Én meg Miépes ez van mindenki volt fiatalAz akkor volt, most meg most van. Saját magammal kapcsolatban titkolózásról/szépítésről már leszoktam.
Evvan'.
De szerintem inkább Monte Cassino miatt haragszik most aktuálisan/2.vh topic/
![]()


Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én meg Miépes ez van mindenki volt fiatalAz akkor volt, most meg most van. Saját magammal kapcsolatban titkolózásról/szépítésről már leszoktam.
Evvan'.
De szerintem inkább Monte Cassino miatt haragszik most aktuálisan/2.vh topic/
![]()
Mondjuk a bringa az polfüggetlen.Én meg Miépes ez van mindenki volt fiatalDirekt nem szólók ott bele abba.hogy el akarjátok dönteni hogy a II. világháborúban ki volt a nagyobb genyó grál lovag senki nem volt az tuti
![]()
Én válaszolnék, de mostanában szerintem nem kedvelsz![]()
![]()
A kérdésre visszatérve:Ulj ra haver!
![]()
Mint a formajabol is lathato… erdoben, terepen, hegyi osvenyeken.A kérdésre visszatérve:
Hol akarod használni, milyen rendszeresen?
Az ilyen dolgoktól, hogy nyugger, guminő, alkoholmentes sör megkíméllek![]()
Nemá' télleg?Mint a formajabol is lathato… erdoben, terepen, hegyi osvenyeken.
![]()
Nemá' télleg?
Én azt próbálom kideríteni, hogy Te mennyire használnád ki?
Most ezen nem kell megsértődni és értsd jól, kb mindenki azt mondja, hogy én
montit akarok venni.
Mert az néz ki jól stb.
Aztán lehet, hogy egy trekking sokkal praktikusabb lenne neki.
De ha ebben teljesen biztos vagy, hogy kemény terepre szoktál menni tekerni, nem csak földútra
és viszonylag rendszeresen is, akkor nincs kérdésem.
De azért gondold át
Egyébként szerintem az egyik legjobb a piacon, főleg annak, aki kedveli a progresszívebb design-t.
A teló jó, szerintem mindent kimozog, amit kell. Meg elég jóindulatú is, hogy a 'pilótahibákat' tompítsa.
Négy dugattyús fék van rajta ha jól tudom. Azzal bárhol fejre tudsz állni kb. Jóféle.
Ha neked lennék én a dupla akksit megrendelném hozzá, a ~150km az elég meggyőző táv.
De azért tényleg átgondolnám alaposan a felhasználást.
Ki fogod-e használni?
Indokolt-e egy full terep bringa?
Csak túra-földút vagy klasszik mtb mindenen keresztül?
Ja meg amúgy Bianchi. Bringa. Olasz. Egyértelmű, hogy jó.
Szvsz a legjobb bringák olaszok. Bianchi meg a legpatinásabb olasz gyártó.
KTM az szerintem a motor miatt túlárazott, hypeolt.Demaaatelleg! Tehat nem itt a varosba akarok bohockodni vele. Felteszem az autora, 20 perc se tolem a Wienerwald eszmeletlen kilometernyi terep osvenyekkel, erdovel… amihez egy ilyesmi bringa kell.
A nehezebb dolog, hogy ilyen arert tobb gyarto is van, pl. a KTM es az sem bovlit gyart. En viszont egyiket sem ismerem toluk es ezert probalok tajekozodni.
KTM az szerintem a motor miatt túlárazott, hypeolt.
Ha bringa, akkor én személy szerint tuti Bianchit vennék. Capisci?
Egyébként ha meg sportolni akarsz, akkor vegyél rendes kerékpárt ne villanyost
edit: jó... valójában a KTM sem szar
Így OK.Nem tudok kerekparozni sokat, terepen meg foleg felfele, meg gyerekkoromba szetrugrak a terdem… 10-15 km kb es masnap alig tudok menni.
Most hagytam abba a nevetést a linkelt corolla kapcsán. Ne vedd magadra; én is szerettem a japán autókat (volt több 323-asom). Kérésre néztem ilyen corollákat. A beltere iszonyúan olcsó és igénytelen. 10 évesen lógó- időnként szakadt kárpitok. Legendásan hitvány dízelekkel (hazudok, mert 250 ezret bír, csak utána kuka) és az ecotec opeleket megszégyenítő 1,6-1,8 16 V benzinesek. Rakták ezeket versókba is. Egyik csoporttag (versót néztem egy ideig) 3000 km-en 1 L (!) olajat etet meg vele (letapad a gyűrű pl.). Rozsdát nem említem, abban a mazda-honda tengelyt nehéz megközelíteni. Tudom a totalcar dacia-renault fétise komoly, de valamiért 2000-es évjárat előtt még mindig sok F-G Astra, Audi 80, Golf-Passat szaladgál, nem pedig a legendásan megbízható Toyota-Mazda-Honda, stb. Új autó kapcsán meg csak annyi, h nem tudsz benne már akkumulátort sem cserélni, bontás nélkül. 3 éves (nem prémium) autónk szervize 200-500 ezerig szór. Annyiból egy G Astra teljes felújítása kijön. Azért Honda S2000, Nissan 350-370Z, Supra bármikor jöhetneMit lehet erre mondani.. 4 millió német ‘prémium’ hazájában, ahol a többség ahelyett hogy venne egy olyan új kocsit amire van pénze és karban is tartaná, inkább vesz egy 3 kategóriával feljebb lévő lerohadóban lévő és ezért keletre lepasszolt német roncsot, amit aztán nem bír fenntartani.
