, akár gyalogosként. Mindenki tud figyelmetlen lenni.
A gond a narratívával van, ahol megint arról szól a dolog, hogy jaj hát az autós hibázhat, figyelj oda helyette is.
Ami nem kifejezetten zavarna, ha amúgy évente lenne maximum párezer ilyen eset, amit csökkentene, ha a gyalogosok is figyelnének. De a jelenlegi helyzet az, hogy naponta sokszor látom, hogy autós barátaink egy jelentős része azzal a megfontolással közlekedik, hogy majd a gyalogos figyel, mert én vagyok az erősebb.
Ha végre eljutunk, már csak odáig is, hogy jellemzően tényleg az lesz a helyzet, hogy 10-ből 9 autó komolyan veszi a gyalogátkelőt, akkor elfogadok egy ilyen videót, bár ott is inkább azzal a felütéssel, hogy kérünk kedves gyalogosok, ilyen szituációban is próbáljatok figyelni, mert mi is hibázhatunk.
Másik oldalról azt is szeretném, ha a 3 sávoson átkommandózó gyalogosokat is prevenciós seggbekukiban részesítenék, de ez nem ennek a beszélgetésnek a tárgya.