Szóval, ez a szóbaszás.
Nem, műtárgyon nem siklik a vonat, de ha mégis, akkor azért van ott a védősín hogy ne essen le/hagyja le a pályát a jármű, ez egy irgalmatlan faszság.
Ha a vasúton csökken a sebesség akkor csökken az áteresztő képessége is, és nem ugyan az a menetrend tervezhető.
A látkép, hát máshol is van ilyen. Londonban több tucat.
Attól még ha az összes vágányt újra cseréljük, a vágánykapcsolatok ugyanazok lesznek bazmeg, ez egészen hihetetlen és értelmezhetetlen szöveg.
A szöveggel nincs baj. Nem, nem a Dávidka által kimazsolázott részekből kell kiindulni. Ez ráadásul nem is az ítélet, hanem XV kerület beadványának, érveinek Dávidka által kimazsolázott részei. Itt a teljes ítélet, ami egyébként sok helyen sok helyen elveti a XV kerület érveit (t.i., a lehet látni a fenti posztodban):
Az ha tényleg ilyeneknek adott helyet a bíróság az a szellemi képességinek nulla voltát bizonyítja.
Ez egy sima baszakodás a kirakott szöveg alapján amit a bírónak le kellett volna söpörnie.
Szerintem a Dávidka-fanok szellemi színvonalat mutatja az ilyen hozzászólás. A bíróság nem ezek miatt a műszaki szempontok miatt döntött, az a mérnök urak dolga, csak ez "valahogyan" kimaradt a Dávidka féle verzióból.
Mindezekre tekintettel a bíróság az alperes határozatát a módosító határozatra is kiterjedően a Kp. 89. § (1) bekezdés b) pontja alapján megsemmisítette és az alperest új eljárásra kötelezte. A megismételt eljárásban az alperesnek az átemelési műtárgy épített környezetre, településképre gyakorolt hatásának vizsgálatát arra a körülményre figyelemmel kell elvégeznie, hogy annak közelében helyi építészeti örökség részét képező védett településrész található. Fel kell hívnia továbbá a Meghatalmazottat, hogy a KHT-ban adja részletes indokát a szintbeli kereszteződéssel megvalósuló alternatíva elvetésének, és jelen, kedvezőtlenebb környezeti hatású alternatíva kiválasztásának.
Szóval eddig ugyanaz a történet mint a semmibe vezető déli vasúti összekötőnél - elbaszott projektervezés és szarul elkészített (hiányos) környezetvédelmi hatástanulmány ami egyszerűen nem felel meg a vonatkozó környezetvédelmi jogszabályoknak.
GYK Dávidka elbaszta. Környezetvédelmi mérnök urak elbaszták. Mi fizetjük, csak azt nem értem, miért nem ők?
Az sejthető, hogy miért nem felelt meg - van egy magát évszázados zseninek gondoló pszichopatánk, aki totálisan leszarja ki mit akar, mindenkinek az ő vágyálmait kell teljesítenie, persze közpénzből. Az azért alap követelmény, hogy egy összehasonlító hatástanulmányt kellene készíteni az alternatívákról - itt persze gondolom szóba sem jöhetett, hiszen Dávidkának Volt Egy Egyedüli Üdvözítő Megoldása. A környezetvédelmi és engedélyeztetési eljárás nála csak egy felesleges teher, amit le kell gyorsan papírozni, ne jöjjön senki azzal, hogy ezt meg azt bele kellene azért foglalni.
Aztán ha valaki kellően szemétláda és megkapargatja, hogy szabályos volt-e, akkor összeomlik az egész kártyavár.
Itt egyszerűen nem volt
semmilyen alternatíva vizsgálva, sem megindokolva, hogy az miért van elvetve. Pedig akár lehetett volna.
It volt a Dávidka verzió, és kész, a kerületi lakosok eszik, nem eszik, nem kapnak mást.
Így viszont ismét szar az egész KHT ahogyan van.
Ilyen esetben
nincs más lehetősége a bíróságnak, mint hogy új eljárásra utasítsa a közig szervet, amit meg is tett. Nem műszaki szempontok alapján, azokat maximum annyiban vizsgálja, hogy megfelelnek-e várhatóan pl. a "kőbe vésett" zajvédelmi határértekek, más szempontból meg annyiban, hogy valóban elvégeztek-e minden szükséges hatástanulmányt.
Itt pedig egyszerűen nem végezték el, ahogy a DVÖKH-nél sem. Eredmény ugyanaz. Végezzék el.
Milyen meglepő, ugyanarra az elbaszásra ugyanaz a bírósági ítélet születik.