Az említett Corolla generációval jöttek a változó vezérlésű motorok is, azoknál meg típushiba volt (1.6 és afölött) a letapadó dugattyúgyűrűk és az ezzel exponenciálisan megnövekvő olajfogyasztás ügye, ami meg több dologra volt visszavezethező:Most hagytam abba a nevetést a linkelt corolla kapcsán. Ne vedd magadra; én is szerettem a japán autókat (volt több 323-asom). Kérésre néztem ilyen corollákat. A beltere iszonyúan olcsó és igénytelen. 10 évesen lógó- időnként szakadt kárpitok. Legendásan hitvány dízelekkel (hazudok, mert 250 ezret bír, csak utána kuka) és az ecotec opeleket megszégyenítő 1,6-1,8 16 V benzinesek. Rakták ezeket versókba is. Egyik csoporttag (versót néztem egy ideig) 3000 km-en 1 L (!) olajat etet meg vele (letapad a gyűrű pl.). Rozsdát nem említem, abban a mazda-honda tengelyt nehéz megközelíteni. Tudom a totalcar dacia-renault fétise komoly, de valamiért 2000-es évjárat előtt még mindig sok F-G Astra, Audi 80, Golf-Passat szaladgál, nem pedig a legendásan megbízható Toyota-Mazda-Honda, stb. Új autó kapcsán meg csak annyi, h nem tudsz benne már akkumulátort sem cserélni, bontás nélkül. 3 éves (nem prémium) autónk szervize 200-500 ezerig szór. Annyiból egy G Astra teljes felújítása kijön. Azért Honda S2000, Nissan 350-370Z, Supra bármikor jöhetneA Bmw, Audi, Merci romokkal járó népréteget ismerem. Ők fejezik be gyakran a mondataikat azzal, h neki "ez/az JÁR". Amúgy az is igaz, h ha karban van tartva (és nem rohad) szinte bármi lehet jó (kivéve 1,6 Prince, d2d, Tfsi).
Mitsubishi evo is tetszik! Milyen Hondáid vannak? Mert bevallom 2 hete majdnem elgyengültem (városi rohangálóst keresünk) egy (mű)bőr belsős Jazz kapcsán. Meg az FR-V is tetszik a 6 ülés miatt, de azok már nagyon oda vannakAz említett Corolla generációval jöttek a változó vezérlésű motorok is, azoknál meg típushiba volt (1.6 és afölött) a letapadó dugattyúgyűrűk és az ezzel exponenciálisan megnövekvő olajfogyasztás ügye, ami meg több dologra volt visszavezethező:
- a dugattyúgyűrűk anyaga nem volt kellően merev
- a szervizperiódusok akkortájt kezdtek megnőni
- sokkal érzékenyebb lett az olajminőségre is, amin meg tipikusan spórolt a tulaj meg a szerviz is ha tehette
Ha még hozzáveszed a Toyoták mítoszát, miszerint csak benzint kérnek a motorjaik az első félmillió kilométeren, kész a katasztrófa.
Ugyanerre az időszakra tehető az európai és török gyártás komolyabb felfuttatása is, ami meg más területen jelentett komoly minőségromlást. A Toyota becsületére legyen mondva, hogy a problémás motorokat sokszor egyben cserélték, ráadásul sokszor garancián túl is, good-will alapon.
Én használtam ebből az időszakból való Avensist pár évig, komoly futásteljesítménnyel. Újra kellett gyűrűzni a motort, meg az összes olajjáratát kitakarítani, annyira letapadt minden, zabálta az olajat (előző tulaj nem figyelt oda az olajcserére). Viszont utána jó volt. Egy Toyota szervizben évtizedeket lehúzó szerelő haverom mesélte, hogy tulajdonképpen ezek a motorok problémamentesek is lehettek volna, ha sűrűbben cserélnek alacsonyabb viszkozitású olajat bennük, de ezt még a gyári szervizek is elrontották.
És a beltere sem mállott. Nyilván a japánok a beltereikben akkortájt még a Lexusokban is sokszor a használt szappant használták sablonnak, tényleg tök igénytelennek tűntek a kortárs európaiakhoz képest (de nem az amerikaiakhoz!), viszont nekem pont az a tapasztalatom, hogy mindezzel együtt sokkal tartósabbak voltak.
Saját vagy a családon belüli használatra az elmúlt 20 évben (amióta van saját kocsim) soha nem vettem mást, mint japánt: összesen hetet használtan, kettőt meg újonnan, vegyesen japán és európai gyártásúakat. Egyedül ez az Avensis volt kicsit melléfogás, de a többi mind korrekt darab volt (és a használtak közül egyiket se fiatalon vettem!). És volt köztük Mitsubishi, Toyota, Nissan és Lexus. Most Hondák vannak a családban, mind teszi a dolgát csendesen (összesen 4 db).
Van első generációs Jazz, gen6 Civic, gen2 HR-V és gen10 Civic. Egyiknek se volt semmi komoly baja, pedig kumulatíve biztos van vagy 500e km bennük. Mind benzines, a gen10 Civic turbós.Mitsubishi evo is tetszik! Milyen Hondáid vannak? Mert bevallom 2 hete majdnem elgyengültem (városi rohangálóst keresünk) egy (mű)bőr belsős Jazz kapcsán. Meg az FR-V is tetszik a 6 ülés miatt, de azok már nagyon oda vannak![]()
Középkorú legkiválóbb barátom és egyben kollégám roppant lelkes kerékpáros. Olyannyira (figyelem; szügségtelen mellékszál!), hogy a múltkori üzemorvosin kiderült és alapos kardiológiai vizsgálaton beigazolódott, hogy sikerült is összeszednie egy jó kis sportszívet az évtizedek alatt; átlagos körülmények között 45-ös a pulzusa...Nem tudok kerekparozni sokat, terepen meg foleg felfele, meg gyerekkoromba szetrugrak a terdem… 10-15 km kb es masnap alig tudok menni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..