A Giro-n a maglia rossa /pink mez/ 1931-óta van használatban
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Giro-n a maglia rossa /pink mez/ 1931-óta van használatban
A Giro-n a maglia rossa /pink mez/ 1931-óta van használatban
A leghíresebb románok...Oszt a családi szeretetről és békéről szól-e?
Szerintem a logóra gondolt.A Giro-n a maglia rossa /pink mez/ 1931-óta van használatban
Akkor Te a Giro-t sem nézed gondolom
Jol gondolod. Nem igazan tudom elni ezt az orszaguti tekerest. Tok hidegen hagy meg ilyen csodalatos szinek eseten is.
A bringaút milyen állapotban van?Én imádom. Főleg mikor az osztrák spíler átjön Mucsaországra és farát kidomborítva 10-zel szenved felfele a hegyre az út közepén miközben 2 méterre jobbra fut a 10m-enként kitáblázott bicikliút.
A bringaút milyen állapotban van?
Mert elég sok helyen van, hogy kerékpározhatatlan a bringaút.Jobb, mint az út, pahaszt magyarok arra kirándulnak, csak az übermensch nyomorékoskodik.
Kedvenem, amikor a kerékpárosok itt a padkán tekernek a hétvégi erős forgalom közepedte...Én imádom. Főleg mikor az osztrák spíler átjön Mucsaországra és farát kidomborítva 10-zel szenved felfele a hegyre az út közepén miközben 2 méterre jobbra fut a 10m-enként kitáblázott bicikliút.
Az hagyján (bár nyilván szabáltyalan), de amikor az - egyébként nagyon forgalmas - 55-ös főúton is az úttesten teker az idióta, az már különösen veszélyes. Ott ki is van téve a biciklivel behajtani tilos tábla, jól látható módon ki vannak tiltva onnan a bringások. Hibátlan minőségű ott a bicikliút, a főúttal párhuzamosan 10 méterre.. Vagy Csongrád és Szentes között a 451-esen: két kerékpárút közül választhat (az egyik tökéletes, a másik vállalható minőségű), az idióta mégis a kamionok között teker. Azért is veszélyes, mert az autósok nem számítanak arra, hogy néhány hülye majd ott fog tekerni.Én imádom. Főleg mikor az osztrák spíler átjön Mucsaországra és farát kidomborítva 10-zel szenved felfele a hegyre az út közepén miközben 2 méterre jobbra fut a 10m-enként kitáblázott bicikliút.
8-as főút 2x2 sávos szakszán is párszor előfordulnak hasonló idióták, hiába van kinn mindenféle tábla. Mondjuk múltkor valaki meg a veszprémi elkerülőn csattogott át, hogy kutyát sétáltatAz hagyján (bár nyilván szabáltyalan), de amikor az - egyébként nagyon forgalmas - 55-ös főúton is az úttesten teker az idióta, az már különösen veszélyes. Ott ki is van téve a biciklivel behajtani tilos tábla, jól látható módon ki vannak tiltva onnan a bringások. Hibátlan minőségű ott a bicikliút, a főúttal párhuzamosan 10 méterre.. Vagy Csongrád és Szentes között a 451-esen: két kerékpárút közül választhat (az egyik tökéletes, a másik vállalható minőségű), az idióta mégis a kamionok között teker. Azért is veszélyes, mert az autósok nem számítanak arra, hogy néhány hülye majd ott fog tekerni.
Sikerült vennem egy nem-bianchit, nem-celestetHa alumínium a váz, (ha jól látom akkor az, meg, az ára is)neki se ugorgyál, mert speciális alapozó kell, illetve előtte homokfújás... Ha alumínium a váz, akkor a villa karbon... Arra rá se nézz. (használt karbon dolgot venni necces)
Lehet kapni hibajavítót biztos a Bianchinál. Vagy szerezz celeste színű matricát oda, és pöttyözd le.
Amúgy marha kényes egy ilyen vázfestés. Ha szépet akarsz.
Matricát lehet kapni hozzá, a homlok csövön az emblémát is le kell szedned, újraragasztanod.. A matrica egy lakkréteg alatt van. Vagyis nem elég fényezned, utána felmatricáznod, majd lakkoznod, utána összeszerelned... Addig sem bringázol vele... Úgyis levered. Esetleg használd őszig, ha novemberben teszed, ráérsz tavaszig b@szakodni vele.
A alu meg nem rozsdál, vagyis nem úgy oxidálódik mint az acél.
Amúgy szép bringa, de karbont ne nagyon vegyél használtan. A villát alaposan nézd át...
Sikerült vennem egy nem-bianchit, nem-celestet
hmmKöszi.
Full karbont biztos nem vennék használtat - egyébként se.
Ennél csak a villa az.
Egyébként jó buli ez a karbon... végre nem azzal kell vért izzadni, hogy a nem könnyű
Vazze, karbon. Mondtam én, hogy Olympia... Szkolka? Ha publikus? Gyönyörű...Sikerült vennem egy nem-bianchit, nem-celestet
Vazze, karbon. Mondtam én, hogy Olympia... Szkolka? Ha publikusSikerült vennem egy nem-bianchit, nem-celestet
Campagnolo? Melyik? Record?Sikerült vennem egy nem-bianchit, nem-celestet