Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 071
10 225
113
Egyébként jó buli ez a karbon... végre nem azzal kell vért izzadni, hogy a nem könnyű
kerékpárt is felszenvedjem egy emelkedőn, vagy negatív gyorsulok lejtőn lefelé,
mert akkora a gördülési ellenállásom :D
Cserébe rommá fogom törni, ahogy megszokásból át akarok majd menni akadályokon,
amik eddig nem okoztak gondot, vagy esetleg esőben csúszok a seggemen :/
De cserébe nem volt vészes az ára a 170-171cm-es magasságom, meg az időfutam geometria miatt.
Nekem is van otthon országútim, bár két éve nem ültem rá. Én már nem vennék olyat, max gravelt. Aztán ha országúti érzést akarok egy kerékszettet bele ami vékonyabb, és lehet megint suhanni.
De mivel a hétvégén bringával bezúgtam a Szelidi-tónál a Szittyó-tér közepére mint egy darab kő montizás után, mivel elfelejtettem hogy ha ragadós sárba lépek az SPD-s cipővel úgy hogy a cipőtalpon lesz három centi sár, akkor nem nagyon old ki az a szar pedál, így következő hetekben nem ülök fel semmilyen bringára.
Azt már csak a vidámság fokozása végett mesélem el, hogy induláskor megint elfelejtettem hogy még mindig tele a pedál sárral, és a strandon is felborultam, de azt a finom puha fűbe tettem és csak a büszkeségem sérült meg, meg a fiam röhögött nyihogva. (Az első esésnél nem röhögött, mivel szegycsontra vettem a kormányt és percekig nem volt levegőm.)
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
9 931
30 724
113
Nekem is van otthon országútim, bár két éve nem ültem rá. Én már nem vennék olyat, max gravelt. Aztán ha országúti érzést akarok egy kerékszettet bele ami vékonyabb, és lehet megint suhanni.
De mivel a hétvégén bringával bezúgtam a Szelidi-tónál a Szittyó-tér közepére mint egy darab kő montizás után, mivel elfelejtettem hogy ha ragadós sárba lépek az SPD-s cipővel úgy hogy a cipőtalpon lesz három centi sár, akkor nem nagyon old ki az a szar pedál, így következő hetekben nem ülök fel semmilyen bringára.
Azt már csak a vidámság fokozása végett mesélem el, hogy induláskor megint elfelejtettem hogy még mindig tele a pedál sárral, és a strandon is felborultam, de azt a finom puha fűbe tettem és csak a büszkeségem sérült meg, meg a fiam röhögött nyihogva. (Az első esésnél nem röhögött, mivel szegycsontra vettem a kormányt és percekig nem volt levegőm.)
Akkor a karbont zacsiban vitted volna haza...
 
  • Tetszik
Reactions: alali77

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
14 623
21 326
113
Vazze, karbon. Mondtam én, hogy Olympia... Szkolka? Ha publikus

Campagnolo? Melyik? Record?
300k Ft
Veloce?

De ha vmi populárisabb méret lett volna, akkor sztem drágábban is el leehetett volna adni.
Egy kis felületi repedés van az egész vázon.
Patika a sor is.
Egy baj van, hogy kb 3-4cm-el kellene csak magasabbra a nyerget :(
Valsz ezért kerül eladósorba, csak 1-2-őt tekerek vele azért.
Meg nem biztos, hogy kell nekem időfutam bringa első oútinak :D

Azért nem mai modell, 2013-16 körüli talán.
olympia-boost_italia-dura-ace-di2-2013.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
3 960
21 785
113
Egyébként jó buli ez a karbon... végre nem azzal kell vért izzadni, hogy a nem könnyű
kerékpárt is felszenvedjem egy emelkedőn, vagy negatív gyorsulok lejtőn lefelé,
mert akkora a gördülési ellenállásom :D
Cserébe rommá fogom törni, ahogy megszokásból át akarok majd menni akadályokon,
amik eddig nem okoztak gondot, vagy esetleg esőben csúszok a seggemen :/
De cserébe nem volt vészes az ára a 170-171cm-es magasságom, meg az időfutam geometria miatt.

Ne haragudj mar meg, de ezzel a 170-171 cm-el neked nem magassagod hanem alacsonysagod van! :D :D :D
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
14 623
21 326
113
Hááát az karbonnál nem a legjobb.
Valsz jobban meghúzták egyszer a nyeregcsőbilincset... de szervízes szerint nem lesz gáz.
Ez monocoque vagy hogy hívják váz, nincs külön nyeregcső stb.
A használójára kell vágni. Az ember pont annyival a 3-4cm-el volt alacsonyabb, ami nekem kellene pluszban.
így egy kicsit hajlítva van a lábam a pedál alsó állásánál.

Meg fura, hogy a nyakamban van a térdem, de ez az időfutam szar elvileg ilyen móka :D
Látszik nem tárcsás...
Tárcsás oútin sztem csak fölös plusz súly, főleg TT-nál.
De egyébként elektromos dolgokat már tud fogadni a váz.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 366
30 872
113
Az bringazasnal akkor kikurt cink nekik, mert konnyen belekap a szel! :D
Szembe szélben oldalra fordítják a fejük, kivéve ha közelkeleti felmenőkkel rendelkeznek, mert az pech, hátszélben meg ugye... De esetleg egy egész csapatot felhúzhatnak szélárnyékban, még ha egymás mellett is tekernek.
Szóval van annak előnye.
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
14 623
21 326
113
Szembe szélben oldalra fordítják a fejük, kivéve ha közelkeleti felmenőkkel rendelkeznek, mert az pech, hátszélben meg ugye... De esetleg egy egész csapatot felhúzhatnak szélárnyékban, még ha egymás mellett is tekernek.
Szóval van annak előnye.
Nincs hátszél. Sosenincs.
Mindig kik@rt szembeszél van. Ha elfordulsz széltől balra, akkor meg ott lesz szembeszél.
Mindig.